Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من و عید

دنیای اطرافمون پر شده از آدمهای جورواجور که هر روز یه سازی میزنند. بنا بر تربیتی که شدم بیشتر سعی کردم با ساز همه برقصم تا کسی دلگیر نشه تا کسی ناراحت نشه ، زمان زیادی گذشت تا یاد گرفتم به واسطه رقصیدن های زیاد منم که باید پادرد شبانه رو تحمل کنم و بی خوابی بکشم. سخته که خودت رو ، نوع نگرشت رو عوض کنی و به خودت آموزش خود دوست داشتن بدی.

.......................................................................................

عید نوروز بهمون خوش گذشت و تونستیم با فامیل مادری و دوستان دیداری تازه کنیم و جاتون خالی یه سیزده بدر اساسی و درست و حسابی بریم.بچه ها هم این چند روز همه جوره کیف کردن منم سخت نگرفتم. در کل همه روزها عالی بود.

.................................

هفته گذشته هفته ای پر از کار و مشغله بود و باید یه مدل کامل رو با در نظر گرفتن همه فاکتورها و بر اساس کشور انتخابی تحویل میدادم. دایم در حال خرید و کم و کسری بودم تا دیروز که بالاخره انجام شد ولی نتونستم مقام بیارم چون در لباس مدل کوتاهی کردم و با کشور انتخابی من همخوانی نداشت اما نمره کامل رو به دست آوردم.

............................

دلم میخواد از دلگیریها بنویسم از آدمهایی که ناعادلانه احساس و شخصیت دیگران رو زیر سوال میبرن و به خودشون اجازه توهین میدن آدمهایی که فکر میکنن داشتن پول بهشون این اجازه رو میده که تحقیرت کنن و تو سکوت کنی. من نمیپذیرم که برای خشنودی دل آدما خودم رو کوچیک کنم. تحمل میکنم ولی تا یه حدی ، شاید منم دیگه آدم  گذشته نیستم و نمیخوام هی پاسخگو باشم .

هیچ چیزی در این دنیا دایمی نیست حتی محبت آدمها که رایگانه ، دور شدن ازشون تنهایی میاره ولی این به مراتب بهتر از تحمل اونهاست.

...........................

نمیدونم گفتم یا نه ولی بلیط ایران رو با لطف یه دوست گرانبها خریدم و این روزها با امید بیشتری چشم به راه تابستون هستم.

........................

دخترا هم خوبن و هر دو همه جوره شدن علت خنده ها و امید من به آینده. خدا رو برای وجودشون شاکرم.

..........................

عکسهای عید رو به زودی آپلود میکنم تاخیر رو بذارید به حساب شلوغی این روزها و البته تنبلی

.........................

سریال شهرزاد رو دنبال میکنم و داستانش رو دوست دارم چون متفاوته و شخصیت شهرزاد خیلی جاها آموزنده س.

..........................

بوس برای همتون

فعلا




میدونم که این روزها در ایران همه مشغول دید و بازدید عید هستن و کمتر فرصت میکنید که بیاید اینترنت. خیلی از دوستام واسه عید رفتن ایران و ما زیاد جایی عید دیدنی نرفتیم. اما سه چهار روز مهمون داشتم جای همه خالی خوش گذشت .روز عید هم یه مهمونی ایرانی رفتیم که خوب بود و بچه ها تونستن حسابی بازی کنن و دوست پیدا کنن.

این روزها هم تعطیلات ایستر هست و دو هفته مدارس تعطیله شاید بچه ها رو یه سر ببرم لندن