Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

نقاش ساختمان

الان شما دارین دست نوشته های یک خانم نقاش رو میخونید اونم چی ؟ نقاش ساختمان. بله ه ه ه ه ه ه ه ه ه   تصمیم گرفتم لیوینگ روم رو برای عید نقاشی کنم به همسرم که گفتم قول داد یکی دو روز مونده به عید این کارو انجام بده ولی تا اون موقع دیر میشد بعدشم دو روز قبل از عید یه عالمه کار دارم واسه همین بهتر دیدم خودم دست به کار بشم شنیده بودم که نقاش اینجا برای یه اتاق خیلی شارژ میکنه و منم دنبالشو نگرفتم هم تجربه بود هم کارم انجام میشد. دو روز پیش رفتم شاپ هوم بیس لوازم و رنگ رو خریدم غروب که ملینا خوابید دست به کار شدم همه وسایل رو جمع کردم وسط اتاق و با روکشهای مخصوصی که خریده بودم همه رو کاور کردم. زیر پام رو یه کاور انداختم که زمین رنگی نشه. سه سایز هم رولر خریدم و دو سایز هم برس رنگ و سینی رنگ. سفید انتخاب کردم و دادم توش یه عالمه رنگای ریز براق اضافه کردن  همونجا هم تو دستگاه رنگ گذاشتن و حسابی مخلوط شد. ساعت 7 شروع کردم و تا 12 شب کامل همه رو رنگ زدم. صبح که چک کردم دیدم بعضی جاها رنگ نخورده واسه همین ملینا رو که صبحانه دادم اول رفتم رنگ خریدم چون به نظرم کم اومد بعد گذاشتمش تو صندلیش جلوی تی وی بعدشم دست به کار شدم  مابینش هم به بچه میرسیدم 20 جفت دستکش یه بار مصرف عوض کردم چون مجبور بودم ملینا رو بغل کنم و یا غذا بهش بدم وقتی ساعت 1 خوابید رفتم و کار رنگ رو تمام کردم عاااااااااااااااااااااااااااالی شد تا ساعت چهار هم همه جا تمیز کردم ملودی هم خوشبختانه اون روز تا 5 عصر مدرسه بود چون یه فیلم کلاب براشون گذاشتن هفته ای یه بار بعد از مدرسه براشون فیلم میذارن همراه با اسنک . واسه همین فرصت داشتم. بعدشم که رفتم دنبالش و آوردمش خونه.

در عرض کمتر از 24 ساعت اتاق نشیمن نو شد. پرده و یه تیکه کاغذ دیواری رو هم اینترتی سفارش دادم. مونده ساعت دیواری و یه چنتا وال آرت. هر بار که وارد اتاق میشم کیف میکنم. مهم اینه که دستکار خودمه. وقتی کامل شد عکسش رو میذارم.

اماااااااا  امروز از دست درد و کتف درد مردم ولی ارزش داشت. دوستم باورش نمیشد که خودم رنگ کردم . امسال سال نو و نو آوری برای من هست تصمیمات مهم زندگیم رو امسال عملی میکنم و اجازه نمیدم هیچ کسی منو استاپ کنه. اونقدر سر یه سری مسائل محکم وایسادم و بسیار حس خوبی دارم که بار سنگینی از روی دوشم برداشته میشه و دیگه هیچ وقت به کسی اجازه نمیدم مانع خوشبختی و سعادت من بشه. منتظر خبرای خوب باشید


نظرات 10 + ارسال نظر
مریم شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ

چه کار خوبیه آدم تجربه های جدید داشته باشه.. آفرین به شهامتت...
منتظر خبرای خووووووب هستیم.. و منتظر انرژی های خوب....
عکس نیم وجبی رو هم میخوایم...

[ بدون نام ] شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

خسته نباشی خانم هنرمند.واقعا کار دست خود آدم شیرین و لذت بخشه. مبارک باشه.

mahshidtala یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ق.ظ

عزیزم کیف کردم از این همه انرژی و اشتیاق و سلیقه ات...هزار ماشالا به دوست عزیز و با انگیزه ام
صد البته که نباید بذاری کسی مانع خوشبختیت بشه.
انشالا سال جدید برای خودت و خانواده نقلی بانمکت سالی پر از اتفاقات خوب و جدید باشه و امیدوارم همیشه همینجوری خندون و سلامت ببینمت.
یه عالمه بوس

نسیم شیراز یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام عزیزم

خدا قوت . ماشالا ماشالا . خوشم میاد که از این زنهای خونگی صرفا مصرف کننده بی خاصیت نیستی. . آفرین آفرین آفرین.

الهی که حسابی از خونه و خونواده لذت ببری عزیزم. خوش باشین و شاد تا همیشه.

خاطرات خانه کودکی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

از این محکم بودنت خوشم میاد ...

بی صبرانه منتطریم

آفرین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/

با آرزوی موفقیت کدبانوی نقاش!

فاطمه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

سلاااااام علیکم نقاش باشی مثل آشپزباشی . بابا ایول. خوشم اومد. خسته نباشی عزیزم. مهسا یه کم هم لپای خوردنیه ملینارو رنگ میکردی .و واااای فداش بشم من.عشقه منه. خوشحالم که خوشحالی. بووووسسس

مریم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ق.ظ

افرین به این همه اراده که تونستی کار به این بزرگی رو به تنهایی انجام بدی ...خسته نباشی واقعا و مبارکتون باشه اتاق نو و دکوراسیون جدید ...
امیدورم امسال سالی باشه که به هر انچه دوست داری و مصمم به انجامش هستی برسی .دخترای نارت رو ببوس عزیزم.

سفید برفی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

خسته نباشی مهسا جون.این جور تغییر و تحول ها درسته که پدر ادم را در میاره اما رضایت بعدش خیلی به دل میشینه و حسابی انرژی میده به آدم.با این حال مواظب خودت باش...
امیدوارم هر تصمیمی که گرفتی توی دونه دونه اش موفق باشی و سربلند.دخملهای خوبت را ببوس.

امی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://weineurope.blogsky.com

ماشالا به خانم نقاش خیلی دوست دارم عکس دیوارها رو ببینم، آفرین عزیزم کارت جای تحسین داره هم خودت لذت بردی و هم توی مخارج ماهیانه کلی صرفه جویی شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد