Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

لواشک

هفته گذشته مهمون داشتم رفتم مغازه ترکها و خوراکیهای ایرانی خریدم دیدم لواشک هم داره واسه بچه ها و البته برای خودم هم خریدم. هر وقت میرم اونجا خرید تا چند روز تو خونه تنقلات ایرانی داریم ملودی دقیقه ای لواشک میخورد و به ملینا هم میداد خلاصه اینکه لواشک بهش مزه داد و وقتی ملودی خونه نبود صندلی میذاشت زیر پاش و میرفت سراغ یخچال. دیروز لواشکها تمام شد ملینا هم رفته که برداره دیده نیست.

با عصبانیت اومده پیش من...

-مامان لکاشک نیست؟

-نه نداریم تمام شد

-چرا کوردیش؟ ها ؟ ها؟

-من نخوردم شما خوردی و ملودی

-نه میلیلی رفت بداره نبود تو کوردی همه رو

-ملودی تمامش کرده

-OK then I dont like it to talk to Melody every day any more !!!!!!  and you too


یعنی این ادبیات انگلیسیش منو کشته .رفت با عصبانیت نشست روی مبل وقتی دید تحویلش نگرفتم اومد پیشم و گفت:

-that's ok mummy you can go and buy lakashak for Melina

آخه آدم به این کوچیکی چقدر مغز داره که راه حل پیدا میکنه ..


نظرات 15 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://setarebaaraan.persianblog.ir

Leyla پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

akh ghorbune do taiishun beram

زنده باشی مهربون

بهناز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ب.ظ

عزززززیززززم چقدر این دخمل خوردنیه آخه،چقدر دیر به دیر میاى مهسا جون ؟؟؟؟!!!!!!!

گرفتاری بهناز جون .ولی میام به زودی

فروغ پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ http://frooq.mihanblog.com

این دخترت خوردنیه هاااااا
حرفاش خیلی بامزه اس

مرسی عزیزم

بهناز جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام مهسا جونم چقد دیر به دیر میااااااااى؟؟!!!!!!دلمون تنگ میشه آخه عزیزم زودتر بنویس دوستم.
اى جوووونم از این دختر خوردنى شیرین زبون حسابى باهاشون از دنیا لذت ببر.

بهناز جون مدتیه سرم شلوغه ولی کمتر از یه ماه دیگه بیشتر میتونم بیام بنویسم دوست عزیزم

منیرو جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

نازی .چه دوست داشتنیه این کوچولو خانم .لکاشک .این عشق به ترشیجات حد ومرز نمی شناسه ها .از اون چیزاست که تو غربت هم ادم هوسش می کنه .
من از وقتی اومدم شهر شما یاد گرفتم که گوجه باغی وچغاله وزالزالک (اسم شیرازیش یادم رفته )بخورم

ای جان جای ما رو خالی کنید پس

مریم شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ق.ظ

ای قربووونش بره خاله مریمش... جیگر طلای خوشمزه من...

زنده باشی مریم جان همیشه محبت داری

خاطرات خانه کودکی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ق.ظ

عزیزم ببوسش

مرسی مهربون

سفید برفی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ق.ظ

خدای من چه موشی شده

موشه واقعا

مصی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ

عاشقشم من اخه

زنده باشی. مصی جون من تو رو پیدا نکردم تو فیس بوک .با همون اسم قبلی ولی با ای دی جدید منو اد کن عزیزم

نسیم شیراز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.golemaryam1389.blogfa.com

سلام

بمیرم الهی اصلا فکرشو نمی کردم که تا اینهمه اسم من که همشهریت هستم توی لیست فیسبوکت اذیتت می کنه . عزیز دلم من فرصتی نداشتم که بخوام تو پیج مردم فوضولی کنم و سرک بکشم. یه وقتایی که مطلبی رو می ذاشتی تو پیج منم می اومد و اگه می دونستم دو تا لایک گذاشتن رو عکسای بچه هات تا اینهمه برات آزار دهنده س هیچوقت همچین کاری نمی کردم. ممنونم که منو به عنوان همشهریت بلاک کردی . مرسی از اینهمه مرام و معرفت .

گرچه شاید نمی گفتم بهتر بود اما چه کنم که از تو توقع نداشتم .

فدات شم هر جا هستی سلامت و تندرست باشی و همواره شادی مهمون دل خودتو بچه هات و همسرت باشه .
قربانت

فقط تعجب میکنم که چه جوری بدون اینکه بپرسی به این همه نتیجه رسیدی. برات تو فیس بوک پیغام گذاشتم برو بخون. بیشتر وقتا مشکل از نپرسیدن و با عجله قضاوت کردن پیش میاد دوست من.

ماریا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

ای جاان منم عاشق ادبیاتشم خب.
خب مامی برا ملینا خانوم لکاشک یخر خب.خریدی حالا براش مهسا جون یا وقت نکردی؟

والا نخریدم چون بد عادت شدن هر دوتاشون . اما برای خودم حتما میخرم

منیرو دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

اسم شیرازی زالزالک میشه کیالک ودانش اموزام میگن کیالک .

آره کیالک اینجا هم بلو بری همون مزه رو میده ولی رنگش فرق داره آبیه.

مینو سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ق.ظ

به این می گن یک عدد نون خامه ای کاملا native
از طرف من ببوسش

مرسی مینوی عزیز

سحر سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ب.ظ

عشقمه میلیلیییی ملوسک:-* :-* :-*

merciiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد