Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من جدید

روزهام میگذرن حال همه ما خوبه و هر کسی به روزمره های زندگیش مشغوله یکی به درس یکی به بازی و شیطنت دیگری به کار و من به زندگی میرسم. خوب تغییر خاصی پیش نیامده و روال همونیه که بود. لپ تاپ جدید رسید و من دوباره شاد شدم. خدا خودش کمک میکنه و مشکلات حل میشن.

دیروز تولد ملودی بود دخترکم 8 ساله شد و من تو این مرحله افتخار میکنم که مادر همچین نازنینی هستم. دخترم در بیشتر زمینه ها موفقه و من خوشحالم که تلاشم به ثمر نشسته. بعد از این هم تلاش میکنم که مادر خوبی باشم و درجه اول برای بچه هام شادی به ارمغان بیارم.

این هفته هم قراره که با پدرش برن گردش و من و ملینا هم با هم باشیم .میدونم بهشون خوش خواهد گذشت

یه اتفاق بسیار نیک افتاد و اینکه همسایه بد و پر سر و صدایی که کل خیابون ارشون شاکی بودن طی دو روز از اینجا رفتن و سکوتی برقراره که نگو و من دارم ار این سکوت لذت میبرم. همسایه سمت چپی هم که یه دختر انگلیسی بی ادب بود رفت و جاشو داد به یه خانم بسیار مهربان آفریقایی که هنوز نرسیده تو دلم جا پیدا کرده.

این اتفاق خوب همش تو یه هفته به وجود اومد و باعث آرامش بیشتر من شد خدا رو شکر میکنم که شرایطم داره بهتر میشه. مصاحبه کالج هم قبول شدم و منتظر کارای وام هستم. سالی خوب در پیش داریم.

فعلا دارم برای سفر آماده میشم و خرید هم تمامی نداره. ولی خوشحالم راضیم و آروم

دوستتون دارم


نظرات 15 + ارسال نظر
leyla چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

khoda ro shokr
ma ham shoma ro dust dariiiiimmmmm

ممنون لیلا جون

Masy چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

Tavalode melody jaan mobarak.pas ba Farin ziad tafavot nadaran.farin July 13 hast.
Enshala ke hamishe por az aramesh bashin hamegi va safar pishapish khosh begzare

مرسی مصی جون دخترای گلتو ببوس

baran چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

مرسی

آفرین چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/#

همیشه به شادی و آرامش

ممنون آفرین جان

احمد-ا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
ما هم را از خوشحالی و روز های خوبت خوشحال نمودی

میگند که خداوند پنجره ای را ببندد
دروازه ای را بجایش دروازای را باز میکند
امیدوارم شاید این دروازه های باز شوی

سلامت باشید و شاد

باشگاه هوادارن پرشین بلاگ چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ http://reg.persianweblog.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما فرهیخته گرامی

بدین وسیله به اطلاع شما می رساند وبلاگ شما در نظر سنجی بهترین وبلاگ ثبت شده است اما حائز رتبه نگردیده اید .

برای اطلاع از لیست صد نفر وبلاگنویس برتر به لینک زیر مراجعه نمایید .

http://vote.persianweblog.com/

از برندگان این نظرسنجی در روز جشن تولد پرشین بلاگ تقدیر به عمل خواهد آمد .

برای شرکت در جشن تولد پرشین بلاگ و روز بزرگداشت وبلاگ فارسی به لینک زیر مراجعه کرده و ثبت نام نمایید .

http://reg.persianweblog.com/


به امید دیدار شما در روز جشن بزرگداشت وبلاگ فارسی

با تشکر

نگار نیک نفس

مدیر باشگاه هواداران پرشین بلاگ

کلییییییییی ذوق کردم

شیوا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام عزیزم شاد شدم از خوشحالی و موفقیتت.همسایه خوب هم واقعا نعمتیه ما خودمون همسایه بد داشتیم می دونم چقدر بده.
تولد ملودی عزیز هم مبارک باشه انشاالله به سلامتی جشن دانشگاه و عروسی اش.

ممنون از تبریک شما دوست خوب

خانومی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ق.ظ http://doost91.blogfa.com

عزیزم سلام.......با این وضعیت و کمردردی که دارم نمیتونم بشینم و همه نوشته هات رو بخونم اما تعداد زیادی از مطالبت رو خوندم...راستش دلم گرفت چون یادمهتا همین پارسال همه چی رو به راه بود و زندگی خوبی داشتی.....اونچه خوندم مربوط به اوایل ازدواجت بود و خاطرات بد.....به نظرم گذشته ها رو زنده نکن...برای همه ما بدیهایی داشته. راستی در بین مشاوران من دکتر فرهنگ هولاکویی رو خیلی قبول دارم.نمیدونم الان در چهخحالی؟رسما جدا شدی یا فقط جدا زندگی میکنید...اما اگه هنوز جدا نشدین با هولاکویی مشورتی داشته باش. تو زندگی خوبی داشتی تا الان و این سردیهای موقت تو زندگی هرکسی پیش میاد...میدونی تا پارسال که وبلاگتو میخوندم خیلی لذت میبردم که شمااز جمله زوجهای ایرانی هستید که اونجا زندگی خوبی دارید و وقتی بعد مدتها اومدم و اینبار دیدم همه چی بهم ریخته خیلی خیلی ناراحت شدم.
درسته زندگی جدیدت خوبه و تو جدید قطعا از عهده خیلی کارها برمیای و میتونی زندگی خوبی درست کنی اما قطعا زندگی باهمسرت خیلی بهتر خواهد بود.
امیدوارم همیشه شاد باشی .بووووس

ممنون از لطف شما. گاهی زندگی و مشکلاتش راهی نمیذاره. من خیلی خسته ام خیلی

رعنا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

به به چقدر اتفاق های خوب...همشون مبارکه باشه عزیزم

مرسی رعنا جان

دزیره جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

عزیزم ایشاله که بتونی توی ارامش باشی خوبه که ملودی هم خوبه گهگاهی با باباش باشه.
خانومی کمتر خرید کن پولات تموم میشه ها.

merci azizam negaran nabash modiriate malim 20te

محدثه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

تولد ملودی عزیز و شیرین مبارک.ایشالله همیشه سلامت باشه و روزبروز موفقتر.سایه مامان گلش هم همیشه بالای سرش

fadat sham mohadese joon

سفید برفی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

خدا را شکر .از شادی تو ما هم شادیم.به امید روزهای بسسسسسسسیار خوب تر

merci mehraboonam

مرمر.برگ و باد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

پس چرا من فکر میکردم ملودی دختر شهریوره ؟؟؟!
وااای ..خدای من ! باورم نمیشه ملودی اون دخترک خوشگل کوچولو الان هنچین خانومی شده .. عجب دنیاییه این سرزمین مجازی ... ملودی خوشگل من ! خانوم زیبای نازنین .. سیندرلای قصه ها تولدت مباااااااااااارک باشه عزیزم
امیدوارم هر لحظه ی زندگیت پراز سلامتی و شادی و موفقیت باشه ودر کنار مامان مهربون و فداکار و گلت بهترین لحظه هارو تجربه کنی ...
مهسا خانوم هم سالروز مادرشدنت و هم قبولی توی کالج خیلی خیلی مبارکت باشه دوستم

merciiiiiiiiiiiiiii az in commente ziba .miboosamaet

azar یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

Melodey e Aziz tavaloodet mobarak mibosamet be omid e rouzhay ghashang o shad baray to dokhtare naz

mamnoonam

ریحان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ق.ظ

میای ایران؟

bale 10 rooze dige iranam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد