Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

سلام خوبین؟

صبح میرم سر کار تا عصر ، میام خونه دیگه جون ندارم تکون بخورم. بچه ها دارن بزرگ میشن انتظاراتشون فرق کرده منم باید بیشتر تلاش کنم . 

امسال هم ایران نمیرم ، دلم تنگ شده ولی خب شرایطم جور نیست. انشالا سال آینده میرم.

مدرسه ها تعطیل شده ملینا کلاب تابستونه میره ملودی هم سرش با دوستاش و شنا گرمه. تینیجر شده کمی اخلاقش عوض شده اما همچنان دست راست منه و همه جوره منو کمک میکنه. 

مرد رابطه ام هم خوبه رفته ایران و من این روزها دلتنگم ، خنده م میگیره که این دلتنگی واسه چیه. گاهی حس ۱۸ سالگی سراسر وجودم رو میگیره تپش قلبم بالا میره. گاهی هم مثل پیرزنی ۸۰ ساله حوصله شانه کردن موهامو هم ندارم. من تو هر چی زرنگ باشم  اما تو رابطه احساسی  گیج میزنم، از شانسم هم همیشه گیر کسانی میفتم که باید بهشون خدمات بدم . فعلا که مردی پیدا نشده که ناز منو بکشه لوسم کنه قربون صدقه م بره سورپرایزم کنه. شاید باید قید مرد رو بزنم 


چند روزه سر کار نرفتم ، ماجرا از این قراره که یه پیلینگ ماسک تو سالن گذاشتن رو پوستم ، بعد از یک ساعت بدنم ریاکشن شدید نشون داد صورتم و گردنم ورم کرد و روانه بیمارستان شدم

این چند روز هم ورم صورتم کمتر شده و فعلا دارم دارو میخورم 

یک هفته مرخصی استعلاجی دارم بدنم ضعیف شده ، احتمالا پنج شنبه برمیگردم سر کار. 


سریال شهرزاد و عاشقانه رو دوست دارم، از این رنگ امیزی های ریلکسینگ خریدم شبها قبل از خواب رنگ امیزی میکنم خیلی کمک میکنه و بهم آرامش میده. 


سریال آن شرلی رو دارم نگاه میکنم خیلی دوسش دارم شخصیتش کپی ملیناست که هی حرف میزنه و توضیح میده، ملودی هم داستانش رو دوست داره . 


دلم برای اینجا تنگ‌ شده بود الان خوشحالم که نوشتم 

دوستون دارم