Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ایرانم دارم میام

سلام دوستای گلم ممنون از این همه مهربونی محبت و آرزوهای خوبتون. من خیلی خوشبختم که شما رو دارم اینم لطف خدا بوده که شما با من هستین. ببخشید که کامنتهای قبلی بدون جواب موندن فرصت نکردم جواب بدم. من فردا راهیم همه کارها رو انجام دادم و الان با خیال راحت دارم مینویسم خدا کنه فردا تو فرودگاه وسایلم رد بشه اما من اندازه مجاز بار دارم فقط 5 کیلو بیشتره که اونم فکر نکنم مشکلی پیش بیاد. از ایران در اولین فرصت ممکن آپ میکنم و شماره ایرانم رو براتون میگذارم دوست دارم حالا که نمیتونم ببینمتون حداقل صداتون رو بشنوم.

بهترین تابستان رو براتون آرزو دارم روی ماهتون و قلب مهربونتون رو میبوسم.

نظرات 17 + ارسال نظر
آفرین پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

سفر به سلامت!

azar پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

Mahsa joon hesaaaaaaaaaaaaaabi khoosh bogzaron keh vaghti barmigardi hesabi dargiri paas ba yek alameh energy khoob bargard. xxxx
have fuuuuuuuuuun.To be honest i'm soooooooooo jealous!!!!

heti جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ق.ظ

ایشالله خوش بگذره بهت .

پسر جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

باز هم تابستان
باز هم من داغ
بدون حوا می جنگم با
داغی و تابستان

احمد-ا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ق.ظ

سلام
ایران را سراسر سبز نمودیم تا تو بیایی
و
شیراز را هم گل باران که
قدم مبارک تو با گل ها
انس یابد
امیدواریم برایت خوش بگذرد
و حال و هوای اون سالهای قبل و قبل تر و در
این ماه پر فیض و رحمت الهی در کنار
مامان و بابا
تداعی نمایی
ممنونیم که هستی

barane bahari جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

Mahsa jun safare khubo bikhatario baratun arzeoo mikonam,hesabi khosh begzarunino az dorehamiha lezat bebarin.

سفید برفی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

سفر به سلامت .منتظر خبرهای خوب ازت هستیم

معصومه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://puyanemaman.persianblog.ir/

سلام مهسا جان. چند وقتیه که دوباره بهت سر می زنم و با کمال تعجب خبرای جدید رو خوندم. آرزوی بهترینها و برات می کنم. آرامش زندگی رو برای خودت و دخترای نازت از خدا می خوام. سفرتون هم بخیر باشه.

موطلایی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://hojatfa50-50.persianblog.ir/

جوووونمی ...داری میایین به زودی ...ای شاءالله بت و دوتا کوشولوها خوش بگذره...خوش حال میشم صداتو بشنوم عزیزم...ای شاءالله هرچی خیره پیش بیاد واست عزیزم...منتظر خبرهای خوش و خاطرات قشنگت هستم...

مامان آوینا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ق.ظ http://omesleomid.persianblog.ir/

مهسا جونم انشالله به سلامتی بری و برگردی و سفر خوب و فوق العاده ای برات باشه

زیبا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ق.ظ

مهسا جان چند وقت نتونستم برات پیغام بدم اما از حالت با خبر بودم و نوشته هاتو می خوندم خیلی خوشحالم برات که خوشحالی حسابی از این سفر لذت ببر و اصلا به مشکلات فکر نکن. ما که دوستاتیم و تا حالا ندیدیمت چقدر خوشحالیم که میای ایران ببین مامان و بابات و خانوادت حالا چه حالی دارن
خوشکل خانومات و از طرف من ببوس
دوست من ندیدمت اما دوست دارم

فاطمه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام عسیسم.خوش اومدید.بووووووس

leyla یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

khosh begzare azizam

دزیره یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

سفرت بی خطر دوستم.
ایشاله بهت خوش بگذره.
شماره تو بگذار صدای قشنگتو بشنوم.

باران یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

خووووش بگذره

سپیده یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

مهسای عزیزم.من جزء خواننده های ثابتتم که کمتر پیش اومده برات کامنت بزارم/خواستم بگم که برات خیلی خوشحالم که الان ایرانی و داری لذت میبری.امیدوارم بهت خوش بگذره و با یک انرژی مضاعف برگردی

علیرضا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.real-love-2013.blogfa.com

آن روزی که همدیگر را یافتیم...یافتنمان هنر نبود...هنر این است...که یکدیگر را گم نکنیم.
سلام من علیرضا هستم .دعوتتون میکنم به وبلاگ ما بیایید و نظرتونو درمورد پست معرفی بنویسید و ما رو از همراهیتون آگاه کنید.ممنون وسپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد