Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

هستیم

سلام به شما

نمیدونم کسی هست یا نه خیلی وقته ننوشتم و فکر میکردم حتی دیگه نتونم کیبورد فارسی رو به یاد بیارم.

بعد از مدتها لپ تاپ خودم رو راه انداختم و دیدم خیلی وقته اینجا خاک میخوره.

من و دوتا دخترا خوبیم و مثل همه در قرنطینه هستیم. مدارس تعطیله و ما خودمون رو سرگرم میکنیم

ملودی امسال کلاس دهم و ملینا کلاس سوم هست. من هم چند سالی هست که حسابی مشغول کار هستم

هر جا هستین در پناه خدا باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
کاتیا جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام مهسای عزیز ...خیییلی تصادفی دیروز به وبلاگت برخوردم و دیدم پست جدید گذاشتی ،کلللی خوشحال شدم ...

لطفا دیگه بیا برامون بنویس ...

لیلا مامان الهه و الناز دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
چقدر خوشحال شدم از نوشتن مجددتون.
آی دی اینستاگرام برام فرستاده بودید ولی نتونستم وارد بشم.
اگر ممکنه دوباره برام بفرستید.
خیلی مراقب خودتون و دخترای گلتون باشید.
lazadmanjiri@gmail.com

زائر سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:18 ب.ظ

چه خوب که اومدی و دوباره نوشتی
خدا رو شکر خوبین

ممنونم از شما عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد