Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

my Birthday

امسال تصمیم گرفتم که واسه خودم جشن تولد بگیرم و دوستام رو دعوت کنم واسه همین دست به کار شدم و خریدهامو انجام دادم از یه روز قبل هم غذاهایی که میشد تو یخچال نگه دارم آماده کردم روز تولدم هم فقط ته چین مرغ رو  حاضر کردم تا ساعت 12 همه کارام انجام شده بود و تا 5 وقت داشتم حاضر بشم. جاتون خالی مهمونی به خوبی برگزار شد و خیلی بهمون خوش گذشت جا کم بود دلم میخواست تعداد بیشتری مهمون دعوت کنم اما با این هوا نمیشد . بچه ها بیشتر تو حیاط بودن اما سرد بود با اینکه صندلی تو حیاط هم چیدم ولی کسی نرفت بیرون. به ملودی و ملینا هم خوش گذشت و کلی با بچه ها بازی کردن.

دوستام هم لطف کردن و کلی هدیه آوردن همشو دوست داشتم. با پولی هم که واسه تولدم هدیه گرفته بودم واسه ملودی و ملینا لباس مدرسه و کفش و چیزایی که لازم داشتن خریدم .خیالم راحت شد که همه چی برای رفتن به مدرسه حاضره.

کالج هم ثبت نام کردم و یونیفرمم رو سفارش دادم و مشتاقانه منتظر شروع سال جدید تحصیلی هستم.

مدرسه ملودی سه شنبه آینده شروع میشه و امسال آخرین سال مدرسه ابتدایی خواهد بود یعنی امسال سال 6 هست و درسهاش هم امسال مهمتر و جدیتر خواهد بود .

ملینا هم مثل پارسال میره مهد کالج و مثل پیش دبستانی خواهد بود و سال دیگه فول تایم میره مدرسه. امسال تابستون کمی سخت گذشت هم ایران نرفتیم هم اینکه این دوتا خیلی تو خونه با هم دعوا میکردن و گاهی نمیدونستم چیکار کنم. خدا رو شکر که هفته دیگه همه چیز برمیگرده به روال قبل و روتین جدید پیدا میکنیم

از زندگی بدون برنامه خوشم نمیاد .


نظرات 23 + ارسال نظر
مهندس جنین جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://jenin.blogsky.com

تولدتون مبارک! بی‌برنامگی خیلی بده. چیزی که من این روزها دچارش هستم! ولی واقن برنامه‌ای هم نیست که بهش عمل کنم.

بهار جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

به سلامتی عزیزم. چه خوب که دوستای خوبی داری.
مثل همیشه عکسا هم عالی بود و سلیقه توی عکسا خودش رو نشون می ده.
نگاه ملینا به خواهرش رو خیلی دوست داشتم.
امیدوارم سالیان سال سایه ت بالای سر دخترای نازت باشه. بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.

فدات شم بهار جون جاتون خالی بود عزیزم

باران بهاری جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ

Mahsa jan tawalodet mobarak.baratun behtarinha ro arezoo mikonam kenare dokhataraye nazet.
Mashala bozorg shodan .
Ba arezuye ruzaye khub o shad

ممنونم عزیزم

آفرین جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

تولدتون مبارک! همیشه به خوشی و دورهمی!
ماشالله نون خامه ای چه قد کشیده!
ملودی هم که خانومیه شده!
خدا حفظشون کنه. در پناه حق باشید.

مرسی عزیزم محبت داری

Zahra جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:35 ب.ظ

Tavalodetun mobarak ba arezuye behtarinha madhalah be gol dokhtaraye zibatun. Che mize shame honarmandanei

ممنون جای شما و همه دوستان خالی بود

رویا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام تولدت مبارک
سالی توام با سلامتی وموفقیت را شروع کنی انشا الله

ممنون رویای عزیز

sargol جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ب.ظ

تولدت مبارک بانو

ممنونم سارگل جون

زیبا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ق.ظ

تولدتون مبارک وای ملینا چقدر بزرگ شده از اخرین عکس هایی که ازش گذاشتین.

ممنون عزیزم بله بزرگ شده و جسور و زرنگ

[ بدون نام ] شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:05 ق.ظ

به به تولد بازی چقدر خوب که برای خودت جشن گرفتی عالیه ایشالله تولد 100 سالگیت عزیزم هزار ماشالله به این دو تا فرشته مثل ماه می مونن البته که به مامان گلشون رفتن خدا پشت و پناهتون باشه عزیزم.

مرسی شما لطف داری

ندا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ

تولدتون مبارک با بهترین آرزوها

ممنونم ندا جون

خواننده قدیمی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

تولدت هزاران بار مبارک مامان مهربان و کدبانوی هنرمند.............

واقعا اونجا بچه ها از چهار سالگی میرن مزرسه؟

مرسی دوست من. بله سه سالگی میرن مهد چهار سالگی پیش دبستانی و 5 سالگی کلاس اول

Leyla شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک....

ممنون لیلا جون

شیوا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم. فرشته هات چه بزرگ شدند ماشاله ❤️

مرسی شیوا جون .

مرضیه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:11 ق.ظ

تولدتون مبارک.خانم صبور و خوش سلیقه

مرسی عزیزم

aftab mahtab یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ق.ظ

tavalodet mobarak azizam
, hamishe shad va salamat kenare dokhtaraye golet bashi

ممنونم دوست خوبم

Leyla سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ق.ظ

چه دخترهای خوشکلی ماشاالله
چه غذاهای خوشمزه ای
یه سوال مهسا جون،برگ این دلمه ها رو از کجا تهیه کردین،من از این شیشه ای ها خریدم خیلی شور بود?

ممنون از لطفتون. عزیزم از مغازه ترکها خریدم اونهایی که تو بسته های وکیوم شده س بهتره و شور نیست .اون شیشه ها رو باید دونه دونه برگها رو باز کنی و چند بار بشوری تا نمکش بره.

مینا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ

تولدتون مبارک. ماشالاچه دخترهای نازی! ملینا چقدر بزرگ و خانوم شده!

ممنون مینا جون

سحر چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ب.ظ

مهسا جونم تولدت هزااراننن بار مبارک عزیزم:-****

الهیییی ماشاالله دخملا چه خانوم شدن هر دو مثل قرص ماه خدا حفظشون کنه

راستی مهسا جون پستای قبلی کو؟ آخر اون ماجرا رو تعریف کردی؟

مرسی سحر عزیز نه بیخیالش شدم چون ارزش نوشتن نداشت

ماریا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:09 ق.ظ

ااا بگو روی کد امنیتی ایراد گرفت ها . پیام من بهت نرسیده.

تولدت رو دوباره تبریک می گم مهسا جان. بهترین ها در پیش روت باشه دوستم.

ممنون عزیزم میبوسمت

Sahar شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ

ﺗﻮﻟﺪﺕ ﺑﺎ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ .ﭼﻪ ﮔﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ .ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﯾﺪﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﻨﯽ .ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﭘﯿﺶ ﺭﻭﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ.

شما لطف داری سحر جون

سمیه چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام تولدتون مبارک و مرسی از عکسای خوشگلتون

ممنونم

لیلا مامان الهه و الناز شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام
با آرزوی بهترین ها برای شما خانم باسلیقه.
تولدتون مبارک باشه.
ماشاا... دخترای گلتون چقدر بزرگ و خانم شده اند. می بوسمشون از راه دور.

ممنون لیلا جونم

فلرتیشیا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ب.ظ

چه میز با سلیقه ایی...مثل همیشه:)
می دونم خیلی دیره اما تولدت مبارک. دلم برات خیلی تنگ شده بود مهسا جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد