Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

منه گرفتار

زیادی غیبت داشتم میدونم. این هفته ملودی اجرای پیانو داشت و دنبال یه پیانو خوب بودم واسش. اجراش عالی بود دو روز پشت سر هم اجرا داشت و من سرویس رفت و آمد بودم. دو روز گرفتار درست کردن لپ تاپ دوستم بودم که بالاخره اونم درست شد. چند نفری وسایل داشتن که ببرم ایران برای خانوادشون منم خودم وسایلم زیاد روم نشد نه بگم حالا باید از وسایل خودم کم کنم و وسایل اونها رو جا بدم. یه روز کامل هم برای ثبت نام یه دوست تازه اومده گذشت چون زبان نمیدونست و باید میرفتم کمکش میکردم که اونم انجام شد. خرید خودم مونده بچه ها هم تقریبا تکمیل شدن و خیالم راحت شده. باید موبایلم رو آنلاک کنم که بتونم ایران ازش استفاده کنم. دلهره گیرای تو فرودگاه ناراحتم میکنه و امیدوارم که به خیر و خوشی بریم پیش خانوادم. فکر اینکه 10 ساعت پرواز و تزانزیت با ملینا چه جوری کنار بیام از همه بدتره. غر زدنهای علی که تظاهر میکنه که ناراحته که بچه ها رو چند هفته نمیبینه. استرسهای مشکلاتی که تو ایران بوده و من بیخبر بودم و خدا میدونه برم چی میشه. همه این فکرا یه دفعه هجوم میارن و خستم میکنن. یه عالمه کارای عقب مونده خودم برای رفتن به ایران که نمیدونم چه جوری و کی انجامشون بدم. با ملینا انجام یه سری کارا غیر ممکنه و خیلی اذیت میکنه ترجیح میدم بمونم خونه تا بخوام با این بچه بیفتم دنبال راست و ریست کردنشون. البته اینم گناه داره بچه هست دیگه خسته میشه .وااااااااااای که پیدا کردن مانتو سخته پام تاول زد از بس از این مغازه به اون مغازه رفتم. این همه میگردیم و پیدا میکنیم گرون میخریم دست آخر هم میرسیم ایران میبینیم که خیلی از مد ایران دوریم و مانتو ما تابلوِ هستش چون متفاوته. بلندیش خوبه آستینش کوتاهه با برعکس . اولش هم احساس میکنم دهاتی ترین آدم اونجا منم . سلیقه ها خیلی متفاوته و اینکه باید تو ایران هم مانتو بخرم برای چند هفته دست آخر هم هی تو خیابون تنم بلرزه که مثل اون سال گیر عقده ای ها نیفتم. کارای شارژ خونه رو باید تا هستم انجام بدم که در نبودم جریمه نشم. یونیفرم سال بعد ملودی رو باید حاضر کنم چون وقتی برمیگردیم فرصتی نداریم. ملودی رو باید برای چک دندون ببرم که مثل پارسال نخوام سه روز معطل بمونم دست آخر هم دندون بچه داغون بشه. واکسنهای ملینا باید چک بشه که مشکلی پیش نیاد. مراقب غذا خوردنم باشم چون این هفته قراره اگه به وزن دلخواهم برسم جایزه بگیرم. یه مشکل دیگه هم هست که اینجا نمیتونم بنویسم و فکرم مشغول اونم هست. مقاله ها همه پاس شدن و اون خانم درس امسالش تمام شد و بهترین شاگرد کالج شد و جایزه گرفت و من خوشحالم چون انگار که من اون جایزه رو گرفتم. کالج همون کورس رو به من داده و باید تا قبل از رفتن کارای ثبت نام انجام بشه. خلاصه که یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین. فعلا تا بعد
نظرات 19 + ارسال نظر
سفید برفی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

واییییییییییییییی مهسا جون چه قدر کار داری!!!بیام کمکت؟
حرص نخور .کارها به امید خدا به خوبی و خوشی انجام میشه و همین که پات میرسه فرودگاه ایران با دیدن خونوادت همه سختی هایی که کشیدی تمام میشه...
اون مشکلی هم که گفتی به امید حق درست میشه..
نگران گیر سه پیچ دادن اینجا نباش...انشاالله کاریت ندارن...سفر به سلامت مادر مهربون.
خوش بگذره..

والا سفید برفی جونم کلی کمک میخوام فقط یکی باشه این ملینا رو برام نگه داره 3 روز میتونم همه کارا رو تمام کنم.

وب مانی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

مرسی برگشتم از سفر میخونم شما رو

دزیره پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

وای چقدر کار داری.
عزیزم بنویس همشونو و اولویت بندی کن اوکی میشه.
عزیزم از وقتی روحانی رئیس جمهور شده من که توی 7 تیر اصلا گشت.ار شاد ندیدم.
ایشاله هیچ مشکلی واست پیش نیاد. شاد باشی.

ماه رمضان ممکنه باز اذیت کنن و من شدیدا میترسم

آفرین پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

ماشاءالله چقدر سرتون شلوغه.
ان شاءالله به خوبی از عهدش بربیایید.

مرسی مهربون

barane bahari پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

waaaaay cheghadr kar dari mahsa jun,albate ba derayati ke shoma dari bishak hamashuno be behtarin nahw anjam mishe.

busbus

مرسی کارا داره روبه راه میشه امیدوارم سفرم راحت باشه همین. همه رو خوب انجام دادم و خوشحالم

دریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

یعنییییییییییی من رفتم پست سال ۹۱ که بیمار بودی رو خوندم و کامنت گداشتم!!!!!!!!!!!!۱۱اونقدر خودم داغونم همه چی رو قاطی کردم

من الان خوبم نگران نباش

مرمر.برگ و باد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

کاش اونجا بودم و کلی کمکت میکردم دوست گلم ..
مهسا تو چقدر قلب مهربونی داری دختر ... چقدر به همه کمک میکنی ..باورکن کائنات حواسش به همه اینا هست .. طبیعت حواسش به قلب مهربون تو هست .. شک نکن یه روزی یه جایی وقتی اصلن فکرشو نمیکنی کائنات پاداش تمام این مهربونیهات رو میده عزیزم ...
مهسا جان من اگه جای تو بودم اصلن اونجا مانتو نمی خریدم ..
یه تونیک بلند بپوش بیا همینجا مانتو بخر ..
بعدم منکه دو سه بار از همون فرودگاه امام هم رفتم و هم اومدم همیشه هم اصلن مانتو تنم نبوده ..تونیک اونم استین نسبتن کوتاه با یه شال بسیااار نازک و هیچوقتم هیچکس بهم چیزی نگفته ..اینقدر نگران نباش خوشگل خانوم ..
دخملای نازمونو هم ببوسسسس

مرسی مر مر جونم. شما هم لطف داری تونیک خریدم خوشکل . کلی خوشحالم

احمد-ا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

نمی دانم با اینهمه درس و لرز و پیش بینی های نزدیک به یقین
چگونه باید در ایران یا که شیراز که به ظاهر درس و لرز فرهنگش شده که دنیا و بهشت روی زمین را ندیده ها و بدیده ها در انور آب نقاشی میکند تو باید چگونه جفت جوار کنی
علی ایحال غم را در غمکده آوردن نکنه جفا بخود باشه مهسا !
به هر حال کاری اگر از ما بر آید با کمال اشتیاق پذیرایم .

زنده باشید ممنون از لطفتون. سفر هیجان داره و استرسهاش هم شیرینه.

خاطرات خانه کودکی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

انشالله که به همه کارات میرسی و ایران خوش میگدره...

ممنون کاش میشد شما دوستای گلم رو میدیدم

کیا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

عزیزززززززززززززززززززم خدا قوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
انشالله خوش بگذره و تموم خستگیهات پاک شن بوووووووووووووس

مرسی دوست خوبم

leyla پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

vay che ghade kaaaarrrr...
avazesh darin mirin iraaannnn,
akh jun zulbiaaa bamieeee,bastaniii,ghazaye maman paaazzzz
khosh be haletuunnn
rasti
TKMax tu ghesmate lebas shabhash sarafon haye khoshkeli dare ke mitunin ba lebas haye mokhtalef set konin be onvane manto

مرسی عزیزم اونقدر رفتم tkmax که شدم مثل گاو پیشونی سفید . دست آخر از h&M خریدم از تو لباس حاملگیهاش یه مانتو پیدا کردم

انه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://eshghema.niloblog.com

سلام عزیزم چندوقتی هست میخونمت امیدوارم ایران حسابی بهت خوش بگذره وبادخترکوچولوهای عزیزت خاطره خوبی براتون بمونه

مرسی دوست خوبم

ناناز شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ق.ظ

عزیزم واسه چند وقت ایران می مونی؟ انشالله بهت خوش بگذره

6 هفته می مونم. مرسی

مامان تربچه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ق.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

عزیزم خدا توان و نیروی بیشتری یهت بده میدونم که قوی هستی و از عهده همه این کارها به خوبی برمیای حتی بیشتر و بهتر از قبل چون اعتماد به نفست بیشتر شده و کسی نیست که تو کارت خلل ایجاد کنه . شاد و موفق باشی خانوم گل.

مرسی دوست خوبم شما محبت داری

بانوی مهر شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ

ای بابا مهسا با همین کت آستردارها که فکر کنم اون سال من از premark و دبنهامز گرفتم کارت می شه.حتما تو دست و بالت بگردی یکیشو داری. همون بالا زانو ها رو می گم که از کت های معمولی بلند ترن . اینجا هم همه پر شده از اون ها دیگه . می تونی جای مانتو بپوشی با شلوار راسته گشاد. خیلی هم شیک و به روزی. سفرت بی خطر . ایشالله بشه ببینمت .

مرسی از راهنماییت من از اچ اند ام یه دونه خریدم دبنهامز حراجه جات خالیییییییی

azar شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

Gooooooooooood luck Mahsa jaan!

ممنونم عزیزم

شهناز یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

مهسا جان .... نگران نباش ... در فرودگاه امام فعلا أوضاع أروم هست .... بعد إز چک پاسپورت ها فقط چمدون ها رو إز زیر دستگاه رد میکنند ...داخل شهر هم هیچ خبری نیست .... سفر خوبی داشته باشید

مرسی شهناز جون من مستقیم میرم شیراز

باران9481 یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

من همیشه ارزوی خوشحالیتونو میکنم .امیدوارم هر روز از غم هاتون کم به شادیهاتون اضافه بشه

ممنونم

خانومی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://doost91.blogfa.com

وااااااااااااااااای......خدایی خیلی گرفتاری دختر....
خوب به سلامتی...قراره بیای ایران؟
این خیلی باحال بود...که نوشتی وقتی از اونجا مانتو میخری و میای ایران میبینی خیلی از مد ایران دوری

راستش دخترخاله منم هروقت از آلمان میاد از اونجا مانتو میخره و میپوشه...و مانتوهاش واقعا سادست...
اما بیخیال....اومدی از همینجا باز خرید میکنی و مد روز رو میخری عزیزم.

مرسی بالاخره مانتو خریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد