Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

چرا

خدا رو شکر خوبیم و سه تامون از بودن با خانواده مهربونم لذت میبریم. از صبح با خواهرم می ریم خرید دوستامو دیدم و با اونا هم تایم گذروندم . 

بچه ها بهونه پدرشون رو نمیگیرن اون هم زنگ نمیزنه که احوال بچه ها رو بپرسه

راجع به قضیه خودمو علی نمیخوام با کسی حرف بزنم راحترم که خودم تصمیم بگیرم

اینجا چقدر مردم فضولن. داشتیم دنبال سماور میگشتیم یه آقایی حرفامونو شنیده میاد جلو آدرس میده و با پررویی میگه اگه میخواید میتونم برسونمتون

از مغازه دار میپرسیم به جای اینکه جواب بده میگه سماور گازی بخر برقی قدیمیه به درد نمیخوره

داریم راجع به انگلیسیها حرف میزنیم تو میدون امام اصفهان آقاهه داره رد میشه میگه انگلیسیها دلشون بخواد بیان ایران

ملینا لباسشو زده بالا خانمه داره رد میشه میگه بچه خجالت بکش لباستو بکش پایین

یه عالمه آدم بیکار میخوان به آدم شماره بدن اونم به اجبار 

رد شدن و تنه زدن و عذر خواهی نکردن هم که معموله

به چه حقی مردا به خودشون اجازه میدن به خانمی که داره رانندگی میکنه توهین کنن و حق خودشون بدونن که هر مدلی خواستن رانندگی کنن 

به چه حقی حق تقدم با آقایونه

چرا هر کی به آدم میرسه بی اینکه بدونه چی تو زندگیت میگذره و بدون اینکه بهشون اجازه بدی میخوان نظر بدن و اصرار دارن که زن زندگی باید با شوهرش همه جوره بسازه در حالی که خودشون خیری از زندگی زناشویی شون ندیدن که پر از سازش بوده.

چرا مردم اینقدر همدیگرو به قضاوتهای ناعادلانه میکشونن

چرا اینقدر بچه سالاری شده و بیشتر بچه ها لوس و حرف گوش نکن شدن. 

چرا گرونی بیداد میکنه و پول تو کیف آدم ناپدید میشه

چرا راننده ها فکر میکنن که ترمز تو ایران کاربرد نداره

با همه اینها من ایران رو به برکت وجود عزیزانم دوست دارم و دلم برای هوای داغ شیراز میتپه. 

اینهایی که گفتم کلی بود به کسی برنخوره خدایی نکرده

داریم میریم باغ جاتون خالی .

مثل همیشه دوستتون دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
مینو جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

همیشه خوش باشی خانمی.

شهره جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

سلام عزیزم خدارو شکر که سفرتون بخوشی داره میگزره. ماهم هفته ی پیش سفر بودیم شیراز و یاسوج و شهرکرد که خیلی خوش گزشت و دوستداشتم میدیدمت تو این فرصت
پیشنهاد میکنم از فرصتی که داری و آب و هوای این فصل استفاده کنی و حتما یه سفر یکی دو روزه برین یاسوج و سیسخت. الان اونجا بهشته

راضیه نقدیزاده جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

س لام خانمی خوشحالم از خوشحال بودنت وخوب بودن دخترای گلت میبینی ما در اینجا چه میکشیم قدر ازادی وداشته هایت را بدان ما ازاین جامعه و وضعمان بیزاریم دلمان گرفته است گاهی که به بیرون از خانه میرویم دلمان بیشتر میگیرد گاهی ترجیح میدهم اگر میخوام کمی پیاده روی کنم به روی پشت بام اپارتمان فسقلیمان بروم وادمها را از دور ببینم ودوری بزنم حال دل ما خوب نیست قدر لااقل محیط شاد وسالمی که دارید بدانید جایگاه ادمها در انجا مشخص است ولی اینجا نه جایگاه داری نه پایگاه فقط چهار دیواریت هست وخودت از دخالت دیگران وفضولیشان خسته شدم واینکه به خودشان اجازه دخالت میدهند وهمه خود را عقل کل میدانند سرت را درد اوردم خدا کند وضع نابسامانمان خوب شود شما هم خوب باشید واز زندگی نهایت لذتتان را به همرا دخترای گلت ببری دوستدارم بوسسسسسسسسسسسس

sahar شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ

be nazare man hame cherahat bejast.ina hame moshkelate farhangie mast az dirbaz.

سفید برفی شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

خوش باشی مهسا جون
بی خیال مردم

بهناز یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ

خوش و خرم باشى دوستم
اینجا همینجوریه همه به کار هم کار دارن من که یاد گرفتم کاملاً بى تفاوت باشم،از حرص خوردن بهتره.

مریم یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

مهربونم... شرمنده ام که نتونستم بیشتر جویای احوالت بشم... اوضام اصلاً جالب نیست... دو هفته ست که برای مامان طفلکم تشخیص اون بیماری لعنتی رو دادن..... خیلییییییییییی حال و روزم خرابه.... برامون دعا کن... فردا عمل میشه....

شهناز دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام عزیز...خدا رو شکر که روزهای خوبی و خوشی در کنار خانواده تون میگذرونید .....متاسفانه برای من هم مواقعی که به ایران میر م مسایل زیادی پیش امده که خیلی بیشتر از بیش خوشحالم که درخارج زندگی میکنم .... نمی دونم چه به سر مردم امده که دخالت کردن و تجاوز به حریم خصوصیمردم رو حق خودشون میدونند .....ایران شده ....پراز فتنه. ..غببت ...چشم و هم چشمی .. ....واقعا متاسفم

نیلوفر سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ق.ظ

سلام مهسا جون
عزیزم خوشحالم که داری با دخترای گلت روزگار رو خوش و خرم سپری میکنی در ایران امیدوارم تا اخرش خیلی خیلی بهت خوش بگذره.
ببخش من به خاطر دنیا اومدن دخترم دیگه خیلی کم وقت کردم بیام اینجا و کامنت بزارم ولی همیشه دوستت دارم و از خوندن نوشته هات لذت میبرم . از اینکه زن خودساخته ای هستی و محکم در برابر مشکلات وایستادی و الان لبخند رو لبات هست بهم انرژی مثبت میده و به خودت تبریک میگم. من به شخصه با تمام چیزهایی که در این پست گفتی در مورد ایران امروز موافقم . هر بار که خودم هم میرم همه اینا رو تجربه میکنم و شاید یه چیزایی هم جدید تجربه کنم ولی منم مثل شما به عشق عزیزانم سعی میکنم نهایت استفاد ه رو ببرم از روزهام. ببخش سرتو درد آوردم . مراقبه خودت باش برات آرزوی سلامتی دارم و خوشحالی و آرامش وبلاگ نویس محبوب من

بهار سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

Doostam khoob mifahmam k chi migi. Kheili khoob.
Bishtar az har chi gerooni azaram mide, ba koli delnegaroonk dobare rawane khaham shod!!!! Kash mishod azizanam ro ham ba khodam mibordam...... Az alan ghosssssam gerefte.
Ta kei inja hasti? Ma k 2 Sep.
Khosh begzare

مامان امیرحسام جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ http://amirhesam91.blogfa.com

مامان خانوم سلام خوشحالم که در ایران هستی و در کنار خونوادت داری لذت می بری دعا می کنم که خیلی خیلی بهت خوش بگدره می دونی این چند روزه فقط و فقط داشتم می خوندمت و یه جورایی از این همه شهامت و روحیه ی خستگی ناپذیرت خوشم اومد یه جورایی ازت الگو گرفتم و همین طور روحیه از طرف من گل دخترا رو ببوس کاش می تونستم عکس خودت رو هم ببینم هر جا هستی ژیروز و سلامت باشی

ققنوس شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ

انشالا همیشه خوش باسید مهسا جون.

مامان شاپرک ها سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام دوست گلم جای شما الهی خالی نباشه همش فکر میکنم از خونه من رفتی هرچند ایران خونه مادری همه ماست انشاله که پرواز راحت داشتی و اذیت نشدی هرچند می دونم با بچه وکلی وسیله حتما حسابی خسته شدی .خدا قوت خسته نباشی منتظرت هستیم مواظب خودت باش می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد