Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

شیرازم

سلام مهربونا من الان از شیراز زیبایم براتون آپ میکنم. سفر خوب بود ملینا  هم همکاری کرد و بچه خوبی بود پرواز عالی بود با خدمات عالی. صندلیهای راحت و از همه مهمتر بیبی تی وی برنامه مورد علاقه ملینا به راه بود. خسته بودیم ولی شادی دیدن خانواده باعث میشد خستگی رو حس نکنیم. همه فرودگاه اومده بودن و استقبال گرمی بود . مثل همیشه پرواز کردیم به آغوش پدر و مادرم. 5 صبح رسیدیم هوا خنک و دوست داشتنی بود. خونه که رسیدیم نخوابیدیم کلا ساعت خوابمون به هم خورده بود و هیجان دیدار هم نمیذاشت بخوابیم. قربون این شیرازیا و هواشون برم که دم ظهر همه پنچرشدیم و تا ساعت 6 خوابیدیم هنوز خسته بودیم ولی بچه ها منتظر سوغاتیهاشون بودن و من هم کادوهای تک تک خانواده رو دادم خدا رو شکر که خوششون اومد و لباسا و کفشا هم اندازه بود.

منم از خوشحالیشون شاد شدم و خستگی دوندگی تا مغازه ها از تنم دراومد. جای همه شما خالی و سبز (به قول ما شیرازیا)

خونه مامانم اینا خوبه من خوشم اومد تمیز و مرتب و بزرگ. فقط آپارتمان بودنش کمی دلگیره و اینکه احساس میکنم مامانم و بابام ته دلشون ترجیح میدادن خونه حیاط دار باشه تا آپارتمان.

بچه ها دو روز اول غذا نمیخوردن ولی الان اوکی هستن و دارن با مزه های اینجا کنار میان. هوا گرم و سوزانه ونمیشه ببرمشون بیرون مگر شب که اونم بابام هر شب اونا رو برده گردش.

دوست دارم برم همه جا رو بگردم ولی نمیدونم کی و چه جوری. فعلا که دوستام و فامیلم دارن میان دیدنی و من هم باید خونه بمونم. احتمالا هفته دیگه آزاد میشم.

یه عمل جراحی هم در پیش دارم و هفته دیگه انجام میشه امیدوارم به خوبی پیش بره .

ملینا به هیچ وجه سمت کسی نمیره و دو دستی منو چسبیده 10 دقیقه ای یه بار چک میکنه که من خونه باشم. اگر کسی نیگاش کنه گریه میکنه زمان میبره که عادت کنه . تا حالا این همه آدم دوروبر خودش ندیده خوب. خونه ما آرومه و خونه مامانم پر رفت و آمد و شلوغ واسه همین براش عجیبه.

ملودی هم در کنار دختر خاله و دختر دائیش اوقات خوشی رو میگذرونه و خوشحاله .

کلا همه چی خوبه و من دارم لذت میبرم. امشب رستوران مهمونم باید برم حاضر بشم.مرسی از بودنتون و همراهیتون همین که میدونم زیر آسمونی نفس میکشم که شما هستین قند تو دلم آب میشه.دلم  میخواد شمارم رو بذارم اینجا اما چون نمیدونم کی قراره اینجا رو بخونه و تماس بگیره نمیتونم. شما راهی به نظرتون میرسه؟

میبوسمتون فعلا تا آپ بعدی


نظرات 31 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

مهسا جان همیشه شاد باشی

مرسی سارا جون

yas سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

khosh begzare azizam :)

ممنون عزیزم

سمانه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام عزیزم
رسیدن به خیر
امیدوارم بهتون خوش بگذره.
یک سوال دارم: شما با چه پروازی اومدین تهران که اینقدر راضی هستید؟ مستقیم؟
قیمتش رو می شه بگی؟

من با قطر ایر ویز اومدم و خیلی راضی بودم اومدم شیراز و حدودا 1500 پوند شد بلیطم

احمد-ا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

خوش اومدی
امیدواریم برایت خوش بگذره
آسمان شیراز هم به وجود تو افتخار میکنه
و شیرازی ها که وا ویلا
مواظب خودتان و بچه ها باشید
قند تو دلتان را مواظبت کنید

زنده باشید و سلامت

ندا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

خوش باشی عزیزم در کنار خانواده ات
شماره و خصوصی بزار عزیزم هر کی رمز داره خوب از دوستات میشه و خیالت هم راحته

فدات شم من

شهناز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ق.ظ

خدا رو شکر به سلامت رسیدید .... جشم و دل تون روشن ..... انشاالله بهتون در کنار عزیز انتون خوش بگذره .... متاسفانه بجه های من هم غذاهای دستپخت دیگران رو نمی خور ند ..... خوش باشی خانومی

ممنون شهناز جون عادت میکنن کم کم

محدثه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

مهسا جان! ایشالله در کنار عزیزانت حسابی بهت خوش بگذره و کلی شارژ بشی.مراقب خودت و گلهای خوشگلت باش

ممنونم عزیزم

ریحان چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ق.ظ

رسیدن خیر مامان ملودی جان!!!!چقدر خوبه این سفر حتما کلی کلی بهت انرژی میده. کلی خوش بگذرون. کلی عشق و حال کن . :***

مرسی ریحان جونم

لیلا مامان الهه و الناز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
از خوشحالی شما من هم خیلی خوشحالم. امیدوارم روزهای خیلی خوبی در کنار خانواده در انتظارتون باشه.

ممنون لیلا جونم

sahar چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ

khaili betoun khosh begzareh azizam ke motmaenan migzareh.mitounam beporsam ba che airlini raftin?

مرسی با قطر ایر ویز اومدم عالی بود

شیوا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ

موفق و شاد باشی عزیزم. اگر تهران هم اومدی من در خدمتت هستم هرکاری ازم بربیاد انجام میدم.خوش بگذره.شیراز خیلی الان گرمه نه؟

مرسی از این همه لطف و محبت. بله اینجا خیلی گرمه و کلافه و خسته میشم

sana چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.sana63.blogfa.com

خوش اومدی عسیسم....برات لحظات خوشی رو آرزو میکنم...بنظر من بزار تو ف.ی.س ب.و.ک

مرسی دوست خوبم

ویدا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://yasinnfas.niniweblog.com/

سلام نمیدونم که کی هستی یا اهل کجایی همین جور که گشت میزدم به وبلاگ شما بر خورد کردم نوشته هاتون هم تا حدودی خوندم مخصوصا وقتی فهمیدم به شیراز ارتباط دارین اخه من هم شیرازیم گفتم اگه واستون کامنت نزارم بی انصافی کردم خوب از هر جا اومدی خوش اومدی ایشاللا بهتون شیراز خوش بگذره حوصلتون شد به وبلاگ پسر من هم بیاین خوشحال میشم هر جاهستین موفق و پیروز باشید

مرسی همشهریه عزیزم. حتما بهتون سر میزنم

باران چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

ایام به کام :)

ممنونم

darya چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://khateratman29.persianblog.ir/

حسابییییییییییییی خوش باش و خوش بگدرون دوستم♥♥

فدات بشم من دختر زیباتو و خودتو میبوسم

sargol چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

سفر خیلی خوبی داشته باشی بانو

مرسی عزیزم

فاطمه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

وای چقدرخوشحالم ایرانی. کاش میشد بیام شیرازببینمت. ببینم اگه بشه با یه پروازبیام و یه روزه برگردم. وای خدا یعنی الان نون خامه ای ایرانه. خاله فدات بشه عسلم. مهسا قضیه جراحی چیه؟ نگران شدم.
خب شماره ات رو برای اونایی که میشناسی ایمیل کن.

ای قربون تو برم من ببخشید که فرصت نشد برات شماره بذارم بله نون خامه ای لاغر شده و الانم ایرانه و حسابی حال میکنه. جای شما خالی. از طرف من هم خیلی به بابا سلام برسون و بهشون بگو که خوشحالم که اومدم ایران و محبتهای ایشون رو هرگز فراموش نمیکنم

خاطرات خانه کودکی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

عزیزم خوش بگذره .....
عمل؟؟نگران شدم ..مواظب خودت باش ..
شمارتم میتونی به یکی از دوستان بدی اون برای دوستای دیگه بزاره تو وبلاگشون .....چون میدونم خودت نمیتونی اینجا رمزی بزاری اینو گفتم ..فکر نکنم بتونی به همه رمز یا شماره بدی ..

آره اما این روزا چون نمیتونم حرف بزنم ترجیحا شماره نمیذارم تا ببینم چی میشه

خانومی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://doost91.blogfa.com

در کنار خانواده خوش بگذره عزیزم..........خوشحالم که سفر راحت و خوبی داشتی.

ممنونم عزیزم

سفید برفی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

رسیدن به خیر مهسا جون.خسته نباشی.
عمل واسه چی ؟خدا بد نده.انشالله به سلامتی انجام بشه.
روزهای خوبی با خونواده عزیزت داشته باشی.بوس

مرسی عزیزم الان خوبم

مینو جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره عزیزم. خواهر منم ایرانه. خوشحالی خانواده از دیدنت را خوب درک می کنم . حالا این ملینا خانم بغل ما هم نمی یاد؟

فدات بشم من ملینا الان اونقدر بهشون عادت کرده که بغل من نمیاد و من هم ذوق میکنم که زیاد بهم نمیچسبه

سارا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

مهسا جان خوبی؟
دیشب خوابتو دیدم. خواب بدی نبود فقط یه لحظه کوتاه اومده بودی توی خوابم
کنار خانواده خوش باشی

آخییییییییی عزیز دلم مرسی از محبتت دوست مهربونم.میبوسمت

مریم شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

مهسای عزیزم... خوش اومدی ... چقدر خوندن اینکه الان کنار عزیزانت شاد هستی به دلم نشست... امیدوارم لحظه به لحظه شادی تو دلت خونه کنه و دیگه به هیچ وجه بیرون نیاد... از بودن کنار مامان و بابای نازنینت لذت ببر... بچه های گلمون و ببوووووووس... هر کاری اینجا داشتی که وقتشو نداشتی بگو... تهران تا شیراز سه سوته...

قربون دل مهربونت برم من یه دنیا دوستت دارم

احمد-ا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

میگم خسته نباشی مامان ملودی ها
خوش باشی و
خوش بگذرانی در ایران و خوش تر در شـــــــــــــــــــــــــــــیراز
اونجا ( انگلستان ) بودی یجورهای از حال و هوایت جویا می شدیم ولی اینجا یک قدمی . . .
امیدوارم خوش خوش خوش باشی
و با آش افطاریهای مامان هم
یجورهای کنار بیایی !

گرفتار دیدار بودیم و سیر هم نمیشیم

مرمر.برگ و باد یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

خوشومدی عزیزدلم
امیدوارم کنار خونواده گلت لحظه های قشنگی رو تجربه کنی ..
و یک سفر عالی پرازخاطره های خوش برا تو و دخترای نازمون بشه
حسابی خوش بگذرون دوستم

مرسی مر مر جون من اونقدر شرمنده تو شدم که نگو

دزیره یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

مهسا جون ایشاله بهت خوش بگذره عزیزم. خوشحالم در کنار خانواده ات در ارامشی. شاد باشی دوست شیرازی من.

زنده باشی دزیره جونم

مامان نگار دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.505581.blogfa.com

سلام مهسا جون رسیدن به خیر انشالله حسابی خوش بگذره
خوش باش و لذت ببر

ممنونم عزیزم

هانیه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://hadieh.mihanblog.com

سلام
دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف کنید.تا کلی عکس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا کنید،
ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم !
شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر جذابترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید !
عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد.
راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com [قلب][قلب][قلب]

احمد-ا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

دوستان نه خیال کنید که شیراز اینترنت نداره
مهسا خانم سخت در گل ها گرفتار شد
خوب شیرازیه دیگه شهر گل و بلیل ها

واقعا درسته شهر گل و بلبل رو عاشقانه دوست میدارم

باران چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

به سلامتی امیدوارم که بهت خوش بگذره مخصوصا در کنار خانواده ی عزیز
ایشالله عملی که در پیش دارید با خوبی پشت سر بزارید.

مرسی

باران چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم امیدوارم منو قابل برای دوستی بدونیدوامیدوارم یک دوستی بادوامی در این دنیای مجاز یداشته باشیم.

حتما عزیزم وقتی برگردم انگلستان بیشتر فرصت خواهم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد