Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

شما در قلب من جا دارید

من خیلی خوشبختم که دوستای عزیزی دارم که در هر جای دنیا که هستن با شادیه من شاد میشن و محبت دارن. با اینکه ندیدمتون ولی دوستون دارم. واسه تشکر یه عکس میذارم براتون و به دلایلی که میدونید باز حذف خواهد شد.





نظرات 25 + ارسال نظر
مامان یاسی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

پس کو عکس؟

haminjast azizam

آتوسا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

خانوم خوشگله شما فرانسوی هستین ؟! ... وای ممنون چه عکس قشنگی ... چه مامان و دخترای نازیییییی .

مررررسییییییی اتوسای نازنینم.

سحر دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

چه خوش استیل و شیک چه دخترای ناز و تو دل برایی مرسی از عکست عزیزم

مرسی سحر عزیزم

paria دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

che khanoome shiki hezar mashala hezaran boose vase kodetoon va dokhtara

ممنون پریای عزیزم

مامان آرتمیس دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

چه عکس ماندگاری خدا دختراتو برات نگه داره وتورو برای اونها اما مهسا جان این عکس مال کیه آخه صورتت نسبت به آخرین عکسی که گذاشته بودی لاغر شده

مرسی عزیزم.این مال چند هفته پیشه تولد دختر دوستم

aftab mahtab دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

ey jan, be in madar va 2 dokhtar , hamishe hamishe kenare ham shad bashid

mamnoonam azizam xx

baran bahari دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

waaaay che khanumeye nazi,khoda hefzetun kone,hamishe shado por az hesaye aliy bashi mahsa jun.

ممنون عزیزم

tina دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

مرسی برای عکس خیلی خیلی خوشگلتون ...چقدر خوب لاغر کردین..افرین به اراده تون...

مرسی از لطفتون عزیزم

SAHAR دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

delatoun shad ,labatoun khandoun ,sofratoun rangin ,saretoun salamat.

ممنون سحر جون همچنین برای شما

habib سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام

روزگار خوش

ماشاالله دخترا چه بزرگ شدن

بخصوص این کیک خامه ای

شاد باشید وپر انرژی سلامت

ممنون حبیب جان شما خوبید>؟ زندگی بر وفق مراد هست؟ اون نون خامه ای هم هر چی از شیرینیش بگم کمه.
روزهاتون زیبا

آرام سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ق.ظ

مهسا عزیزم ماشالله بزنم به تخته خیلی خوشگلی
وایییییییییی من عاشق این رنگ لباسم خیلی قشنگه
از دخترات نگو که آدم می مونه چی بگه فقط هزار ماشالله ای شالله همیشه سلامت باشین.

فدات شم آرام جون چشمای زیباتون زیبا دیده منو. لباس هم قابلی نداره من خودم این رنگ رو خیلی دوست دارم.
دخترا هم شما رو میبوسند

آرزو سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ق.ظ http://amiri.arezoo56@yahoo.com

مهسای عزیز
عکس زیبات خواننده ی خاموشتم به وجد آورد . یک دنیا خوشی و آسایش براتون آرزو مندم

مرسی آرزو جان شما چشماتون زیبا میبینه

احمد-ا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ق.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

سلام
از ته دل دعاتون میکنیم که در این روزهای آخر سال ، توی این روزهای پر جوش و خروش ، شاه کلید تمام قفلها ی زندگی ات را از خداوند عیدی بگیری و حسب خوشحالی تو همه ی ما را هم خوشحال و امیدوار کنی سال نو پیشاپیش بر تو مبارک باد .

ممنون از لطفتون همچنین برای شما و عزیزانتون

آیسن سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ق.ظ

نازیییییییییییییییییییییییییی
ملینا کپی ملودیه

دقیقا کپی هست ولی در سایز کوچکتر و فضولتر

شهره سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

مرسی بابت عکس مهسا جون. خوشحال شدم از دیدن چهره نازنینت. با اون فرشته های ناز آدم همیشه جوون میمونه مثل شما

ممنون شهره عزیز.

اسکارلت سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ http://tanha58.persianblog.ir

ای جانمممممممم چه مادر و دخترای ناز و دوست داشتنی ای. خدا همیشه بهتون شادی بده بانو

مرسی اسکارلت عزیز شما لطف دارید

مریم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ

سه تا جیگر... سه تا عشق... سه تا فرشته....

میبووووسمتون

شما در قلب ما جا دارین خانم زیبا و دوست داشتنی

سحر سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

مهساااا جووونمممم چه عکس خوشگلیییی:-*
راستش اونی که تو فیس براد درخواست اد فرستاده من بودم ببخش که هیچ پیامی ندادم..
من اصلا آدرس فیس شمارو نداشتم عزیزم فقط یه مدتیه آدرس پیجت همیشه میاد تو ایمیلم!!! منم چون فامیلیتو نمیدونستم اصلا فک نمیکردم شما باشین خوب به عکس هم اصلا دقت نمیکردم آخه خیلیم عکس کوچولویی بود..خلاصه که گفتم درخواست اد میفرستم ببینم چی میشه:-D. تا اینکه الان این عکس رو دیددددممم:-D :-)
خلاصه که شرمنده..فیس هم هستم ولی هیچ فعالیتی ندارم اونجا

مرسی از لطفت سحر جون ببخشید که من شما رو اد نکردم چون نمیشناختم. روی ماهتو میبوسم

مریم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

چه مامانخوشگلی چه دخترای نازی..حتما اسفند دود کن

مرسی از محبتت عزیز

سفید برفی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

عززززیزم
چه عکس قشنگی!!!
انشالله همیشه سایه اتون بالای سر دسته گلهای نازت باشه و روز به روز شاهد پیشرفت و خوشبختی شون باشی
پیشاپیش عید را هم بهت تبریک میگم و سالی پر از شادی و سلامتی برات ارزو میکنم
گل خنده همیشه روی لبهاتون باشه
بوسسسس

مرسی سفید برفی جونم. شما همیشه به ما محبت دارید من هم برای شما و خانواده تون آرزوی سالی خوش و سرشار از اتفاقات خوب رو دارم

سعیده سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

خیلی خوشحالم خوشحال و سر حالی عزیزم!! همیشه خوش باشید!!!

هزار ماشاالله دختذات کپی هم شدنا!!!

ممنون سعیده جون

لیلا مامان الهه و الناز چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
ماشاا... به شما و دخترای گلتون. معصومیتی که در چهره ملودی عزیزه من رو عاشق خودش کرده. ملینا هم که به قول خودنون شیطنت از چشماش معلومه. امیدوارم همیشه در کنار همدیگه زندگی خوب و خوشی داشته باشید. هر سه شما رو خیلی دوست دارم و از راه دور می بوسمتون.

ممنون لیلا جون که همیشه محبت داری عزیز دلم. دخترای زیباتو میبوسم

اﻟﻴﺴﻤﺎ چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

ﻣﺎﺷﺎﻻ ﻫﺰاﺭ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺧﺪا ﻧﮕﻬﺪاﺭﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﻳﻜﻲ اﺯ ﻳﻜﻲ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮ.....ﻋﺰﻳﺰﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻢ

merci azizam

مینو پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

من فکر کنم دیر رسیدم. نون حامه ای را ببوس از طرف خودت ن از طرف من.

minoo jan email bezar barat befrestam

مینو یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

به خاطر ارسال عکس خیلی ممنونم مهسا جان. خوشحالم که چهره ماهت را دیدم.

خواهش میکنم مینو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد