Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

مرسی

راستیییییییییییی یادم رفت تشکر کنم از عکسای زیباتون .وای خدا چه دوستای خوشکلی داشتمو خبر نداشتم از اینکه اعتماد کردین وقت گذاشتین و برام ایمیل فرستادین ممنونم. همتون رو دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
سفید برفی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

منم هنین طور

سحر پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

مهسای عزیزم سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم بهت عزیزم..ایشالا سالی سرشار از عشق و محبت و شادی و سلامتی باشه براتون :-*
راستی من شرمندم اینقد سرم شلوغ بود نشد عکسمو بفرستم برات ولی چند روز دیگه قول میدم دو اولین فرصت بفرستم
:-* :-*

مرسی سحر جون من هم بهترینها رو برات آرزو دارم و منتظر عکس هستم

habib پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

سال نو مبارک

سال خوب و خوش پر از شادی داشته باشید

سال جدید سالی باشه که زندگی تون به اون مسیری که میخواین هدایت بشه

ممنونم همچنین برای شما

ماریا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

مهسا جان عیدت مبارک عزیزم. ایمیلم رو گرفتی؟

salam azizam are gereftam javab ham dadam. mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد