Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

پست نزدیک به کریسمس

بعضی روزا ملینا بهانه پدرش رو میگیره و گریه میکنه و من سعی میکنم حواسش رو پرت کنم و با بازی سرش رو گرم کنم . گاهی پدرش کار داره و بچه ها رو نمیپذیره و دو هفته یا سه هفته میشه که بچه ها رو نمیبینه .این تو روحیه ملینا تاثیر میذاره و اونقدر گریه میکنه و گاهی هم حتی تب میکنه اما میدونم که اونم مثل ملودی عادت خواهد کرد اما قلبم آتیش میگیره از اینکه بچم اذیت میشه. با همه سختیها باز هم معتقدم کار درستی رو انجام دادم چون هر زمانی که بودنمون رو با هم تصور میکنم میبینم که باز هم با بحثای احمقانه این دوتا فرشته آسیب میبینن.


حداقل وقتی پیش پدرشون هستن بهشون خوش میگذره و کل ساعات رو با اون میگذرونن و هر دو با اون شاد هستن. علی هم بعد از گذشت زمان براش این نوع زندگی جا افتاده و با بچه ها خوب کنار میاد و نیاز عاطفیشون رو برطرف میکنه. اما در طول هفته که بچه ها با من هستن کم اتفاق میفته که باهاشون تماس بگیره بر عکس من که همون یه روزی که بچه ها اونجا هستن دل نگرانم و بچه ها هم دلتنگ میشن و دائم بهم زنگ میزنن . شاید چون بیشتر با من هستن دوری براشون سخته.


یه بار که برای اولین بار چند روز پیش پدرشون موندن ملودی هر روز گریه میکرد و میگفت میخواد بیاد خونه . منم وسط هفته رفتم دیدمشون و بردمشون بیرون با هم غذا خوردیم هر دوتاشون کلی ذوق کردن . بعد یکی دو روز بعدش دیگه بهونه نمیگرفتن.


دیروز ملودی گفت که دلش میخواد برای پدرش هدیه کریسمس بخره با هم رفتیم و اونم یه ژاکت برای پدرش انتخاب کرد بچم پول قلکش رو آورده بود و اصرار داشت که اون پرداخت کنه واسه اینکه احساس استقلال بکنه بهش اجازه دادم یه مقداری از پول رو اون بده. قربونش برم با بقیه پولش برای من یه بلوز خرید واسه کریسمس. منم روز کریسمس میخوام اون بلوز رو بپوشم چون بسیار برام عزیزه.


نون خامه ای هم خوبه و هر روز میگه من کادوهای کریسمس رو باز نمیکنم تا روز کریسمس. هر کسی هم میاد خونمون تذکر میده که کسی دست به کادوهای زیر درخت نزنه. 


به مامانم میگه : مامان جون چون شما تو تخت من جا نمیشین و اجازه ندارین تو تخت ملودی و مامانم بخوابین بهتره که نیاید اینجا. من خودم چمندون (چمدون) رو برمیدارم لباس میریزم توش میام ایران .اینجوری بهتره. مامانم هم بنده خدا قبول کردن که نیان اینجا اونم به دلیل کمبود جا 


این هفته آخرین هفته کالج خواهد بود و آخرین امتحان قبل از کریسمس خواهد بود. واقعا چشم به راه تعطیلات هستم میخوام بچه ها رو ببرم سفر.  میدونم که همیشه خدای مهربون هوامونو داره .

ممنون از اینکه برام کامنت میذارین و بهم دلگرمی میدین.


امیدوارم هر جا هستین سلامت باشید شاد باشید و چرخ روزگار براتون بچرخه.







نظرات 13 + ارسال نظر
sahar سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

azizam melinaye naz . omidvaram holiday besiar khoubi dashte bashid setaii.

ممنون سحر جان کریسمس خوبی داشته باشید

مامان شاپرک ها چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

امیدوارم نون خامه ای هم خیلی زود شرایط جدید رو بپذیره و خودش اذیت نشه همینطور شما. عزیزم روزهای خوبی برات آرزو می کنم انشاله بهتر از چیزی که فکرش می کنی براتون پیش بره

ممنونم عزیز دلم

شیوا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

کریسمس شادی داشته باشید. زن محکم و قدرتمندی هستی که الگوی بسیار خوبی برای دخترهات میشی

نظر لطفتون هست امیدوارم که بتونم از پس این مسوولیت بر بیام

فلرتیشیا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره عزیزم

مرسی دوست خوب من

کاتیا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ http:// hasd84.blogfa.com

سلام عزیزم..بیادتم...پستات رو میخونم اما متاسفانه کامنت نمی ذارم...خوشحالم که داری روی خودت کار میکنی..مواظب خودت باش...بوس

مرسی کاتیای عزیز

نسیم شیراز جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ

برقرار باشید

ممنونم

ستایش شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

عزیزم همیشه برات دعا می کنم که تنت سلامت باشه و در کنار بچه های گلت خوش باشی. خودت بهتر می دونی که این وسط بچه ها تقصیری ندارن و هر دو طرف رو عاشقانه دوست دارن ولی خوب در هر صورت بعضی وقتا لازمه دیگه به قول خودت این دوره رو طی می کنه و عادت می کنه. باید بهش خیلی محبت کنی و در کنارش باشی عزیزم.

مرسی از محبتت عزیزم. امیدوارم که شما هم هر جا هستین سلامت باشید.

leyla پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

کریسمس مبارک مهسا جون،امیدوارم همیشه شاد باشین و به همه ارزوهاتون برسین

مرسی لیلا جون

ماریا شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام مهسا جون.
انیدوارم سال جدید برات سرشار از بهترینها باشه عزیزم.

ممنون ماریا جون

احمد -ا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ق.ظ

سلام مهسا خانم
جسارتاً
بچه ها پدر و مادر رو در کنار هم میخواهند
خصوصاً بچه ها وقتی دختر هم باشند
و جسارت تر اینکه
بچه ها خیلی چیزها رو عادت میکند و حتی یاد خواهند گرفت و تجربه ی بد و سخت که زندگی مشترک میتواند جدا از هم ، هم باشد و برای فرداهایی خود نقاشی های بدی را می آموزند
بچه ها
همیشه بچه نیستند مثل خود شما و علی ...
ما باید عشق را پرورش دهیم ، وفاداری و صبر و صبوری . . .
و به واقع هیچ چیز برای بچه ها جایی پدر و مادر در کنار هم را پر نخواهد کرد .
ببخشید که ...

درسته

احمد-ا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

امــــــروز


یکی از بزرگترین اعیاد جهانی


« تولد حضرت عیسی مسیح (ع) »


و آغاز سال 2015 میلادیست .


این عید بزرگ و آغاز سال 2015 میلادی بر همگان فرخنده بــــــــــــــاد .

ممنون بر شما هم مبارک باشه

لیلا مامان الهه و الناز یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
کریسمس مبارک .
امیدوارم در سفر بهتون خوش بگذره و روزهای خوبی در کنار بچه ها داشته باشید.

مریم پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام خانمی
من تقریبا کمتر از یک ساعته خواننده وبت شدم و الان دقیقا سر همین پستت هستم.
یه کم متوجه جریان زندگیت شدم.
خوشحالم تو دنیای مجازی با خانم قوی مثل شما آشنا شدم.منم میخوام سعی کنم بجای زندگی برای دیگران بخاطر خودم زندگی کنم ولی راهش رو نمیدونم
امیدوارم خودت و دخترهای نازت خوش و سالم باشین.

منم خوشحالم از آشنایی با شما دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد