Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

کمتر از 24 ساعت دیگه میایم به سوی خونه

چمدونم آمادس خریدام تمام شده ناخنهام خوشکل شده خونه تمیز و مرتب شده همه چیز آمادس برای سفر . فردا به سمت ایران پرواز میکنیم. 6 ساعت ترانزیت دوحه داریم که کمی سخته ولی چون هیجان دیدار خانواده رو داریم میدونم که زود میگذره. 

صبح جمعه میرسیم شیراز .خداوند همیشه خودش کارا رو جور میکنه فقط باید باور داشت.

من یه چیزی رو هنوز یاد نگرفتم که زیاد وسایل نبرم اما هر بار این اتفاق میفته دست خودم نیست دیگه چکار کنم خوب.

باید ملودی رو ببرم کلاس شنا.

انشالا آپ بعدی از ایران خواهد بود. دوستتون دارم مهربونا


نظرات 15 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

در خواب خدا در گوشم گفت : تو را چه به عشق ؟؟!! گفتم چرا ؟؟ گفت تو خوابیو عشقت در اغوش دیگریست لبخند زدمو گفتم خدایا مخلوق توست شاید تو خوابی خبر از رسم دنیا نداری ...

habib چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

سفر خوش بگذره دوست من

یگانه چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ http://khanomi123.blogsky.com

وب خوبی دارید

ماریا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

منم دوستت دارم یه عاااالمه. سفرتون بخیر.

سفید برفی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

سفر به سلامت و بی خطر مهسا جون
امیدوارم حسسسسسابی بهت خوش بگذره

راضیه نقدیزاده چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

خوش بگذره عزیزم

بهار چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

به به!!! چه حس خاصی تو نوشته هات بود و هست. مخصوصا خط اول. خیلی خیلی خوش بگذره. راستی چه مدت اونجایی؟
آره دوستم، ما هم میایم ایران به امید خدا، 6 مرداد...
باورت می شه هنوز سوغاتی خاصی نخریدم؟! نمی دونم چرا امسال اصلا حس سوغاتی خریدن ندارم! کار خیلی سختیه برام. راستش اصلا حال اینکه برم دنبال خرید رو ندارم... کمتر از 3 هفته وقت دارم. باید بشتابم.
بازم آرزو می کنم خیلی خیلی خوش بگذره.

سحر چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

عزیزممم خوشحالممم که میای پیش خونوادت

کاملا به این جمله ت ایمان دارم که خدا خودش جور میکنه همه چیو فقط باید ایمان داشت.

سفرتون بی خطر گلممم

مواظب خودتون باشید:-* :-* :-*

leyla پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ

naaaaaaa man taze poste ghabli ha ro khundam,yaani vaghean ina shuresho dar ovordan ba in sisteme pezeshkishun,in hame dard dashtin ambulance nafrestadan
hala khoda ro shokr elate dard maalum shod,injuri taklife adam malum mishe,mahane man ke hamash gushesh ofunat mikone baad az ye sal mikhan erjaa bedan be motekhases migan bayad do mah tu saf bashin!!
kheyli khoshhalam ke mirin iran,ishallah ke amale khubi dashte bashin ounja,be bache ha ke motmaenam khosh migzare,ma ro bikhabar nazarin,az shadihatun ham koli keyf kardam,

دختر میلان پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

ایشالا سفر خوبی داشته باشید و همه چیز خوب و بدون مشکل پیش بره عزیزم :*

paria پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

مهسا جان از خبر عمل کردنت خیلی‌ شوکه ه شدم اما خوشحالم که میای ایران و اینجا همه چی‌ ایشلاااا بهتر پیش میره دعا می‌کنم خیر باشه و زود خوب بشی‌ فکر کنم فردا برسید ایران کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییخش بگذره از راه دور می‌بوسمت و پیشاپیش چشمو دلت روشن

احمد-ا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

خوشششششششششششششششششششش اومدی مامان ملودی ها
قدم تو رو چشم ما
وقت کردی تهران - کرج و شمال بیا ، هر چند شیراز قشنگ بهت فرصت نمی دهد !!

پوپک شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:04 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

به به خانوم شیرازی .... سفر خوبی داشته باشی... مرسی بابت رمز... حتما حتما خصوصی میمونه

مریم شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ق.ظ

خوش اومدی عزززیزم....
ایشالا سفر خوبی بوده براتون... آروم و بی دردسر...
روزهای خوب و خوشی براتون آرزو دارم.... در پناه خدا همه چیز خوب و به بهترین شکل پیش بره براتون... آمین..
بیخبر نذاری یه وقت...

لیلا مامان الهه و الناز یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
پس حتما الان در ایران و در کنار خانواده هستید. امیدوارم روزهای خیلی خوبی پیش رو داشته باشید و عمل هم با موفقیت انجام بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد