Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

روز جهانی زن مبارک

مهمون خونه دوستم بودم یه مهمونی زنونه و قرار بود بچه ها هم نباشن. ملودی قرار بود بره تولد دوستش واس همین گفتم بچه ها رو نمیبرم پیش پدرشون و مهمونی هم نمیرم. چون به ملودی قول داده بودم که مهمونی دوستش میبرمش . وقتی پدرش فهمید که بچه ها رو نمیبرم شروع کرد به داد و بیداد که من بچه هامو میخوام ببینم و همچین واجب نیست که برن تولد. منم بهش گفتم باشه و بحث نکردم به ملودی هم شرایط رو توضیح دادم و اونم قبول کرد که نره تولد. یه ساعتی گذشت پدرشون زنگ زد که نه نظرم عوض شد ملودی بره تولد ولی بعدش باید بیاریشون پیشم.

خلاصه که بچه ها رو بعد از تولد ،ساعت 6 رسوندم پیش باباشون و برگشتم سمت شهر خودمون. تو راه یادم افتاد که گل یا شکلات بخرم . تو یه سرویس وایسادم رفتم دیدم گل ندارن شکلات هم داشتن ولی شیک نبود . یه دفعه چشمم به این فلاسکهای یه نفره افتاد فکر کردم که به درد صابخونه میخوره و با شغلش همخونی داره .

قبلش هم یه کاپیچینو سفارش داده بودم و دختره داشت حاضر میکرد. وقتی که فلاسک رو خریدم که البته گرون هم نبود پسره که پشت تیل بود بهم گفت شما الان یه نوشیدنی گرم سفارش دادین گفتم بله گفت ازش خوردین گفتم نه هنوز گفت میشه بدیش به من . منم با تعجب نگاش کردم فکر کردم مشکلی داره بعد که ازم گرفت پرسید چنتا شکر ریختین ؟ گفتم دوتا شکر قهوه ای.. یه دفه همه رو ریخت بیرون و منم با تعجب نگاش میکردم بعدشم پولم رو پس داد....


رفت یه سایز بزرگتر از همون نوشیدنی برام درست کرد شکر هم ریخت برام آورد .. گفتم مشکلی داشت اون یکی ؟؟؟؟ خندید و گفت نه. شما با خرید اون فلاسک یه نوشیدنی سایز بزرگ مجانی دریافت میکنید واسه همین من پول شما رو پس دادم و نوشیدنی تون رو که سایز نرمال بود عوض کردم و تو لیوان بزرگتر براتون درست کردم.


میدونید یه حس خوب گرفتم از اینکه یه آدم با اینکه میتونست اعتنایی نکنه و براش مهم نباشه  اما به دلیل داشتن وجدان کاری و صداقت در کار به من مشتری توجه کرد و این پیشنهاد رو داد . حتی با اینکه میتونست همون نوشیدنی خودم رو بهم بده ولی این کار رو نکرد و روال درست کاری رو انجام داد.


تازه دوستم هم کلی خوشحال شد و تشکر کرد از اینکه اون فلاسک رو براش خریدم.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

 من مشغول کالج و امتحانات و بچه داری و خونه تکونی عید و خرید و درس خوندن هستم. دخترا هم خدا رو شکر خوبن و روزگارمون میگذره.


من خسته هستم میرم کمی استراحت کنم تا بعد


راستی خانمهای زیبا هر جای کره خاکی که هستین روزتون مبارک





نظرات 5 + ارسال نظر
سفید برفی سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام مهسا جون
خسته نباشی از خونه تکونی و کارهای دم عید.امیدوارم سالی پر از ارامش و شادی برای تو و دخملهات باشه.روزت هم مبارک.
انشاله که خسته بدنی باشی نه روحی؟؟!!انیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
عیدت هم پیشاپیش مبارررررک

فلرتیشیا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

این فلاکس های کوچولو واقعا خیلی خوب به درد بخورن:*
حیف به اون کاپوچینو قبلیه
ایشالا روزای خوبی داشته باشید مهسا جانم :*

خاطرات خانه کودکی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

روز شما دوست عزیز هم مبارک ...
شاد باشی همیشه

فلرتیشیا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ

نوروز تو و دخترها خیلی مبارک باشه مهسا جانم. امیدوارم سال خوبی پیش رو تون باش.
ملینا و ملودی زیبا رو ببوس. خیلی مواظب خودت باش عزیزم

leyla پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

پیشاپیش عیدتون مبارک،امیدوارم همیشه شاد باشید و سال نو در کنار دخترهای گلتون هزاران اتفاق خوب براتون بیفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد