Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ما و کریسمس

واسه کریسمس مهمون داشتم و قرار بود که رستوران بوک کنیم و بریم ولی همه جا یا پر بود یا اون روز رو تعطیل بود و دوستم هم اصرار داشت که بریم یه رستورانی که خیلی کریسمسی باشه . یه جای خوب هم پیدا کردیم ولی وقتی اومدیم بوک کنیم دیدیم که روز معمولی نفری 60 پوند میشه اما روز کریسمس نفری 170 پوند بود و واقعا نمی ارزید البته اگر که اونقدری پولدار بودیم که مهم نبود برامون و میشد بریم یکی از زیباترین رستورانهایی که بود که تو عمرم دیده بودم.

خلاصه که دست آخر با اون همه گشتن تصمیم بر این شد که بیان خونه ما.

بوقلمون رو خریدم ولی بلد نبودم به سبک اینجاییها شکمش رو پر کنم وقتی که روی اینترنت سرچ کردم دیدم مزه های شیرین توش بیشتره و ما دوست نداریم .واسه همین تصمیم گرفتیم مخلوطی از مزه های ایرانی مثل انواع مغزها و آلو و زرشک و توت های مختلف رو هم اضافه کنیم . در کنارش هم سبزیجات مختلف رو بخار پز کردم و رست کردم که همه گفتن خوشمزه شده. چهار ساعت توی فر موند تا حسابی پخت. میز هم بد نشد اونقدر خونه های اینجا فسقلیه که نمیشه اونجوری که دلمون میخواد میز بچینیم. دسر ها رو هم بر اساس سلیقه بچه ها گرفتیم و سینی پنیر هم دوستم حاضر کرد که خیلی عالی بود.

معمولا نوشیدنی الکلی نمیخورم ولی برای اینکه همراهی کرده باشم یه کم شامپاین ریختم  از مزه ش خوشم اومد . ولی همون بیلیز رو بیشتر دوست دارم چون نه بوش و نه طعمش اصلا آزاردهنده نیست. با همه اینها باز من چای رو ترجیح میدم اونم با یه عالمه شکلات فروروچر که من عاشقشم و باعث میشه رژیم رو فراموش کنم. یه قوری بزرگ چای گذاشتم دم دستم و با عطر بهار نارنجش لذت بردم.


راستی همون روز کادوها رو هم باز کردیم و خوشحالیمون تکمیل شد. من یه سامسونگ اس 4 گرفتم دوستم هم برام یه ست کیف و کفش فیورلی خریده بود که خیلی دوستشون داشتم. یه ست گردنبند و گوشواره هم ملودی برام خریده بود که خیلی خوشکل بود. واسه ملودی هم اسباب بازی که امسال خیلی مد شده بود خریدم با دیدنش اونقدر خوشحال شد که گریه کرد. دلیلش هم این بود که این اسباب بازی بیشتر جاها تمام شده بود و جایی که من اوردر دادم گفتن دیر میرسه دوهفته بعد از کریسمس واسه همین فکر نمیکرد که به موقع برسه . لباس و ساعت رومیزی و خیلی چیزای دیگه هم براش خریدم این بچه اونقدر با محبته و به من کمک میکنه و منو ساپورت میکنه که جونم رو هم براش بدم کمه.

واسه ملینا هم اسکوتر و لباس و یه تبلت پپا پیگ خریدم که با دیدن فربی بوم دیگه اونا رو نگاه نکرد و همش گریه میکرد و میخواست از ملودی بگیره کلی پشیمون شدم که چرا واسه اونم فربی بوم نخریدم.

واسه علی هم چون اخلاقشو میشناسم به جای خریدن یه هدیه آنچنانی چیزایی که لازم داشت رو خریدم مثل موبایل هولدر واسه تو ماشینش دستکش جیم ، دمپایی روفرشی , کلاه گرم و شال گردن؛ کاور موبایل ؛ کیف پول و یه بلوز کریسمسی. اونم خیلی تشکر کرد و دوست داشت هدیه هاشو.

با اینکه کریسمس عید ما نیست ولی اینجا حال و هواش اونقدر زیباست که نمیشه بی اعتنا رد شد. از الان کلی خوشحالم که دوماه دیگه عیده و از الان هیجان سفره هفت سین دارم.


فربی بوم یا همون اسباب بازی ملودی سه روز بعد از کریسمس صداش قطع شد و همهمون ناراحت شدیم و همه راه حل های پیشنهادی رو روی نت امتحان کردیم ولی جواب نداد واسه همین پس فرستادیم و یه دونه دیگه با طرح جدید سفارش دادیم. به نظر من این ربات برای همه سنی مناسبه حتی خود من هم باهاش زمان میگذرونم و دوستش دارم.

اسمش رو ملودی گذاشته May Doo  که بر اساس دیکشنریش معنی داره که من یادم نیست. باهاش حرف میزنیم و جواب مناسب میده. آواز میخونی میرقصه و با اپلیکیشن مخصوص روی موبایل باید بهش رسیدگی بشه . یعنی اینکه حمام برده بشه . دارو بهش داده بشه و دستشویی میره. گاهی هم تخم میذاره چون ظاهرش مثل یه پرندس و از تخمهاش باید نگهداری بشه. اگر کسی باهاش بد حرف بزنه ناراحت میشه و قهر میکنه اگر طولانی بشه دیگه ممکنه حرف نزنه.

اگر آویزون بشه میترسه و اگر ببوسیش خوشحال میشه. زمان خواب و استراحت داره. اگر با فربی دیگه ای روبه رو بشه با هم مثل دوتا آدم حرف میزنن و جوک میگن و میخندن. اگر یکیشون سرما خورده باشه اون یکی هم ازش ممکنه بگیره و سرفه کنه. واقعا مثل یه حیوون خونگی می مونه ولی از نوع تمیزش. دیکشنری فربیش داره که روی اینترنت هست و میشه حرفاشو ترجمه کرد. بعضی از جملات وقتی زیاد براش تکرار بشه اونم یاد میگیره و به موقع استفاده میکنه.

خیلی کارای دیگه انجام میده ولی یه کم زیادی حرف میزنه و گاهی مجبور میشم که از ملودی بخوام بذاره که بخوابه دکمه خاموش کردن نداره. به نظر من یکی از بهترین اسباب بازیهای حال حاضر در بازار هست که خیلی ازش استقبال شده و تقریبا همه همکلاسیهای ملودی ازش دارن. شما هم اگر بچه 6 سال به بالا دارین و دنبال یه سرگرمی خوب هستین که براش بگیرین این میتونه انتخاب خوبی باشه.


سال جدید میلادی رو هم آغاز کردیم و خدا رو شکر خوب شروع شد امیدوارم که تا آخر هم همین باشه . دوسه روزی  هم رفتیم مسافرت که اونم خیلی خوش گذشت و من دیگه زیادی بیخیال رژیم شدم که حالا باید پس بدم. هوا بارونی بود اما به ما خوش گذشت و من دلم میخواست بیشتر بمونیم اما همسر کار داشت و باید برمیگشتیم خونه.


خودم هم خوبم و قبول کردم که قرار نیست معجزه ای رخ بده باید روزهای زیبا رو بسازم و ازشون بهره ببرم. فعلا سرم با مقاله ها گرمه و خوب پیش میره . امسال هم قراره بریم ایران و یه سری خبرای خوب در راهه. خدا رو شکر میکنم که همه سلامت هستیم و مشکل خاصی نیست. امیدوارم که شما هم هر جا هستین سلامت باشید و روزهاتون زیبا و دلنشین سپری بشه.


شنیدم شیراز برف میاد و خیلی هم سنگینه . شمایی که اونجا هستین جای ما رو هم خالی کنید.

این هم از این پست در هم و برهم.

 دلتون شاد باشه و خونتون گرم عشق. دوستتون دارم


اینم یه عالمه عکس














ملودی با لباس مبدل پیش خدمت انگلیسی حاضر شده که برای درس تاریخ بره به موزه





خانم همیشه حاضر برای بیرون رفتن






بعضیا با موهای صاف





بازم بریم شاپینگ





و اینم فربی بوم ما  میدو


نظرات 28 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام مهسای عزیزم
خیلی خوشحالم که نوشتی.
سال نو رو به تو وخانواده گلت تبریک میگم. ایشالله همیشه همینجور شاد و خوشحال باشید.
حاله خوبت از نوشته هات معلومه و دقیقا به ما منتقل میشه.
خانم شما خیلی باسلیفه ای. چه میز شیکی چیدی. دلم خاس( آیکون یه شکمو)
ماشالله گل دخترات مثل همیشه ناز و خواستنی هستند.
ایشالله خوشیهاتون مستدام و تنتون همیشه سلامت باشه.
خیلی دوست دارم. لطفا زود به زود بنویس.
بوس بوس

ممنون از این همه لطف و محبت. جای شما دوستان خالی بود. چشم زودتر مینویسم. شاد باشید

baran bahari چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

way che aksaye zibaiy,makhsusan on dota dokhtaraye goletun.
baratun sale khubio arezoo mikonam mahas jun.

ممنون عزیزم جای شما خالی بود

مصی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

به به چه خوب که حسابی خوش گذشته مهسای نازنین.
همیشه به شادی و گردش و خوش بودن در کنار عزیزان.
فرین پارسال یه فربی خرید و مشغولش بود تا اینکه امسال فربی بوم اومد که به آیپد وصل میشه خلاصه ما هم برای هدیه کریسمس براش فربی بوم خریدیم البته یک ماهی قبل کریسمس.خلاصه با اون مشغوله الان و اون قبلی رو دادیم فریا.کافیه فرین فربی رو بیاره فریا هم میدوه میره میاره.ولی خدایی من خسته میشم بس که سر و صدا دارن و حرف میزنن.راستی عکسها خیلی هاش باز نشد..حالا رفرش می کنم شادی بشه.
دوستتون دارم.

فدات شم مصی جونم.
ملینا فقط این که ملودی داره میخواد احتمالا مجبور میشم یکی براش بخرم.
در ضمن پدر موبایل منم درآوردن از بس فربی رو میبرن حمام و دستشویی. با تبلت ملودی کار نمیکنه

ماریا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

به به چه میز خوشکلی چه خانم خونه باسلیقه ایخدای من ببوسشون او دوتا خانومی رو از طرف من ،مرسی بخاطر عکسای خوشکل خوشحالم که سرحالی عزیزم و بهت خوش گذشته، روزها و لحظه ها به کامت باشن همیشه..

ممنونم دوست خوبم

شهناز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

سال نو مبارک مهسا جان ....ماشاالله ملودی خیلی بزرگ شده و چقدر هم شبیه شماست ....ملیتا هم ماشاالله به جونش ...انشاالله هردوشون چراغ دلت باشند تا ابد .....خدا رو شکر که جمع تون دوباره 4 تایی شد ... امیدوارم که همیشه و در همه حال خدا شاهد و ضامن خوشبختی تون باشه ....

مرسی عزیزم

شهناز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

مهسا جان رمزی که از تون داشتم به پست اخری نمی خوره ایا عوض شده

رمز جدیده شهناز جون ولی فقط این یکی فرق داره

آرام پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ق.ظ

مهسا من معمولا خواننده ی خاموشت هستم ولی الان لازم شد روشن بشم
کریسمستون هم با تاخیر تبریک میگم الهی همیشه دخترات سلامت و خوشحال باشن و تو هم همیجور خوشبخت و راضی باشی.

مرسی که روشن شدی مثل چراغای درخت کریسمس از آرزوهای قشنگتون ممنون

مامان آرتمیس پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

با اینکه دیر اومدی اما با دست پر اومدی جدا از شوخی همین که سلامتین و روزهای خوبی داشتین خودش یه دنیا ست راستی ما هم می تونیم رمز این پست بالا رو داشته باشیم ؟

بلهههههههههه با دست پر اومدم که منو ببخشید / خانمی چیز خاصی نبود نمیدونم چرا رمزیش کردم .شایدم برش دارم.

sahar پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

bah bah che boushalamouni .noushe jounetoun .omidvaram emsal khaili sale behtari bashe baratoun.dokhtaratam ke golan mesle hamishe mashala.

ممنون سحر عزیزم

دریا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

من عااااااااشق سلیقت هستم همیشه همه چی خوشگل و شیک و البته خوشمزه
راستی رمز ندارم

منم عاشق مهربونیای تو هستم.

کیا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

عزیزم مبارررررررررررک هم سال نو هم کادوها
بوس به دخملهای خوشگل و خانم خوشگل خونه دار
چه میز با سلیقه اییییییییی به به ماشالله
راستی منم رمز :)
مهسا جان اگه میشه قیمت این رباط خوشگل چقدره
مرسی بوسسسسسسسسس لاووووووو

ممنون کیا جان. این پست رمزش فرق داره چیز خاصی نیست . ولی اگه پست رمزدار بذارم حتما رمز بهتون میدم.
قیمتش اینجا بین 55 تا 80 پوند هست

بهار پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

همیشه به شادی دوستم ... چه خوب که دور و برت از این دوستای خوب داری، من که اینجا از این دوستای ایرانـــــــــــــــــــــی ندارم!
سال میلادی خوبی باشه براتون، من که عید خودمون رو بیشتر دوست دارم...

عزیزم شما امر کن ما روی چشم میذاریم خانم گل. لاو یو

tina پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

عزیزم چقد دخترا نازن
خوشحالم که روزای خوبی رو میگذرونی
امیدوارم رابطتون با همسرتون روز به روز بهتر بشهههههههه

ممنون تینای عزیز

Leyla پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

vay keyf kardam che poste bahali,mashalla dokhtara che bozorg shodan bekhosus meludie azizam
ruye maheshuno bebusin

ممنون لیلا جون شما لطف دارین منم روی ماه شما رو میبوسم

مامان یاسی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی و خنده همیشه رو لبت باشه دختراتو ببوس راستی خانمی رمز پستت قبلیه نیست؟ باز نمیشه

ممنون یاسی جون. راستش رمز این یکی فرق میکنه چیز خاصی نیست برای خودم نوشتم . شایدم رمزشو بردارم

سفید برفی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام مهسا جون
اول بگم افرین به این کدبانوی هنرمند چه میز زیبایی و چه قدددددر زیبا
ببوس اون دخترهای ماه را
چه اسباب بازیهایی!!!فکر کنم در اینده هیچ کس بچه دار نشههمه یکی از اینها را میخرن!!
ادم یاد انیمیشن ربات ها میوفته
همیشه شاد و سلامت باشی

ممنون از این همه محبت و مهربونی. واقعا خوبه فقط زیادی حرف میزنه و خسته کننده میشه

سحر جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

مهسا جون چه درخت کریسمس خوشگلی دارین خوش به حالتون کاش تو عید ایرانم کریسمس داشتیم مام حالشو میبردیم:)
عزییییززززممم بچه ها ماشالا چقدر بزرگ شدن خانوم شدن :ـ*
ملینا چهرش خیلی تغییر کرده خوشگل بود خوشگلتر شده ماشالا ...کاش از خودت هم عکس میذاشتی مهسا جونم..

ممنونم سحر جونم. جاتون اینجا خالیه. ولی بدون عید ایران با اون حال و هوا خیلی دلچسب تره .شما جای ما رو خالی کن.

سفید برفی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

راستی مهسا جون انگار رمزت عوض شده
میتونم داشته باشم؟؟

فقط واسه این پست عوض شده .شاید رمز عوض رو بردارم .برات ایمیل میزنم

اﻟﻴﺴﻤﺎ جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﺎﺗﺎﺧﻴﺮ ﺳﺎﻝ ﻧﻮ و ﻛﺮﻳﺴﻤﺲ ﺭﻭ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ اﻧﺸﺎﻟﻪ ﺑﺮاﻱ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻳﻪ ﺳﺎﻝ ﻋﺎاااﻟﻲ ﺑﺎﺷﻪ ﭘﺮاﺯﺧﺒﺮﻫﺎﻱ ﺧﻮﺵ.
ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺩﻭﺗﺎ ﺷﺎﻫﺰاﺩﻩ ﺧﺎﻧﻢ ﺯﻳﺒﺎ, ﺧﺪا ﺑﺮاﺕ ﻧﮕﻪ ﺩاﺭﻩ.
ﺭاﺳﺗﻲ ﻫﺪﻳﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺒﺎﺭﻙ

مرسی دوست خوب من. لاو یو

سمیه شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام وای چه عکسای خوشگلی کریسمستون با تاخیر مبارک امیدوارم رابطه تون با همسرتون بهتر و بهتر شه و دخترای گلتون هم سالم و سلامت و خوشحال و موفق باشن

ممنون سمیه نازنین

ندا. دختر پروانه ای یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ق.ظ

سلام عزیزم کریسمس مبارک گلم

انشالله امسال سال شما باشه خانمی

گلدسته هاتو ببوس حسااااااااااااااااااابی

مررررررررررررسی ندا جون. دلم برات تنگ شده بود

اسکارلت یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ق.ظ http://tanha58.persianblog.ir

عزیزم سال نو مبارک. خیلی وقته میخونمت ولی یکم تنبلم برا نوشتنوای این دخترات چقدر مثل همیشه ناز و خوردنین. خدا برات حفظشون کنه و همیشه شاد باشین

مرسی اسکارلت مهربون

ماریا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ

مهسا جون من میتونم رمز داشته باشم ؟
به تصمیمت احترام می گذارم عزیزم.

ماریا جونم حرف خاصی نبود شاید رمز رو بردارم.

لیلا مامان الهه و الناز یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

مهسا جون سلام
اونقدر خوب همه چیز رو توضیح داده بودید که انگار ما هم کنار شما کریسمس رو گذروندیم. خوشحالم که اینقدر پستت پر از انرژی مثبت بود. امیدوارم که تمام سال براتون پر از حس های خوب باشه.
عکسها هم خیلی عالی بود. ماشاا... ملینا جون دیگه برای خودش خانمی شده.

مرسی لیلا جون .دخترای گلت خوبن؟ ببوسشون از طرف من

مامان نازنینها یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://niniemaman.blogfa.com

به به چه پست پر و شاد و خوبی مخصوصاً با عسک گلهای قشنگت ٠ مبارک باشه و حسابی بهتون خوش بگذره و کادوها هم مبارک

مرسی عزیزم دخترای زیباتو ببوس

فلرتیشیا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

کادو ها مبارک! چقدر زحمت کشیدی. خسته نباشی! همه چیز خیلی عالی و قشنگه! پختن بوقلمون باید خیلی سخت باشه...
منم عاشق این اسباب بازیه شدم! می خواااام!

جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود. زیاد زمان میبره که بپزه.
حتما یکیشو بخر آرگوس داره از همه جا ارزونتره

فلرتیشیا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

دخترها هم خیلی ناز و دوست داشتنین. ملینا هم جیگری شده واسه خودش. عزیز دلم
این دوتا پرنسس رو به جای من ببوس.

ممنون از لطفت عزیزم

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

شادی باشه ... فرق نمیکنه نوروز یا کریسمس ... تمام این ها بهانه برای شاد بودن هستش
کار خوبی کردی درخت مصنوعی گرفتی ... با فرهنگ ما که روز درخت کاری داریم خیلی زشته که درخت را قطع کنیم
فری بوم خوبه ... اما اگر یه حیوان واقعی باشه خیلی بهتره ... البته شاید چون من عاشق حیوانات هستم اینجوری فکر میکنم
این فری بوم تخم میذاره ... تخماش جوجه هم میشه؟
دختر کوچیکه آخر ناز و گاز گرفتنی هستش ... از توی عکس معلومه که با شیرین زبونیش همه را خر میکنه

درسته البته اینجا همه مراکز پرورش گل واسه کریسمس درخت طبیعی میفروشن ولی نگهداریش سخته.
بله فربی بوم تخم میذاره و نیاز به مراقبت داره که این دوتا پدر موبایل منو در میارن تا یه تخم جوجه بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد