Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دیر وقتانه

خداییش کار کردن خیلی خوبه درسته که وقتی میام خونه احتیاج به یه ماساژ اساسی دارم ولی خدا رو شکر میکنم که همه چی خوبه و کارم داره خوب پیش میره.

میگم چرا بعضی از آقایون ایرانی این مدلی هستن؟ تا بهشون محبت میکنی سرویس میدی هواشون رو داری احترام میگذاری اصلا تو رو نمیبینن ولی همین که کنار بکشی و دیگه تحویلشون نگیری برخوردشون عوض میشه و همه کاری میکنن تا بهشون توجه کنی.

خیلی وقتا تلاش کردم که کسی رو که دوست دارم رو محکم نگهش دارم همه جوره انرژی و وقت و پول و احساس خرجش کنم و به قولی سنگ تمام بذارم ولی کامل نتیجه عکس داد و از من دور شد. دیروز داشتم با خودم فکر میکردم که مهم نیست من چقدر تلاش کنم مهم اینه که این آدم همینه استایل زندگیش همینه دلش نمیخواد از اون حالت ریلکسی بیاد بیرون و با همینی که هست خوشحاله . این وسط منم که هی الکی تلاش کردم این فکر یهو از سرم گذشت و یه حالت آرامش پیدا کردم انگار که منتظر بودم کسی بهم بگه کافیه برای هر کسی به اندازه ارزشش وقت بذار. چشمام باز شد و خودم به این نتیجه رسیدم که رها کنم . زیادی جوجه ماشینی رو فشار بدی تو دستت خفه میشه. از سر ذوق و هیجان فشردیش تو دستت ولی اون بیچاره مرد. هر چیزی رو بخوام با اصرار داشته باشم زودتر از دستش میدم این درسی هست که عملا در زندگی تجربه کردم.

دلم برای یه قربون صدقه اساسی تنگ شده یکی که بهم بگه دورت بگردم تو بهترین زن دنیا هستی

یکی که بگه عشق من ظرفا رو بیخیال بیا تو بغلم

یکی که اونقدر منو تو قلبش فشار بده که نفسم بند بیاد

یکی هست ولی این کارایی که گفتم رو انجام نمیده دلم میسوزه برای این همه عشقی که داره هدر میره.

ولی یک در میلیون هم هیچ زمانی از جدا شدنم پشیمون نیستم و هر روز خدا رو شاکرم که بهم قدرت داد تا از اون دایره تکرار بیهوده بیام بیرون.

...................................

غیبت کافیه ... من امروز سالاد الویه درست کردم کیک هم پختم بردم سر کار ، همکارام کلی لذت بردن و ازم خواستن تغییر شغل بدم و هر روز براشون کیک درست کنم . منیجر سالن گفت تو با این همه استعداد حیفی باید یک شاهزاده بیاد تو رو با خودش ببره تا خوشبخت بشه چون با هر کسی بری اون آدم خوشبخت میشه

کویین عزیزم دیروز تشریف آوردن شهر ما با اینکه دلم میخواست برم دست بوس ولی فرصت نکردم.


بچه ها دو هفته برای ایستر تعطیل هستن این هفته پدرشون میاد دنبالشون و قراره که پیشش بمونن واسه چند روز. ملینا یه چمدون لباس حاضر کرده به منم میگه غصه نخوریا زود برمیگردم.

سیزده بدر امسال سبزه عید رو باد برد آیا به این معناست که آرزوهای من بر باد رفت؟

حامد همایون فردا شب لندن کنسرت داره دلم میخواد برم ولی بلیط گیر نیاوردم اما در عوض برنامه م اینه که ملودی رو واسه تولدش بفرستم کنسرت آریانا گرانده که خیلی دوست داره . وقتی قیافه خوشحال و پر از هیجانش رو تصور میکنم کلی ذوق مرگ میشم و بیخیال خودم میشم.


گرانترین هیر کات و هایلات عمرم رو سه روز پیش انجام دادم. دویست و سی پوند برای کوتاهی و هایلایت به آقای متیو پرداخت کردم ولی موهامو خیلی دوست دارم. بعدش عذاب وجدان گرفتم که با این پول میتونستم سورپرایزی مامان بابامو بفرستم مشهد هم زیارت هم سیاحت. مامانم جاهای مذهبی رو دوست داره و امام رضا رو خیلی دوست داره که هر سال یه سر بره. شاید جور شد و تونستم بفرستمشون.


امسال برنامه سفر به ایران کنسله اما میخوام بچه ها رو یه سفر ببرم یه کشور اروپایی که خیلی هم گرون نشه.از طرفی هم مامان بابام چشم به راه تابستون هستن نمیدونم چه جوری بهشون بگم که ناراحت نشن.


دلم چاغاله بادوم و گوجه سبز میخواد شما جای من نوش جان کنید.

برم بخوابم صبح زود باید برم سر کار

دوستون دارم بای

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:13 ب.ظ

خوشحالم که سرگرم کار و زندگی و بچه های گلت هستی و خوشحالی. امیدوارم اون عشقی که منتظرشی زودتر بیاد سراغت. ممنون که تو این اوضاع خلوتی وبلاگها بازم نوشتی . همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبرم و انگار با یه خانواده آشنا تو یه جای دور همراه میشم. شاد و موفق باشی.

ربولی حسن کور دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:03 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کاش به جای پزشکی میرفتم دنبال آرایشگری!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:35 ب.ظ

خوش باشی بهترین زن دنیا

ربولی حسن کور چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:15 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا درسته کار دارین
اما نباید آپ کنین؟

چشم الان میخواستم آپ کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد