Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

تمام‌ شد

بعد از چندین سال که از جداییمون گذشت بالاخره رفتیم سفارت در لندن و کارهای ثبت طلاق رو انجام دادیم . وقتی رسیدم هنوز نیومده بود کلافه شدم فکر کردم نمیاد ولی مثل همیشه آدرس رو اشتباه رفته بود واسه همین طول کشید تا برسه

خانمی که مسئول باجه بود بسیار مهربون بود و گفت نیازی نیست مجدد بیاین گویا مشکلی تو مدارک بود ، منتظر موندیم تا کار تموم بشه ، دست آخر امضا کردیم و هر کدوم راه خودمون رو رفتیم. آسمون بارونیه لندن برام زیبا و دلپذیر شده بود حال و هوای آزادی مطلق تمام وجودم رو گرفت . حالم عالی شد چون به تمام کابوسهای هفده سال پایان دادم جون گرفتم . حالا منم خودم و زندگیم


رفتم رستوران ایرانی غذای مفصلی خوردم بعدش رفتم قنادی عمانوئل  و کلی نون خامه ای و رولت برای خودم و دوستام خریدم و راهی لستر شدم. 


هیچگاه در زندگیم اینقدر راحت و آسوده نبودم خدا رو شاکرم که این روز پیش اومد و من نفس کشیدم و دوباره متولد شدم. زنی ۳۷ ساله با دو دختر زیبا در غربتی که الان خونه ش شده. 


اشلی چند روز مهمونمون بود و گندی به خونه زندگیم کشید که نگو ولی هی تحمل کردم تا امروز که رفت و من تمام خونه رو تمیز کردم . دخترا رفتن پیش پدرشون و من الان به موزیک مورد علاقه م گوش میکنم پنجره اتاقم بازه و نم نم بارون حس خوبی بهم میده. البته که چای هم کنار دستم گذاشتم


ارزو دارم که مردم کشورم این بار رنگ شادی رو ببینن. 

نظرات 7 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:47 ق.ظ

حس آزادی همیشه خوبه، بخصوص که نم نم بارون هم بزنه و ... خوشحالم که احساس خوبی دارین، موفق باشین

Mary سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:41 ق.ظ

سلام مهسا جان
من از خواننده های قدیمیه وبلاگتم، امروز خبر بمب گذاری کنسرت اریانا گرنده رو دیدم و بلافاصله یاد شما افتادم که می خواستین ملودیو بفرستین. امیدوارم حالش خوب باشه و اسیبی ندیده باشه. ممنون میشم خبری از خودتون بدین...

سلام عزیزم مرسی که به فکر بودین خدا رو شکر ملودی کنسرت شهر بیرمینگهام رو رفته بود بمب گذاری شهر منچستر بوده خدا خیلی بهمون رحم کرد ولی دلم میسوزه واسه خانواده هایی که بچه شون رو از دست دادن

سمیرا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام ملودی جون اتفاقا منم که دیروز این خبر بد رو شنیدم یاد دختر ناز تو افتادم که می خواستی بفرستیش خیلی نگران شدم
خدا رو شکر که صحیح و سالمه

خدا به پدر و مادر اون بچه هام صبر و آرامش بده خیلی سخته

احمد-ا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:27 ق.ظ

صدای پای رمضان به گوش میرسد
دستهای خالی مان دستاویز دلهای پاکتان
ما را در روز آخر شعبان
نه به بهای لیاقت
بلکه
به رسم دوستی و رفاقت
اول حلال
و بعد
دعایمون کنید که
در دریای رحمت رمضان خداوند مهربان مستقر گردیم .

ربولی حسن کور جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:48 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که از وقتی اینجا رو میخونم شما خودتونین و دوتا دختر نازنین و یه زندگی

کاملا درست میفرمایید ولی تا زمانی که قانونا طلاق ایرانی انجام نشده بود هنوز اسیر امضا اون آدم بودم و هر مشکلی میتونست پیش بیاد، ازادیم به این معنا بود که اون هم منتالی قبول کرد تمام شده و من قانونا (ایرانی) نیاز به اجازه کسی برای خروجم ندارم

اذر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:30 ق.ظ

امیدوارم بهترین براتون رقم بخوره

ممنونم عزیزم

مامان شاپرک ها دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام مهسای عزیزم
دلم برات تنگ شده شاید منو از یاد برده باشی
ولی من به یادت هستم هرچند گرفتاری و روزمرگی اجازه نمیده اینجا سربزنم
دخترای نازت خوبن؟؟ انشالله سلامت باشن و زیر سایه مامان مهربونشون شاد شاد
عزیزم این پست آخرت یهو دلمو ریخت با اینکه از قبل ی چیزایی میدونستم ولی وقتی تا آخر خوندم ، متوجه شدم که رضایت شما خیلی مهمه خدا روشکر که این حس خوب و قشنگ رو داری مهم آرامش شماست
امیدوارم از این پس بهترین ها بات رقم بخوره و زندگیت سرشار از عشق و حس قشنگ بشه میبوسمت مواظب خودت باش

سلام عزیزم معلومه که شما رو یادمه خواننده همیشگی و با محبت من. نگران نباش خوبم و همه چیز عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد