Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

کریسمس

خدا رو شکر میکنم بابت همه چیزهایی که تو زندگی بهم داده و فقط توکل میکنم به خودش که یاری دهنده ماست.


این ماه همه جا شلوغه و مردم همه مشغول خرید برای کریسمس هستن. همه جا مثل هر سال زیباست و رنگها دل آدمو شاد میکنه.

منم تقریبا خریدهامو انجام دادم و چنتاش مونده کادو کنم. یه کم امسال اونجوری که دلم میخواست نشد ولی باز هم خدا رو شکر که تونستم از پس خیلی کارا بربیام.


بچه ها خوبن و بی صبرانه منتظر روز کریسمس و باز کردن هدیه هاشون هستن. ملودی مرحله دیگه ای از کلاس شنا رو هم با موفقیت تمام کرد. تو مدرسه هم معلمش ازش راضیه و تونسته این ماه سه تا امتحان ریاضی رو پاس کنه اونم با بهترین نمره.


کارای کالج هم خوب پیش میره و منم سعی میکنم یه سری از امتحانات عملی رو تا قبل از تعطیلات انجام بدم. هر هفته امتحان تئوری داریم که اونام تا حالا به خوبی پاس شده.


با اینکه خیلی وقت نیست از ایران برگشتم ولی دلم خیلی برای خانوادم تنگ شده و هر وقت یادشون میفتم اشکام سرازیر میشن.


براتون روزهای خوبی رو آرزومندم


نظرات 6 + ارسال نظر
سفید برفی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

موفق و شاد باشی مهسا جون
امیدوارم همه ی روزهای زندگیت سر شار از خیر و برکت باشه هم برای تو و هم برای دخملهای گلت

ممنون دوست من همچنین برای شما

بهار یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

هیاهو و چراغونی ها و زیبایی های کریسمس رو خیلی دوست دارم. به روزهای خاکستری و سرد اینجا طروات خاصی می بخشه...
شاد باشید دوستم...

مرسی بهار جون امیدوارم که شما هم روزای خوبی در پیش داشته باشید

ققنوس سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام مهسا جان

خیلی وقت بود که بخاطر مشغله زیاد نتونستم بهت سر بزنم امروز دیدم کلی پست گذاشتی که همشون بوی خوشی و شادی میدن خیلی خیلی خوشحالم برات. شاد و سرزنده باشی

مرسی دوست من. امیدوارم شما هم شاد باشید

ستایش سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ق.ظ

چقدر شعری که نوشتی قشنگه - منم الان سرکارم دلم مادرم رو خواست. غربت خیلی سخته . خدا پشت و پناه همه مادرا باشه عزیزم. برات دعا می کنم خیلی زود دوباره بتونی بهشون سر بزنی و کنارشون باشی.

ای جونم امیدوارم که مادرتون همیشه سلامت باشن

خاطرات خانه کودکی سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ب.ظ

مهسا جان چقدر این روحیت رو دوست دارم ..موفق و شاداب باشی همیشه

لطف دارید عزیزم

مامان شاپرک ها چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:14 ب.ظ

دلت گرمو پر امید لبت خندون تنت سلامت رویاهات زیبا با همه ی بهترینها مواظب خودن و گلهای گلدونت باش

همچنین شما دوست خوب من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد