Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من و پاییز

پاییز اینجا خیلی زیباست به موقع برگها میریزن و کل پیاده رو ها پر میشه از بوی پاییز. جلوی ورودی خونه یه عالمه برگ جمع شده بود که امروز اومدن تمیز کردن و باز همه جا خلوت شد و انگار درختا هم دارن واسه زمستون آماده میشن. روزها کوتاه شده ولی شبها دلچسبتر و دلنشین شدن.

وقتایی که بارون میاد و من و ملینا راهی کالج میشیم چون ماشین رو جایی دورتر پارک میکنم مجبورم پیاده برم تا برسم به کالج .تو این رفت و آمدها موفق شدم راه رفتن روی برگها رو با ملینا تجربه کنم و با هم راجع بهشون حرف بزنیم. امروز میگفت مامان درختا دیگه لباس ندارن و برگاشون ریخته.

تونستم بهش نحوه رد شدن از خیابون رو یاد بدم الان دیگه منتظر میشم ملینا بگه که چراغ سبزه و میتونیم رد بشیم از خیابون. احساس غرور میکنه وقتی بهش میگم دگمه انتظار رو تو فشار بده .

کیف کارم و کیف دستیم رو میندازم روی دوشم کیف ملینا رو میندازم دور دستم بغلش میکنم و چتر رو روی سر هر دومون نگه میدارم تا خیس نشیم. ملینا زیاد اهل راه رفتن نیست زود خسته میشه مورچه جونم. تو این میون دستاشو محکم حلقه میکنه دور گردنم و هی منو میبوسه و منم لذت میبرم از عطر موهاش و خنده های خوشگلش .  ازم میپرسه بوس منو دوست داری؟ مثل شکلات شیرینه؟ مثل گل رز بوی خوب میده؟ منم میگه بهترین بوسای دنیا رو تو به من میدی.

دوستیها گاهی کمرنگ میشن اما من تا میتونم سعی میکنم با یه جعبه شکلات یه دسته گل زود بهش جون بدم تا از طراوت نیفته.

بچه ها کماکان پدرشون رو میبینن و راضی و خوشحالن. هفته گذشته که اومد بچه ها رو برسونه دوست دخترش همراش بوددعوتشون کردم به چای و قهوه اونها هم قبول کردن اومدن و نشستن. هر دو استرس داشتن و خانمه با من که دست داد میلرزید . هر دو قهوه خواستن منم براشون درست کردم کمی راجع به بچه ها و شیطنتهای ملینا حرف زدیم بعدش اونا هم تشکر کردن و رفتن.بعد زنگ زد و دلیل کارم رو پرسید گفتم میخواستم ببینم کسی که تو خونه تو با بچه های من در ارتباط هست کیه . به نظرم دختر آروم و مهربونی بود شاید باورتون نشه اما تا به حال اینقدر خونسرد نبودم و فکر نمیکردم که یه روزی همسرم رو با یکی دیگه دعوت کنم برای نوشیدنی و برام مهم نباشه. تنها چیزی که در حد یه دقیقه اومد جلوی چشمم 13 سال زندگی مشترک بود و فقط در حد همون یه دقیقه تمام شد.

پدر بچه ها آرومتر شده و فکر میکنم روحیه ش الان بهتره و شادتره. بچه ها هم گویا با کاترین خوبن و دوستش دارن و گاهی با هم خرید میرن و فیلم نگاه میکنن اونم براشون غذا حاضر میکنه و کارای خونه رو انجام میده. تا زمانی که بچه ها راضی هستن و خوشحالن منم خوبم و مشکلی ندارم البته اینم بگم که پدرشون خودش راجع به این قضیه حساسه و حواسش هست که بچه ها اذیت نشن.

امروز اولین امتحان عملی رو با نمره کامل پاس کردم و خیلی خوشحالم که مشتری هم از کارم راضی بود.

اگه این روزا کمتر مینویسم منو ببخشید .



پاییز

این روزها بیخودی درگیرم همین  ولی مینویسم به زودی

ایمیل بفرستین

بچه ها ببخشید من کامنتها رو پاک کردم. چون همه قاطی شده بود. یه بار دیگه توضیح میدم بعد با توجه به این توضیحات شما رو اد میکنم تا بتونیم با هم برنامه جدید رو شروع کنیم. پس اگر مایل بودین که بیاد همراه بشید برام ایمیل بگذارید تا شماره تلفن و شماره حساب بهتون بدم.

هزینه این برنامه برای ماه اول 100 هزار تومان هست بعد از ماه اول میشه ماهی 50 هزار تومن البته اگه خواستین ادامه بدین . روالش اینه که من براتون توضیح میدم که چه جوری شروع کنید و لیست مجازها و غیر مجازها رو براتون میگذارم و شما طبق اون موادی که براتون لیست میکنم میتونید غذاهای متنوع درست کنید و طرز تهیه ش رو هم با دیگران در گروه به اشتراک بگذارید . هر سوالی هم داشتین جواب میدم اما نمیتونم 24 ساعت یکی یکی جواب بدم.

هر هفته هم بعد از اجرا کردن برنامه غذاییتون خودتون رو وزن میکنید عکس از ترازو میگیرید و در گروه به اشتراک میگذارید بعد از یک ماه اگر راضی بودین ادامه میدین اگر نه میتونید گروه رو ترک کنید. دوستان عزیزم لطفا اول فکراتون رو بکنید بعد اگر تمایل داشتین اینجا اعلام آمادگی کنید تا منم براتون ایمیل بفرستم.


پس تا آخر این هفته بهم خبر بدین

====================================================================================================================

 در این روش رژیم غذایی وجود نداره و شما در عین اینکه غذای روزانه خود را میخورید باز هم وزن کم میکنید فقط تغییراتی کوچکی ایجاد میشه که حتی شما اونو حس نخواهید کرد.

هیچ گاه احساس گرسنگی نخواهید کرد
هر مقداری که دلتون میخواد غذا میخورید
هیچ غذای ممنوعه نیست و شما میتونید روزانه غذای مورد علاقه تون رو بخورید
حتی الامکان روزانه شما رو ساپورت میکنم و جواب سوالاتون رو میدم.
شما خودتون برای خودتون وزن دلخواهتون رو مشخص میکنید

فقط باید بخواهید تا موفق بشید

من گارانتی میکنم که شما وزن کم خواهید کرد چون خودم هم با همین روش وزن کم کردم.
در هر صورت هر انتخابی که داشته باشید براتون احترام قایلم و بهترینها رو مثل همیشه براتون آرزو دارم


با تشکر

مهسا

slimming plan

دوستان عزیز من براتون ایمیل فرستادم اگه مشکلی هست برام ایمیل بفرستین جواب میدم

خانمهای گل و عزیز من این کار رو به صورت رایگان نمیتونم انجام بدم بنابراین در ایمیل ذکر کردم که باید یه مبلغی پرداخت کنید که متاسفانه دیگه استقبال چندانی نشد به هر حال من در خدمت دوستانی هستم که پرداخت کردن و من برنامه رو در اختیارشون قرار دادم. بنابراین اگر با پرداختش مشکلی ندارید ایمیل بگذارید ممنونم