Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

از دست این بچه ها

ملودی واسه یه شب خونه دوستش مونده وقتی اومد کلی برام تعریف داشت که دوتاش خیلی خنده دار بود.


یکی اینکه با دوستش داشتن ریلکس میکردن و به اصطلاح خودشون مثلا رفتن اسپا. بعد میوه میبرن تو اتاق و چنتا برش خیار میذارن روی چشمشون . بعد از اون دوستش ازش میخواد که ملودی یه میوه دیگه براش بذاره اینم توت فرنگی حلقه شده میذاره روی چشمش و اون طفلک هم چشمش کلی میسوزه و گریه میکنه. از تصور حال و هوای بزرگونه این دوتا و اون لحظه ای که برش توت فرنگی روی چشماشون بوده خندم گرفت. والا من از این کارا نمیکنم اینا از کی یاد گرفتن؟

 

یکی دیگه اینکه گفت دوستش لاک رو ریخته روی زمین و پدرش اومده که تمیز کنه و داشته همزمان نماز میخونده .

من : چی؟ پدرش نماز میخوند؟

ملودی: آره خوب هی لاکها رو پاک میکرد از روی زمین و میگفت استغفرالله . نماز میخوند دیگه

من :


مکالمه کوتاه من با میلیلی


-مامان can you لطفا برام one ice cream  بدی؟

- نه شما هنوز غذاتو نخوردی نمیشه

- شوما پاستا بده میلیلی . گذا بده میلیلی . هپی بشی فانی بشی .آیس کرم بده کوب؟ (خوب)

همزمان مامانم زنگ زده از ایران و میلیلی میخواد باهاش حرف بزنه

-مامان جرج (جون)  Milili is angry and sad

-چی شده؟

- , mummy is not nice گذا بخور پاستا بخور no ice cream 

مامانم هم میگه به این بچه فارسی یاد بده که بتونه درست حرف بزنه. من نمیفهمم چی میگه

میگم مامان به خدا همش فارسی حرف میزنیم ولی این کلمات رو از تلویزیون یاد میگیره یا از مهد

بعد میلیلی خانم غذاشو خورد و بستنی جایزه گرفت






نظرات 23 + ارسال نظر
سامی جون جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.upel.ir/

سلام گلم
یه مژده خوب برات دارم ، آپلودینگ قدرتمند عکس آپِل شروع به کار کرده . از این به بعد میتونی میزبانی آپلود عکس رایگان رو با ما تجربه کنی،بدون محدودیت در ارسال عکس. فقط کافیه یه بار امتحان کنی، عاشقش میشی. منتظرت هستم. بوووووس.
www.upel.ir

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

حرف مامان از همه خنده دار تر بود " به این بچه فارسی یاد بده مثل آدم حرف بزنه "
بچه ها توی این سن خیلی شیرینن
باباش داشت نماز میخونده

بله حرفاش جالبه

سامی جون شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.upel.ir

سلام گلم
یه مژده خوب برات دارم ، آپلودینگ قدرتمند عکس آپِل شروع به کار کرده . از این به بعد میتونی میزبانی آپلود عکس رایگان رو با ما تجربه کنی،بدون محدودیت در ارسال عکس. فقط کافیه یه بار امتحان کنی، عاشقش میشی. منتظرت هستم. بوووووس.
www.upel.ir

سحر شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

وااااییی نمااازز میخووووند
ناززییییی میلیلیییییی
خدا حفظشون کنه چقدرررر شیرینن گل دخترات ...ماشالا

ممنون سحر عزیزم

فروغ شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://frooq.mihanblog.com

ای جونم ! چه حرف زدن خوشگلیییییییییی!

مرسی فروغ عزیز

barane bahari شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

Ey junam milili che eshghie shirin zabun.
bayad sedasham jazabo naznazi bashe,are mahsa jun?

مرسی شما لطف دارید آره صداش هم بامزس البته نظر مامانم و خواهرم هست که از پشت تلفن صداشو شنیدن

سفید برفی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

عزززیزم ببوس اون دخمل ناز را

ممنونم عزیزم

ازاده یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ق.ظ

عزززیزم خدا حفظ کنه گل دختراتو.

عاشق مدل حرف زدن ملینا شدم. بابای نمازخون هم خیلی جالب بود

معصومه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://puyanemaman.persianblog.ir/

عزیزم چقدر این دو تا خانم نقلی و شیرینن. بوس بوس به هر سه تاتون

arezoo یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://eshghemn.blogfa.com

سلام دوست عزیز:
وبلاگ خیلیقشنگی داری........
موفق باشی......
خوشحال میشم بهم من سر بزنی.......

ماریا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

نازی چه بانمکن دوتاشونو ببوس

kiya یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام جیگر ملینا خانمممووووووووووو بوس
خیلی وقت بود نمیشد بیام تو وبلاگتون نمیدونم چرا
دلم تنگگ شده بود
خدا را شکر امروز وصل شد
همیشه شاد ببینمتون
بوس به شیرین عسل ها
تی سی

دزیره یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

ای جانم خوب به بچه مون بستنی بده مامانش دیگه.
انشاله روزی عید ایران رو دوباره تجربه می کنی با تمام شلوغی ها اما حس و حالش دلنشینه.
مراقب خودت باش.

ستی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.strp.blogfa.com

اینکه باباشا داشته نماز می خونده اخر خنده بود
خدا براتون نگشون داره

مصی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

چقدر کارهاشون شبیه همه بچه ها.
ما پریشب اسلیپ اوور داشتیم.دوستای فرین با مامانشون اومده بودن.بعد قبل خواب توت فرنگی بردن گذاشتن رو پوستشون:))))
ای جون دلم اون میلیلی با حرف زدنش آخه.بخورمش این میلیلی رو من.

اﻟﻴﺴﻤﺎ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

اﻱ ﺟﻮﻭﻭﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻨﻲ
ﺧﺪا ﻭاﺳﻪ ﻫﻢ ﻧﮕﻬﺘﻮﻥ ﺩاﺭﻩ اﻧﺸﺎﻟﻪ

لیلی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

خب مامان شما هم حق دارن. دوست دارن نوه شون به زبان آدمیزاد!! حرف بزنه

مامان شاپرک ها یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام به دوست گلم جوووووووووووووووووونم این بچه ها با این شیرین کاریاشون بخورم من اون عسل خوشکلات واقعا با کاراشون دلبری می کنن آی دلبری می کنن گاهی تو اوج خستگی اگه نباشن انگارکه هیچی نیست می بوسمشونواما عید و حال و هواش حسابی جاتون خالیه هرچند خیلی از آدما تو همین حال و هوا گیج و منگن و گرفتار ولی خوب ....با تصوری که از حال و هوای قدیمای شیراز داشتی بغضم ترکید و دلم گرفت امیدوارم هرجا هستی دلت شاد و لبت خندون باشه گلم داشتم بهاربهار گوش می دادم همیشه بیادتم

فدای دل مهربونت بشم من

کیا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

عزیزممممممممممممممم
بوس به دوتاییشون راستی منم رمززززززززززززززززززز

mamnoon

سفید برفی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام مهسا جون
میتونم رمزت را داشته باشم؟

آرام( یه مامان از....) شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

اى واى ، حالا من رمزم کجا بیده آخه؟ که مطلب بعدى رو رمزى نوشتى شما؟

آزاده یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام مهسا جون
لطفا منم رمز azade_fara70@yahoo.com

barane bahari یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

Mahsa jun man ramzo faramush kardam1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد