Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

خلاصه

سرم شلوغه کار و بچه هاست خیلی دلم میخواد بیشتر بیام بنویسم ولی فرصت نمیکنم. امسال ملودی دبیرستان رفته و کمی درسهاش سنگینه کلاسش که تمام میشه ملینا رو از مدرسه برمیداره و میان خونه بعدش منم میرسم خونه . خدا رو شاکرم که این بچه هست واقعا اگه ملودی نبود زندگی من لنگ بود.

.................................................................

از روزی که دیدمش تا امروز که دارم اینجا مینویسم مهرش تو دلم نشسته  و زندگیم رو همین گرم و زیبا کرده. متانتش رو دوست دارم شاید انتخاب خیلی خوبی نباشه ولی دنیامو رنگی کرده . عشق کلا چیز خوبیه

..................................................................

سبزه هامون در هوای سرد و ابری اینجا سبز شدن منم از هیجان عید دارم میمیرم

...............................................................

دوستون دارم