Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

گاردنینگ

روزهای آفتابی و زیبایی داریم این هفته تصمیم گرفتم چمنهای حیاط رو کوتاه کنم واسه همین دست به کار شدم و ساعت 9:30 صبح بعد از اینکه ملودی رو رسوندم مدرسه و صبحانه ملینا رو دادم راهی حیاط شدم. چمنهای حیاط جلویی رو کوتاه کردم بعد شاخه های اضافی که از خونه همسایه اومده بود این طرف و باعث میشد گیت باز نشه رو کوتاه کردم. یه بوته بزرگ گل هم از روز فنس ها رفته بود تا توی پیاده رو و جلوی دید منو میگرفت هر وقت که میخواستم برم بیرون خیلی باید احتیاط میکردم چون دید نداشتم واسه همین اونها رو هم کوتاه کردم و زیرش هم یه عالمه آشغال و برگ جمع شده بود اونها رو هم تمیز کردم.

تو این میون ملینا هم حسابی تو خاک و آشغالا غلت میزد منم گذاشتم بازی کنه و لذتشو ببره. فقط یاد گرفته بود از گیت بالا بره که این خطرناک بود. تو این میون هی بهش میگفتم بره برام کیسه زباله بیاره تا برگهای اضافی رو بریزم توش. بعد دیدم رول کیسه زباله ها نا پدید شدن. میخواستم آماده شم برم بخرم که دیدم یه آقایی اومد سمت حیاط و رول کیسه زباله دستش بود. آخه ملینا از گیت انداخته بود تو خیابون و چون خیابون کمی شیب داشت رفته بود تا ته خیابون که اون آقا برام آوردش.


بعد از اینکه حیاط جلویی تمام شد راهی حیاط پشتی خونه شدم. وای که چمنها تا زانو میومد یعنی با هر یه بار بالا رفتن از شیب حیاط مجبور بودم ماشین چمن زنی رو خالی کنم .ملینا هم روی ترمپلین بالا پایین میپرید و گاهی هم یه گپی با خانم همسایه (صوفیا) میزد. این طرف کارش دو برابر بود و کلی طول کشید تا تمیز بشه. بگ مخصوص گاردن ویست نداشتم و خیلی سخت بود که بخوام شاخ و برگ رو توی کیسه زباله جا بدم . حدود 20 تا کیسه زباله پر شد . داشتم فکر میکردم که اینا رو چطوری ببرم بیرون که دیدم ملینا یه کرم بزرگ گرفته دستش و به سمت من میاد. فقط جیغ میزدم که بندازش زمین و اون میخندید چون فکر میکرد دارم باهاش بازی میکنم.  تو کارتون پپا پیگ دیده بود که کرم رو میگیرن تو دستشون واسه همین نمیترسید. خلاصه که اونقدر داد زدم که انداختش زمین.

ساعت 2 بود که حیاط مثل دسته گل تمیز شده بود. بعد از اینکه هر دو دوش گرفتیم و تمیز شدیم غذا خوردیم. من موندم و 20 تا کیسه زباله. اینجا سرویس ضایغات باغچه داریم ولی طول میکشید تا ثبت نام کنم از قبل هم فکرشو نکرده بودم. واسه همین از روی گوگل نزدیکترین مرکز به خونه رو پیدا کردم و همه کیسه ها رو گذاشتم پشت ماشین و بعد از اینکه ملودی رو از مدرسه برداشتم راهی اونجا شدم

garden waste centre بزرگی بود ماشین رو پارک کردم و همه آشغالها رو خالی کردم.واااااااای که چقدر خوب شد که از دست اون همه کیسه راحت شدم . روز بسیار خسته کننده ای بود برام شب تمام بدنم درد میکرد اما نتیجه رضایت بخشی بود. 


طی یه عملیات مخرب زدیم موهای دخترک رو خراب کردیم تا جایی که تبدیل شد به پسرک. چنان حالم گرفته شد که نگو . بچه ای که دائم وول میخوره نباید موهاش رو مادرش کوتاه کنه


نظرات 17 + ارسال نظر
habib یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

ی خسته نباشید جانانه

یعنی الان شما از کرم بدتون میاد ؟

دخملی شجاعی هست ملینا

همیشه شاد وسلامت باشن دخترای گلتون در کنار مامانشون

خوشحالم دارین اپ میکنید منتظر نوشته های خوبتون هستم

مرسی از لطفتون. معلومه که از کرم بدم میاد چندشه آخه.

سلطان بانو یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.think4all.blogfa.com

سلام دوست جدیدم ارشیوتونو خوندم از نوشتنتون لذت وافر بردم صاف و صادق مینویسید چون به دلم نشست مطمئنم از ته دلتون مینویسید با اجازتون می خوام همراهتون بشم از این به بعد... راستی با عرض شرمندگی یه سوال از خدمتتون داشتم شما میتونید منو درمورد کک و مک های صورت دخترم (شش سالشه)راهنمایی کنید مدتی متوجه شدم چندتا کنار صورتش داره.شما مادر هستی و میدونید که مادرا روی زیبایی دخترا حساس اند دوباره هم ازتون عذرخواهی میکنم. در ضمن خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید.

مرسی از حضورتون .متاسفانه من اطلاعاتی راجع به این موضوع ندارم بهتره که از دکتر کمک بگیرید

آفرین یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com

بهناز یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام گلى خسته نباشى چقدر باحااااال منم از این کارا خیلى دوست دارم یه کم سخته ولى لذت بخشه،مخصوصاً آخرش که میبینى همه جا برق میزنه وخوشگل شده خستگیت در میاد

آره بهناز جون تمیزیش خیلی لذت بخشه

مصی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ق.ظ

خسته نباشی.چه حس خوبی گرفتم انگاری خودم همه بک یارد و فرانت یارد رو تمیز کردم...غصه ش رو نخور بلند میشه زود موهای شیطونک

فدات بشم مهربون .میدونی که کار سختیه

مریم دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ق.ظ

واااای مهسا... من همیشه چیزایی که نوشتی تو کارتونا دیدم... چه کیفی داره... حسابی بوی چمن برداشت اونجا رو آره؟؟ از این به بعد کلاً تو طبیعت و چمن و زیر درخت بودی یاد من بیوفت و جامو خالی کن...
بووووس برای هرسه تا فرشته دوست داشتنی..

عزیزمی اینجا جات خالیه خانم زیبا . آره بوی چمن و البته عطسه های حساسیت فصلی

احمد-ا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام
بسیار عالی
یک روز تمام
مردانه تر زیستی
هر چند
اصلاً نفرمودی از
خراش دست و پاهات ناشی از
جمع آوری اون همه علف و گیاه
روی هم رفته
یه خدا قوت ایرانی
چاشنی کارت

ممنون شما لطف دارید اما خوبیش به این بود که تونستم از پس این کار بر بیام

سحر دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

خسته نباشیییی مهسا جونم
جونمممم ملینا حتما قیافش حسااابی شیطون شده:-D :-* :-*

مرسی سحر جون آره شیطونه حسابی

سفید برفی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
خسته نباشی مهسا جون.کلی کار کردیا
بچه ها همچین وقتها حسسسسابی بازی میکنند و جالبه که کلی هم از کثیف کاری کیف میکنند
منم میزارمشون به امان خدا که هر اتیشی بخواند بسوزنند
برای موهاشم ناراحت نباش زودتر از اونی که فکر کنی بلند میشه
موفق و شاد باشی

ممنونم دوست گلم. آره دیگه میدونستم که نهایتش میره حمام تمیز میشه. ولی یه هفته س که مریضه بچم .خیلی ناراحتم.دعا کن زود خوب بشه

ماریا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:17 ب.ظ

به به یه 20 حسابی واسه خانوم خونه که حیاط رو هم دسته گل کرده

مرسی ماریای عزیز

بهار پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

همیشه شاد باشید دوستم و با یه عالمه انرژی مثبت...
ایران می ری امسال دوستم؟ ما که می ریم خدا رو شکر.... حدودا دو ماه دیگه...

ممنون بهار جون .به به خوش بگذره من هنوز معلوم نیست اما به احتمال زیاد میریم

[ بدون نام ] جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ

vay koli hasudim shod hayate bahal darin,kashki ma ham dashtim in mahano vel mikardam bere khosh begzarune vaghtaii ke hava khube,rasti pashe nadare hayatetun?
yeki az dustam hayateshun kheyli khoshkele vali hamsh pashe ha adamo gaz migiran!
manam omadam muhaye mahano kutah konam tu khab inghad kharabkari kardam ke majbur shodim kalasho mashin konim,hala ye aks az jigare khale ba muhaye kutah ham bezarin mahsa jun

انشالا یه خونه حیاط دار خوشکل نصیبتون بشه. نه عزیزم ما پشه نداریم اینجا احتمالا به نوع درخت و گیاهی داره که اطرافشون هست. ما حلزون و عنکبوت داریم که خوب من مشکلی ندارم باهاشون. موهای ماهان جون هم مبارکش باشه. خوبیه مو به اینه که بلند میشه
حتما عکس میذارم آخر هفته خوبی داشته باشید

Leyla جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

haaaa bebakhshid esmamo yadam raft benvisam!!

مرسی لیلای عزیز

سفید برفی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ق.ظ

عزززیزم
چرا مریض شده؟؟
انشالله زود خوب بشه

نمیدونم گفتن تب ویروسیه خودش برطرف میشه مرسی الان بهتره

خاطرات خانه کودکی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ق.ظ

افرین ب این همه همت ....

دارم قیافه دخترک رو با اون موهاش و شیطنتش تصصور میکنم ...باید دوست داشتنی تر شده باشه ...

مرسی حتما عکس میذارم

رویا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.lovelymelody.blogsky.com

سارا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام مهسا جون امىدوارم حالت خوب باشه شما توىى اپارتمان زندگى مىکننىن؟همه خو نه ها تو انگلىس حىاط پشت با جلو داره؟

خونه ها در انگلستان معمولا حیاط دارن عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد