Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من و ...

اوایل فکر میکردم که شاید اونقدر زندگی بهم سخت بگیره که مجبور بشم مجددا با پدر بچه ها شروع کنم اما هر بار با سختیهای بیشتر نه تنها به این فکر نیفتادم بلکه دور و دورتر شدم و دیگه دلم براش تنگ نشد. شاید یه دلیلش هم این بود که اطرافیان اونقدر منو باور داشتن و به تواناییهام ایمان داشتن که باعث شد از تصمیمی که گرفتم برنگردم. البته که حمایت دولت از من و بچه ها عامل بزرگی در ادامه این راه بود و هست. شاید اگه ایران بودم و شرایط جور دیگه ای بود برام سختر میشد البته که باز هم جدا میشدم ولی مشکلاتم بیشتر میبود.


بگذریم....


دایم دوستام میگفتن که نباید تنها باشم و یه کسی رو باید پیدا کنم که روحیه م عوض بشه. بر خلاف خیلی از خانمها که بی اعتماد میشن من این حس رو نداشتم و ندارم چون درست نیست که فکر کنیم قراره سرمون کلاه بره و یا ازمون سوء استفاده بشه چون من به عنوان یه زن 35 ساله و مادر دوتا بچه اونقدری تجربه و عقل دارم که این اتفاقات برام نیفته.

فکر میکنم که فقط باید تو انتخابم دقت کنم و بر اساس واقعیت موجود زندگیم و سنم کسی رو پیدا کنم. حساسیت زیاد هم درست نیست چون فقط ذره بینی که دستم میگیرم بزرگتر میشه و تعداد انتخاب ها محدودتر. 


نه خواستگاری در کاره و نه من قصد ازدواج مجدد دارم میخوام ادامه تحصیل بدم


کما بیش موردهایی پیش اومده ولی من با تنهایی فعلا اوکی هستم اما اگه کسی که خصوصیات اخلاقیش بهم نزدیک باشه و بینمون اتوماتیک کلیلک مغزی و احساسی بخوره حتما استقبال خواهم کرد. واهمه ای هم از عنوان کردنش ندارم چون حق منه که با کسی باشم که باعث شادی من بشه و دایم بهم استرس نده.


حتی به پدر بچه ها هم گفتم که هر زمانی با هر کسی که دوست داشت میتونه وارد رابطه بشه که فکر میکنم این اواخر با کسی آشنا شده .براش خوشحالم چون اونم حق داره شاد باشه و از زندگیش لذت ببره.


ادامه دارد .....




نظرات 8 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ق.ظ

واقعا باهات موافقم که تو زندگیت کسی دیگه ای باشه ولی همون چیزایی که خودت گفتی رعایت بشه تا از شرایطتت سواستفاده نشه عزیزم. فعلا از این تنهاییت لذت ببر گلم.

مرسی ستایش عزیز

مامان امیرحسام چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:56 ب.ظ http://amirhesam91.blogfa.com

همچنان میخونمت و خوشحالم از اینکه حالت خوبه موفق باشی عزیزم

ممنون دوست من

احمد-ا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:39 ق.ظ

مبارکها باشه ...

ممنون ولی چی؟

سفید برفی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ق.ظ

موفق باشی مهسا جون
تو دختر با اراده و قوی هستی.واقعا هم شاد زیستن حق توئه.امیدوارم خدا اونی که شایسته تو باشه سر راهت قرار بده

مرسی شما هم لطف داری دوست خوب من

مریم جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مهسا جون
چه خوب شد که آپ کردی. دلم تنگ شده بود.
خوشحالم از واقع بین بودنت. امیدوارم تصمیمات ختم به خوشی و خوبی باشه.
ایمیلم رو گذاشتم.پیشاپیش ممنون بابت پسورد

ممنون عزیزم برات فرستادم

خاطرات خانه کودکی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

موفق باشی دوستم ..
طرز فکرت عالیه ...

فدای شما مهربون

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

عالییییییی بسیار خووووب

مرسی

مامان شاپرک ها پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام خانم باسلیقه الحق والانصاف که کدبانوی ایرانی هستی خانومی لذت بردم از هفت سینه قشنگت دست شما درد نکنه که این زیبایی رو به اشتراک گذاشتی .مهسا جونم جسارتت بهم اعتماد بنفش میده تو غربت با دوتا بچه ماشاله به این همه شجاعت.بهت افتخار میکنم من دیگه خجالت میکشم بخوام از چیزی بنالم. میبوسمت عزیزم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و محکم باشی دوستم

قربونت برم شما لطف داری .بچه های گلت رو ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد