Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

کجایید؟

باشه هی برید عید دیدنی و ما رو فراموش کنید و بیخیال ما در غربت بشید. الان دارم حسادت میکنم که دارین از نوروز و تعطیلات لذت میبرین و ما داریم تو هوای سردی که تازه از راه رسیده میلرزیم.

 ای نامردا چه جور دلتون میاد چاغاله بادوم با نمک بخورید بعد منو به یاد نیارید چه طور میتونید نهارهای خوشمزه خونه مامانتون بخورید و اسم منو نیارید آخه؟ چطور میتونید تو هوای بهاری قدم بزنید و یادی از من نکنید؟ چطور میتونید با دختر خاله و دختر عمو و دایی و عمه تا صبح هر و کر کنید و دلتون به حال من نسوزه؟ ها؟ الان وجدانتون درد گرفت؟


ها ها ها ها شوخی کردم امیدوارم که تعطیلات تا اینجا بهتون خوش گذشته باشه و تا آخرش هم خوش باشید دوستای گلم.

من هم خوبم و استارت یه زندگی با استایل جدید رو زدم و میخوام سال جدیدم رو با شروعی کاملا تازه آغاز کنم.


هفت سین امسالم رو دوست داشتم و کلی کیف میکردم که باز هم خوشکل شد و تونستم وسایلش رو پیدا کنم. حتما عکس میذارم براتون. امسال منو دخترا در کنار هم سال رو نو کردیم و بعدشم رفتیم عید دیدنی . تو این چند سال عیدی نقدی نگرفته بودم و همیشه دوستام برام یه چیزی میخریدن .اما امسال عیدی گرفتم و مثل بچه ها ذوق کردم البته توی دلم .

مهمونی ایرانی هم خوش گذشت دیگران میگفتن که  شام نسبت به سال قبل زیاد خوب نبود ولی واقعیتش برام  اصلا مهم نبود همه شاکی بودن ولی من برام مهم بود که بهم خوش بگذره و دخترا هم شاد باشن و اوقات خوبی داشته باشن .


امسال برای من سال انجام کارهاست سالی که باید یه تکونی به خودم بدم سالی که از اولش تا الان خدا رو شکر همه چیز بر اساس اونی که میخواستم پیش رفته. خدا خودش کمک کنه تا همه چیز جور بشه .


نوروزتون شاد



نظرات 5 + ارسال نظر
habib پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

سلام دوست عزیز هر جا که هستیم به یاد شما و دخترای گل تون هم هستیم

عید شما هم مبارک
ایشالا به همه خواسته هاتون در سال جدید با تلاش برسید

من هنوز سفره 7سین پارسال شما یادمه خیلی خوشگل بود فکر کنم عکسشم داشته باشم

منتظر عکس ها هم هستم

merci az lotfe shoma hatman be zoodi aks mizaram
shad bashid

ماریا پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

عزیزم خوشحالم که بهت خوش گذشته، انشااله همه چیز همونطور که دوست داری پیش بره، منم دوست دارم امسال سال تحولات بزرگی تو زندگیم باشه، همین الان که برات مینویسم یه گوشه دلم گرفته اما خب به بقیه خوشیهایی که دارم، کمرنگ میکنم اینو. برای من دعا کن امسال به ارزوهام برسم. میبوسمت.

merci omidvaram ke shoma be arezoohat beresi va sale dige in moghe delet shad bashe.

کیا جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

عزیزم همیشه به یادتون هستیممممممممم شادی سلامتی رو از خدا براتون ارزومند
سال نو مبارک
هفت سین شما همیشه تکههههههههههه
عکس عروسکها با سفره
بووووووووووووووووووووووس
امیدوارم به همه ارزوهای خوبتون برسید

مرسی شما لطف دارید حتما عکس میذارم

دزیره جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

عزیزم سال خوبی برات ارزو دارم. همیشه عکس سفره هفت سینت رو میذاشتی . چرا هنوز نذاشتی ؟ میبوسمت دوستم.

مرسی میذارم حتما سال نو تو و دخترک مبارک

خاطرات خانه کودکی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

خوشحالم ک سالت رو ب خوبی شروع کردی ..
امیدوارم همیشه شاد باشی

ممنون همچنین شما دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد