Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ایستر هالیدی

خوبیه این روزها اینه که میان و میگذرن من هم خیلی بهترم به قول خانم میترا بابک هر تغییری دردناکه و باید تحمل کرد تا درست بشه . از اون روزهای سخت اومدم بیرون و حالم بهتره.

دخترا دو هفته تعطیلن و فعلا باید سرگرمشون کنم که غر نزنن. روزایی که هوا آفتابیه بیرون تو حیاط روی چمنها زیر انداز پهن میکنم و میوه و تنقلات میبرم براشون دوتایی کلی حال میکنن. یه کم روی ترمپلین میپرن بعد دعواشون میشه هر دو میرن گل میچینن و گردنبند درست میکنن.

بعد نهار رو میبرم و سه تایی با هم نهار میخوریم. از وقتی همسایه جدید اومده همه جا ساکته و ما لذت میبریم. بعد از نهار هم میخوابیم زیر درخت پر از شکوفه گیلاس و آسمون رو نگاه میکنیم چقدر لذت بخشه وقتی اشعه خورشید از لا به لای شاخه ها روی صورتمون میفته. گاهی اگه ملینا بذاره همون جا چرت میزنیم. بعد ملودی میره واسم چای درست میکنه و میاره و یا سه تایی بستنی میخوریم و میخندیم. چه کیفی میده این لحظه ها .

یه روزش هم با دخترا رفتیم شنا بعدشم رستوران که اونم خوش گذشت .

دوستم برنامه چیده بچه ها رو ببریم سینما و باغ وحش و شاید هم لگو لند. چند روز پیش با پدرشون رفته بودن گالیورز لند که خیلی بهشون خوش گذشته بود.

من هم مهمون بسیار عزیزی داشتم که سالها بود در آرزوی این بودم که بتونم بی دغدغه باهاش وقت بگذرونم و بالاخره موفق شدم .اون قدر بهمون خوش گذشت و خندیدیم و خرید کردیم که باور نمیکردم این منم که این قدر ذوق و شوق دارم و داره بهم خوش میگذره. رفتیم کلاب و کلی قر دادیم بعدشم زدیم بیرون و ساعت 2 صبح رفتیم رستوران غذا خوردیم . بعدش که اومدیم خونه من تب و لرز کردم آخه بدنم به این همه خوشی عادت نداره صدام هم مثل خروس شده کلا.


هفته دیگه هم مهمون دارم و برای دیدنشون لحظه شماری میکنم امیدوارم که جور بشه بیان پیشمون.


روز مادر میخواستم برای مامانم گل سفارش بدم اونم اینترنتی بعد که قیمتش رو دیدم زنگ زدم به خواهرم گفتم اونم گفت با یک پنجم این پول اینجا میشه این گل رو سفارش داد. واسه همین ازش خواهش کردم که زحمتش رو بکشه و من هم به جاش جبران میکنم. اون هم مثل همیشه که مهربونیش انتها نداره قبول کرد و یه سبد گل زیبا همراه با یه نیم سکه از طرف من گرفت واسه مامانم.

دوستم هم اینجا برام یه کت خیلی خوشکل و یه کیف هدیه روز مادر گرفت و منو شرمنده کرد. کلا حس خوبی داشتم و الانم خوبم.  میدونم شما هم از شادی من شاد میشید .


روز زن رو بهتون تبریک میگم.



تنهایی ها و غصه ها تمام میشن و جاشون رو به شادی میدن.منتظر روزهای زیبا هستم


دوستون دارم من


شمردین چند بار هی نوشتم خوش گذشت؟ این چه مدل نوشتنه آخه؟

نظرات 19 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ

khob khodaro shokr ke khoubi .vaghean inja vaghti hava khoubo aftabieh mesle beheshte daghighan mifahmam chi migi az hayat raftano ina.

سحر جون هوا که خوبه حال منم خوبه.

سفید برفی سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ق.ظ

سلام مهسا جون
یه کامنت گذاشتم اما انگار پرید؟؟!!
باری به هر حال مهم نیست خوشحالم که بهتری
امیدوارم روزهای زندگیت همیشه پر از نور و شادی باشه با دخملهای گلت
موفق باشی

مرسی مهربون باوفای من

baran9481 سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام
من سوالی از شما داشتم ممنون میشم کمکم کنین.

من بیست و هفت ساله م هست و تصمیم گرفتم رشته پزشکی بخونم .

هزینه های زندگی اونجا چطور هست؟ پول اجاره خونه ؟ خورد و خوراک ؟

نمیدونم به همسرم اجازه کار شغل ازاد میدن

من همیشه سایت شما رو میخونم شما چطور درامد دارین که هم خرج بچه هاتونو میدین هم خونه قشنگی دارین؟

خواهش میکنم راهنمایی م کنین
ممنون

عزیزم من در این رابطه زیاد اطلاع ندارم بهتره که از یه پروفشنال کمک بگیرید.اما اینو میدونم که باید بلد باشید که زندگی رو بر اساس درآمدتون اداره کنید و بگذرونید.موفق باشید

سحر سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ق.ظ

وای مهساااا خیلیییی خوشحالم که چند بار نوشتی خوش گذشت عزززییزززممم..خدارو شکر.ایشالا که همیشه همینطور شاد باشین
زندگی بالا پایین داره دیگه برا هممون همینطوره یکی مشکل مالی داره یکی بچه دار نمیشه یکی خونواده همسر اذیت میکنه یکی خوده همسر...میدونی ..مهم اینه به بعد مثبت این دنیا و زندگیمون نگاه کنیم چون چاره دیگه ای نیست..چون وقتی غصه میخوریم این جسم و روح ماست که آسیب میبینهدر نهایت..میدونم همه اینارو خودت هم میدونی گلم ولی میخوام بگم . منم غصه داشتم مشکل داشتم ولی در نهایت خودم آسیب دیدم..

مهسا جون من آدرس ایمیلتو ندارم گلم اگه میشه میتونی برام بذاری ممنون
میبوسمت مواظب خودت باش:-* :-*

مرسی سحر عزیز .ایمیل من mahsa.kh58@gmail.com هست.

بهناز سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ

امیدوارم همیشه شاد باشى عزیزم از خوندن این پستت حس خوبى بهم دست خوش باش و خوب زندگى کن.روزت مبارک

ممنون بهناز عزیزم

barane bahari سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ

khoda ro shokr ke ruzatun be shadi migzare,khosh begzare

مرسی خانم گل

اسکارلت سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ

از خوشحالیتون خوشحال شدم.امیدوارم همیشه لبخند کنار لب هر۳ تاتون باشه بانو

ممنون دوست مهربونم

ماریا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

عززززیزم چه خوشحال شدم که خوبی و بهتری. خوبه که با وجود اینکه اونجا هستی ولی تعدادی دوست داری که بتونی باهاشون باشی و این دلیل معرفت و دوست داشتنی بودن خودته عزیزم.
من اینروزا کمی درگیر و گرفته هستم، برام دعا کن عزیزم.
بازم با دخترا خوش بگذرون عزیزم. شاد باشی.

ممنون عزیز دلم شما لطف دارید

لیلا مامان الهه و الناز چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
خوشحالم که از ناراحتی شما کاسته شده و روزهای خوبی رو در کنار دخترا سپری می کنید. همیشه شاد باشید.
روز مادر بر شما هم مبارک باشه.

مرسی لیلای عزیزم

مریم چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ

تو هزاااار بار بنویس بهت خوش گذشته انگار به من خوش گذشته.....
خیلی براتون خوشحالم...
جای منو زیر درخت خالی کن...

فدای تو و اون چشمای زیبات

سحر چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

مهسا جون من تا میام برات ایمیل بزنم و آدرس ایمیلتو بزنم ارور میده هنگ میکنه نمیدونم چرا..اگه تونستی میشه برام یه ایمیل خالی بفرستی تا من بتونم فوروارد کنم برات?? ممنون :-*

مرسی دیدم عکسا رو و جواب هم فرستادم.

سحر چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ

مهسا جونم ایمیل زدم برات بالاخره

احمد-ا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ق.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

. . . ما باید در زندگی خویش معنا و منظوری را بجوئیم و آن را متحول کنیم . نگرانی را کنار بگذاریم ، زیرا نگرانی ما چیزی را تغییر نمی دهد . ما باید این نکته را بیاموزیم که نیروی بیکرانی در عالم وجود دارد که در همه جا حی و حاضر است و قادر به حل مشکلات و مسایل می باشد ؛ زمانی که به این خرد ناب و عالم مطلق متوسل شویم ، هر نوع نگرانی و آشفتگی و پریشانی و افسردگی و تردید را از زندگی مان دور خواهیم ساخت . زندگی شامل رشته ای از رخدادهای خرد و کلان است که ما آن را آفریده و به سوی خود جذب کرده ایم . یقین بدانیم که خود هرآنچه را که برای زیستن نیازمندش هستیم می آفرینیم و خودمان آفریدگار خشم و دشمنی و انتقامجویی هستیم که در ذهن و قلب خویش آشیان داده ایم . ما حتی به میل و خواست خود ، دیگران را به زندگیمان راه می دهیم تا شاید کسی را برای مقصر شناختن داشته باشیم ! ما هر گز در زندگی دچار شکست نمی شویم بلکه تنها با نتایجی روبرو می شویم و مختاریم از هر نتیجه ای که به دست آورده ایم نکته ای بیآموزیم و رشد کنیم . کلمه شکست را یک داوری تلقی کنیم ؛ اگر در هر زمینه ای خود را ناکام و شکست خورده بپنداریم به جای پذیرش خود ، به داوری خود روی آورده ایم . و خودادری از داوری در باره دیگران هم در واقع پرهیز از داوری درباره ی خویشتن است . و نیاز ما برای ارزیابی اوضاع و شرایط دیگران نه آنان را ، که ما را معرفی میکند .
نظام هستی همواره به حکم مشیت الهی آن گونه که مقدر است سرگرم کار است .
...

فلرتیشیا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ

خدا رو شکر

سمیرا شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://حکایت من

خاطرات خانه کودکی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ب.ظ

خوشحالم ک بهت خوش گدشته و روحیت بهتر شده عزیزم ..

مرسی مهربون

دزیره یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

چه حس خوبی داشت این پستت. امیدوارم همیشه خوشی تو زندگیت باشه و بتونی از شادیهای زندگی استفاده کنی.
روزت مبارک

ممنونم عزیزم

سحر چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

بهناز جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ

دوست جون کجایى؟؟؟؟؟؟؟بیا دیگه

oomadam dige

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد