Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

بعد از مدتی

خیلی سرم شلوغ بود و واقعا فرصت نکردم بیام بنویسم. هفته پیش بچه ها یه هفته پیش پدرشون موندن و منم ک هفته مریض افتاده بودم تو تخت. دوستم هم رفته بود هالیدی و تنها بودم. با بچه ها تماس داشتم و با هم حرف میزدیم. ملودی خیلی دلش تنگ شده بود آخه اولین بار بود که از من دور میشد اونم برای یه هفته.


این هفته هم تولد سه سالگی نون خامه ای بود که تو مهد گرفتن و بهشون خوش گذشته بوده. یه تولد هم روز هالوین تو خونه گرفتیم . روز هالوین هم دخترا رو با دوستشون بردم تیریک اور تیریت . کلی شکلات و آبنبات و چیپس گیرشون اومد دم در هر خونه ای میرفتیم ملینا رو نمیدیدن آخه خیلی کوچولو بود بین بچه ها گم میشد .واسه همین هی گریه میکرد که بهش شکلات ندادن باز مجبور میشدیم ازشون خواهش کنیم که به اینم بدن.


فرداشم تولد بچه های دوستم دعوت بودیم که خیلی خوش گذشت بعد از تولد هم همه دست جمعی رفتیم بمب فایر نایت تو پارک مرکزی شهر که واقعا دیدنی بود. 


دیروز هم شام مهمون دوستم بودیم تا دیر وقت اونجا بودیم این شد که تو این مدت نتونستم آپ کنم.


زندگی خوبه خدا رو شکر همه چیز اوکی هست و روزهای خوبی رو پشت سر میذاریم. آخر هفته برنامه خاصی برای خودم دارم و بیصبرانه منتظرم که  آخر هفته برسه.


همچنان به دعاهاتون و انرژی مثبت تون تو این شبهای محرم نیازمندم.


دوستتون دارم


برم ملودی رو از مدرسه بیارم

فعلا

نظرات 10 + ارسال نظر
باران بهاری دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

همیشه روزهاتون پر مهر و آرامش.
تولد ملینا جون مبارک

مرسی عزیزم تو خوبی؟

ماریا دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

سلاام مهسا جانم.قالب جدید مبارک.خوشحالم که خوبی عزیزم.اخر هفته بسیار بهت خوش بگذره و بهترینها برات رقم بخوره عزیزم.

مرسییییییییییییی ماریا جان

مریم سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام مهسا جون خوبی عزیزم قالب شادی انتخاب کردی برا وبلاگ تون انشالله که همیشه شاد و موفق باشید

ممنونم عزیزم

خاطرات خانه کودکی سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

تولد عسلک مبارک ...

روزاتون شاد شاد..

مرسی دوست خوبم

مریم چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ق.ظ

آخیش روحم تازه شد...
نون خامه ای خوشمزززه بازم تولدت مباارک...
زود زود بنویس از احوالت... امیدوارم برنامه آخر هفته عالی پیش بره ....
با یک دنیا عشق ...
مریم

فدات شم مریم جان

فلرتیشیا چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ب.ظ

ایشالا روزها همینظور خوب بگذره.
تولد قند عسل هم مبارک باشه خیلی.

فدات شم

ستایش شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ب.ظ

ملودی جون قالب جدید مبارکت باشه خیلی قشنگه.
تولد ملینای گل مبارک باشه عزیزم ایشالله جشن دانشگاه رفتنش (مادربزرگ شدم دیگه رفت)
امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشی گلم.

ممنون عزیزم سلامت باشید ملودی اسم دخترمه اسم من مهسا هست

لیلا مامان الهه و الناز یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
تولد نون خامه ای رو تبریک می گم. ماشاا... به همین سرعت ۳ سال گذشت.
امیدوارم همیشه روزهای شادی رو با بچه ها بگذرونید. منتظرم بدونم برنامه خاص آخر هفته چیه. اگر دوست داشتی برامون بنویس.

مرسی از تبریکتون . حتما مینویسم

سفید برفی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام مهسا جون
قالب جدید مبارک.خونه ات نو شد.
تولد نون خامه ایی هم مبارک
همیشه شاد و سلامت باشی

مرسی عزیز دلم

مامان امیرحسام دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://amirhesam91.blogfa.com

سلام مهسا جان قالب جدید مبارک تولد ملینا جون هم مبارک باشه

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد