Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

4 روز مونده هووووووووووووووووورا

مانتو خریدم وقت آرایشگاهم معلوم شد وقت پدیکیور و مانیکیور هم گرفتم وسایل بچه ها تکمیل شد ملودی دندون پزشک رفت و ملینا واکسنهاش مشخص شد. یونیفرم مدرسه ملودی واسه بعد از سفر انجام میشه موبایلم آنلاک شد کارای شارژای خونه رو انجام دادم ماشینم سرویس رفت و کارای کالج تا حدی ردیف شد. حالا خبردار شدیم عروسی دعوتیم بدو تو خیابون برای خرید لباس برای جشن عروسی . چمدونها بسته شده و خرید هم برای خودم چنتا تیکه کوچیک مونده. یه بی دقتی کوچیک کردم و حسابم به ریز موجودی نزول کرد اونم برای اولین بار. البته فکرشو کردم تا آخر هفته درست میشه.

علی همچنان ویکند میاد خونه و کاری به کار هم نداریم سرم شلوغه کارامه اونم ملینا رو نگه داشت که منو ملودی بریم خرید. بعد از چند ماه براش یه تی شرت خریدم خیلی وقته براش خرید نمیکنم و این بار که خریدم پولش رو گذاشت روی میز منم قبول کردم حتما اینجور راحتتره.

هر هفته میگه دیگه هفته دیگه نمیام ولی باز سر و کله ش پیدا میشه. تو این مدت یه مورد برام پیش اومد که به یه نفر آشنا شدم ولی هر چی فکر کردم دیدم آمادگیش رو ندارم و نمیتونم کسی رو قبول کنم الان اصلا دلم نمیخواد با کسی در تماس باشم و وقت بذارم . این مورد هم کاملا اتفاقی بود و با یکی دوبار تماس تلفنی تمام شد حس خوبی پیدا کردم و دلم شاد شد از اینکه وجود خودم رو حس میکنم و احساس تازگی دارم.


تو این چند هفته اخیر بارها سعی کردم  علی رو دوستش داشته باشم و بهش اجازه بدم بهم نزدیک بشه ولی نتونستم هر چی میگذره فاصله م بیشتر میشه و آرومتر میشم دیگه ناراحت نیستم و خودم رو پیدا کردم و راحتم.


ملینا منو مامی صدا میکنه. امروز برای اولین بار گفت: مامی کوبی؟( مامای خوبی؟) صبح تا شب یا داره کفش ما رو میپوشه یا داره قاشق چنگال بازی میکنه. سه تا شعر رو بلده و کلمات اولش رو بلده و هر جا میریم با صدای بلند میخونه. ملودی هم ریپورت سالش عالی بود و باز هم افتخار من شد. اونم خوشحاله که داریم میریم ایران و لحظه شماری میکنه.


میگم یه آرزو دارم که کاش میشد بیام و همه شما رو ببینم و از اینکه همراهم هستین ازتون تشکر کنم ببوسمتون و محکم بغلتون کنم. کاش میتونستم برای تک تک شما سوغات بیارم و از دیدن شادیتون منم شاد بشم. خیلی دوستتون دارم

نظرات 24 + ارسال نظر
leyla دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

huraaaaaaa vagheaaannn
aaaliye hame karha ro anjam dadin...
vay che ghad be bache ha khosh begzare
che ghad hayejan angiz ke ba ye nafar ashna shodin
che poste khubi bud
por az enerji va moje mosbat
hame chi arumeee man ghad khoshhalaaammm

باران دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

سفر حسااااابی خوش بگذره. حتما روزهای عالی خواهید داشت و پر انرژی و شاد برمی گردین. سفر بی خطر

لیلا مامان الهه و الناز سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
خوشحالم که دارید به ایران می آیید. امیدوارم که روزهای خیلی خوبی در اینجا داشته باشید.

آفرین سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ق.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

چقدر از خوندن این پستتون خوشحال شدم. همیشه شاد و خرم باشید. سفرتون به سلامت و خوش بگذره!

خانومی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ http://doost91.blogfa.com

مهساجون ایشالا که ایران بهت خوش بگذره و در کنار خانواده لحظات خوبی رو بگذرونی.........البته در جزیان باش که داری در اوج گرما و تابستون میای.......ایشالا تحمل گرما واستون سخت نباشه....
مانتو هم مبارکه.......از شادی که در تو میبینم خوشحالم....
به نظرم نگران گیردادن تو فرودگاه و...نباش...وقتی از اینجا دوری اوضاع به نظرت منفی تر از اونی میاد که واقعا هست...مطمئنم بدون هیچ مشکلی و هیچ نگرانی ای میرسی.

خوشحالم که کارات ردیف شدن....ماشالا زن قوی ای هستی.
به نظر منم بهتره فعلا به رابطه جدیدی فکر نکنی و فقط خودت باشی و بچه ها ...اینجوری بهتر خودتو میشناسی و خودتو پیدا میکنی......راستش ته دلم امیدوارم زندگیت بازم بشه مثه سابق و خانواده دوباره دور هم جمع بشین.

barane bahari سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

mahsa jun safaretun bikhatar azizam,.
khoshhalam ke hame chi khube.
kkhosh begzare

احمد-ا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

چهار روز
در انتظار چهار روز دیگر !
و
ناگهان
بقول سهراب خان سهپری

چقدر زود دیر میشود

ندا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

ایشالله سفرت به خوشی و سلامتی باااااااااشه عزیزم

ماااااااااااااچ گنده برای دختراااااااااااااااااا

خاطرات خانه کودکی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

خوش بگذره بهت عزیزم ..
خوشحالم که این روزا حالت بهتره

آزاده سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

وای عزیزمی مهسا

کاش تهران هم می اومدی من که باکله به دیدنت می اومدم.
امیدوارم که حسابی بهت خوش بگذره.خوشحالم که کارات خوب بیش رفته.

مریم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام مهسا جون فرودگاه امام میایید یا شیراز؟ اگر امام هست می تونیم بیاییم دنبالتون و اگر کاری تهران دارید صمیمانه در خدمتیم.
سفر خوشی داشته باشید.

مامان نگار چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام مهسا جون خدا را شکر که کارات را انجام دادی همیشه سلامت باشی دوستم
انشالله که وقتی میاید ایران بهتون خوش بگذره
ملینا و ملودی را هم ببوس

سفید برفی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام مهسا بانو.سفر به سلامت.انشالله حسسسسسسسسابی بهت خوش بگذره که حتما میگذره.شاد باشی

paria چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

هت خوش بگذره ایشالا که هزار هزار بغل شادی و امید به زندگیت بیاد ایشالا که همیشه شاداب و پر انرژی زندگی‌ کنی‌ منم بجای خودم می‌بوسمت و برات کلی‌ آرزوهای خوب دارم بانوی چون ماه

sahar چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

azizam khaili khaili behetoun khosh begzareh.magar dokhtaret ta 19 th madreseh nemireh?ma ham raftani shodim

فاطمه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام عزیزم. خوشحالم که میای ایران کنار خانواده ات. به نظرم تو به این سفرنیاز داری. ازطرف من فرشته هاروببوس. قربونت برم.خوش بگذره.

ارام (یه مامان از ....) چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

سفر بخیر و خوشى، ما که امسال همینجا موندنى هستیم و امیدوارم بتونم وقت خوبى رو براى بچه ها بسازم.به شما هم خوش بگذره زیاد، مواظب خودت و بچه ها باش خدا نگهدار

آتوسا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

حسابی خوش بگذره و سفر خوبی داشته باشی .

رعنا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

به به ایشاا خوش بگذره...به سلامتی کی میرین؟ من 10 روز دیگه میرم اما هنوز کلی کار دارم...راستی تو این گرما میشه شکلات برد ایران؟ میترسم تو چمدون بدم بار اما همش آب بشه چون چند ساعتی ترکیه استاپ داریم...اما من مانتو مناسب پیدا نگردم از اونجا باید بگیرم...راستی شما یه سایتی برا خرید عطر معرفی کدزه بودین میشه لطف کنین اونو دوباره برام بفرستین...شرمنده..مرسییییی...خیلی خوبه که احساس خوبی دارین این روزا...حتما ایران هم خوش میگذره...به هیچی فکر نکنین و فقط لذت ببرید

دزیره چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

دوست عزیزم.
برات دعا میکنم سفر پر آرامشی پیش رو داشته باشی. امیدوارم بهت خوش بگذره.
حسابی خوش بگذرون که انرژی کسب کنی.

Bahar چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

Bah bah, che enerjy e + khoobi doostam.
Alan az khoooooneye maman daram barat minewisam.... Omidwaram roozaye kheili khooooooobi pishe roo dashte bashi.

Shiva پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

salam azizam
man ke be shakhse hamishe az shad didanet khoshhal misham. safareton be khir va salamat va hesabi khosh begzaronin

مریم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

یعنی تا الان رسیدی؟؟؟ خیلی برای شادیت خوشحالم دوست خوبم... خیلی دوست دارم ببینمت و باهات کلی حرف بزنم....
امیدوارم بهتون کلی خوش بگذره.... میبووووووووووووسمت...
دو تادسته گلای نازم رو ببوووووس

sana یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.sana63.blogfa.com

خوش اومدی عزیزم...مهسا جان آخه چی باعث شد این رابطه اینقدر بی روح بشه؟من متاسفانه رمز ندارم ونمیتونم بقیه پست هاتو بخونم...مطمئنم خوندنشون برام مفیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد