Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ما آدمها

امروز با دوستم رفتیم بیرون که خرید کنیم و اینکه نهار با هم باشیم . سر راه رفتیم خونه یکی از دوستاش که براش سبزه ببریم اون بنده خدا رو بار اول بود میدیدم واسه همین یه سلام و احوالپرسی معمولی کردم و تو ماشین منتظر دوستم موندم. اونم زود اومد و راهی شدیم. تو راه ازم پرسید مهسا تو این چند دقیقه ای که این خانم رو دیدی چه نظری داشتی؟ گفتم هیچی به نظرم خانم با شخصیت و مهربونی اومد و کلا موج مثبت به آدم منتقل میکرد. گاهی بعضی از آدمها موج منفی میدن نمیدونم چرا ولی همون برخورد اول کانکشن خوبی نمیشه ایجاد کرد ولی این دلیل بر بدی اون آدم نیست.

همونطور که داشتیم حرف میزدیم یه دفعه گفت راستی فلانی هم مهمونی عید ایرانی میاد گفتم چه خوب من هم نی نی شو میبینم دلم میخواست که ببینمش ولی فرصت نکردم. دوستم گفت کاش اینا نمیومدن برای ما بهتر بود گفتم آخه چرا؟ خوبیش به اینه که با کسانی هستیم که باهاشون آشنایی داریم.

اما دوستم ناراحت بود پرسیدم اتفاقی افتاده حرفی نزد. گفتم آخه تو خیلی مهربونی و میدونم با همه با احترام برخورد میکنی و دلیلی نیست که مشکلی بین شما پیش اومده باشه ولی واقعا چرا از این خانم خوشت نمیاد. گفت آخه پشت سر تو خیلی بد و بیراه گفته و من عصبانی شدم و باهاش لفظی درگیر شدم واسه همین خوشم نمیاد ریختشو ببینم.

منننننننننننننننننننو میگی از تعجب همون جوری خیره شده بودم که واااااااااا من چه کاری به این خانم دارم آخه؟ یکی دوبار تو مهمونی دیدمش و خیلی رسمی یه احوالپرسی کوتاه داشتیم. اصلا باهاش در ارتباط نیستم و برام هم مهم نیست که کیه و یا چه کار میکنه اما واقعا چرا در مورد من حرفای چرت و پرت زده بی اینکه منو بشناسه و یا حرفی بینمون رد و بدل شده باشه.

دوستم هم گفت والا منم همینو میگم چون یه دفعه بهم تکست داده که به دل نگیریا ولی من اصلا از این دوستت مهسا خوشم نمیاد و وقتی که تو مهمونی میبینمش حالم بد میشه و تکست ها رو نشونم داد. نمیدونم چرا اصلا این حرفا رو راجع به من زده از صبح تا حالا به این فکر میکنم که این آدمها جزو کدوم دسته از افراد اجتماع هستن ؟ چرا اینجورین؟ آیا بیماری روانی دارن؟ آیا اختیار افکار و تخیلات خودشون رو از دست دادن؟ شاید زیادی فکر میکنن چون بیکارن. نمیدونم فقط باعث شد که اون عینک خوش بینیم رو کمی جا به جا کنم و بدونم که نباید به اون زبون ریختنها زیاد اهمیت داد و یا اینکه اون ظاهر با شخصیت و احوالپرسی مودبانه میتونه فقط حفظ ظاهر باشه .

ولی دوستم هم حسابی حال اون خانم رو به جا آورده و هنوزم واسه اونم این طرز فکر و قضاوت ناعادلانه غیر قابل هضمه. فقط یه نکته رو احتمال میدم اونم اینکه این خانم احتمالا با دیدن من و دوستم در کنار هم حسادتش فوران میکنه و طاقت نمیاره فقط همین میتونه باشه .البته که دوستم هم واسه چنتا مهمونی و جشن اینا رو دعوت نکرد اما هر بار پرسیدم دلیلش رو نگفت تا امروز فهمیدم.آدم فکرشم نمیکنه که دیگران این مدلی باشن ولی هستن.

از آدمهای این دوره زمونه هیچ رفتاری بعید نیست و باید انتظار هر چیزی رو داشت.

نظرات 7 + ارسال نظر
الیسما سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ق.ظ

مهسا جونم
این آدمها جز افرادی هستند پر از حقارت پرازکینه و نفرت پر از حسرت .... که فقط به خاطر حقارتهای درون خودشون و کمبودهای زندگیشون به اینم روز افتادن و حتی نمیتونن دیگران رو در حد یه سلام کردن تحمل کنن و فوری اون حس حقارت و کم بودن شون فوران میکنه........متاسفم براشون.

والا من حتی این خانم رو نمیشناسم که بخوام در موردش قضاوت کنم و بگم چه جور آدمیه .

بهار سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

دوستم در شهر ما و دور و بر ما پره از این دسته آدما، اونقدر دخالت های بی جا کردن، اونقدر حرف زدن که یه مدت احساس می کنم افسردگی گرفته بودم. الان بهترین دوستام همسرم و دنی هستن. گاهی تنها می رم مرکز شهر می شینم یه کافه می خورم ولی این تنهایی رو اصلا با بودن با اینگونه آدما عوض نمی کنم، حتی یه ثانیه...
تنهایی خیلی سخته و می شه گفت درد داره ولی راستش من تنهایی رو انتخاب کردم تا بودن با این آدما...
منم فکر می کنم ریشه این حرفاشون در بخل و حسادته. به نظرم تا می تونی ازشون فاصله بگیر وگرنه جز انرژی منفی هیچی برات ندارن. مراقب خودتون باشید...

میبینی تو رو خدا؟ آدم حیرون میمونه. امیدوارم که همیشه در کنار دنی عزیز و همسرت شاد باشی بهارم.
کاش پیش هم بودیم تا با هم کافی میخوردیم.
سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که سالی پر از شادی در پیش داشته باشی عزیز دلم.

ماریا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

واقعا اینکه به خودش اجازه داده بدون شناخت اینطور جسارت کنه واقعا یه جور نادانیش رو میرسونه بنظر من و هیچ قضاوت دیگه ای نباید داشت.
مهم خودتی که پراز انرژی مثبت هستی عزیزم.

nemidoonam chi begam hata txthasho didam va besyar delgir shodam ke chera in adam dar morede man nashenakhte ghezavat karde.

سوری چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

سلام.ازین آدما زیاد هستن اطرافمون.منتها ، ما نمیدونیم که چیا پشت سرمون میگن.حالا این یه نمونش بود که شما متوجه شدین.....
به نظر منم از ظاهر آدما نمیشه پی به درونشون برد.واقعا آدمها پیچیده هستن.

آره واقعا نمیشه گفت که چی تو سرشونه.

مریم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

وااای مهسا اینو گفتی یاد یه چیزی افتادم.. چند وقت قبل با دوستم قرار داشتم و دوستش هم بود... حرف از عمل بینی انداخت (مخصوصاً!!!) تا حرفو به اینجا بکشونه که دماغ من مثل شما بود که عملش کردم!!!!!!!!!!!! منو میگییییی... نه اینکه بگم زیبای خفته‌ام و اینا ولی تا حالا کسی این مدلی ازم ایراد نگرفته بود.. حالا دماغش بعد از عمل دیدنی بووووداا... بهش گفتم مگه شما دماغت رو عمل هم کردی؟؟؟؟!!! یکمی خودش رو جمع و جور کرد...
البته دوستم در دفاع از من یه چیزایی گفت ولی پیش خودم گفتم ببین بعضی آدما چقدر مشکلات درونی دارن که حسادتشون رو اینطوری رفع میکنن..اولین بار یه نفرو ببینی و اینطوری خودت رو معرفی کنی
بی خیااااالش باش.. خودت و عشقه عزیزززززم
میبووووووسمت و عیدت مباااارک

از نظر من که شما جذاب و زیبا هستی. مطمئن باش اون برای مطرح کردن خودش بوده. سال نو تو هم مبارک عروسک

سفید برفی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام مهسا جون
اوووووه تا دلت بخواد از این جور ادمها هستند.اینقدر پررو که به خودشون اجازه میدن به ادم بگن فلانی را دعوت نکن .چون ما از ش خوشمون نمیاد
فکر کنم فوق العاده فضول و بیکار تشریف دارن این افراد

دقیقا اما من دیگه فراموش کردم دنیای این روزام زیباست چرا خرابش کنم

خاطرات خانه کودکی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:23 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

دقیقا ..
ادمها رو نمیشه با یکی دوبار شناخت ..من تو همین نت دوستانی داشتم ک چند سال میشناختمشون ولی دورادور ..
اما وقتی از نزدیک دیدمشون خیلی متفاوت بودن و برام جای تعجب بوده ..
انگار ادما اکثرن میخوان ظاهر سازی کنن ..جلو روت یه جورن ..پشتت یه جور ..اکثرن خود واقعیشون رو نشون نمیدن و این خیلی ازار دهنده هست ...

آره دنیا پره از این آدمها فقط باید یاد بگیریم که ما هم دیدمون رو کمی تغییر بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد