Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

بهار در راهه

 نمیدونم چرا وقتی ما مجرد بودیم تو ایران ولنتاین نبود از بس تو اون دوران جامعه و خانواده سخت میگرفتن و فضا بسته بود همه چی به ما کوفت میشد. دلم برای نوجوانی و بلوغ خودم میسوزه. زیادی همه جوره به ما سخت گرفتن اینم شد نتیجه ش که در انتخاب دقت نکنیم و با همون معلومات ناکافی از جنس مخالف تن به ازدواج بدیم. البته این همه فاکتورها نیست ولی بخشی از فاکتورهای تاثیر گذار رو تشکیل میده.


بگذریم امیدوارم که ولنتاین خوبی بوده باشه براتون کادوش مهم نیست اون حس دوست داشتنه مهمه. من هم از طرف دوستم عطر مورد علاقه ام رو گرفتم و علی هم یه دسته گل و عطر گوچی برام خریده بود. من هم به دلایلی چیزی نخریدم.


تولد دختر دوستم دعوت بودیم که بسیار خوش گذشت و با ایرانیای جدید آشنا شدیم.البته سنشون بالا بود و زیاد نمیشد باهاشون دمخور شد اما برای چند ساعت مهمونی آدمای بسیار متین و مهربونی بودن. از قدیمیهای اینجا بودن و هر کدوم تحصیل کرده و دارای بیزینس های چن چنانی بودن. همسر مثل همه وقت دیگه با کسی حرف نزد و یه گوشه نشست. اما من مثل همیشه حرص نخوردم و با همه گپ زدم و حتی ازش نپرسیدم که اوکی هست یا نه. چون اخلاقشو میشناسم.

اینجوری بهتر هم بود چون لذت بردم

از میلیلی بگم که اونقدر خانم بود و خودشو سرگرم میکرد و من 90 درصد مهمونی رو با خیال راحت گذروندم .با همه حرف میزد و عکس میگرفت و هر جا دختر بچه ها میرفتن اونم دنبالشون راه میافتاد گاهی هم میومد چک میکرد که من هستم یا نه و یه عاشقتم میگفت و میرفت.

من فرصت کردم که به دوستم کمک کنم دوتا از غذاها رو خونه درست کردم و بردم اینجوری اونم زیاد اذیت نمیشد و منم خوشحال بودم که در این مهمونی سهیم بودم.

روز بعدشم برای رفع خستگی رفتیم استخر و سونا و جکوزی که واقعا حالمون جا اومد اما من سرما خوردم بعدش . سردرد شدید همراه با عطسه های بد حسابی اون تفریح رو خراب کرده.


میگم خوووووووووووووووووووش به حالتون نزدیک عیده و حال و هوای عید داره کم کم میاد به شهرهاتون. جای ما رو خالی کنید 10 ساله که هوای عید رو تجربه نکردم امیدوارم که یه سال بتونم عید بیام ایران .میدونم شلوغیه و همه چی در همه ولی من اون هوا و جنب و جوش مردم رو دوست دارم الزاما که نباید خرید کرد .


من با اومدن بهار دلتنگ بهار نارنج حیاط خونه قدیمی مون میشم. دلتنگ مردم دلتنگ پیاده روی تا باغ ارم ؛ دلتنگ حافظیه ؛ دلتنگ بچگی هام؛ دلتنگ بازار ؛ دلتنگ مادرم میشم و آهنگ بهار بهار باز اومده دوباره هایده عزیز رو زمزمه میکنم و اشکام جاری میشن.


شما شاد باشید و جای ما رو خالی کنید







نظرات 12 + ارسال نظر
به روزترین وبلاگ فارسی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://mataleb-man.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی خوبه.
منم یه وبلاگ دارم که دوست دارم تو هم بیای توش و مطمئنم از وبلاگم خوشت میاد.تبادل بنر و لینک هم باهات میکنم البته اگه منو لایق بدونی.
منتظرتم

چشم فرصت کنم حتما

سحر سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

عزیزم..بغضم گرفت با 2خط آخرت..کاش میشد..کاش زندگی اینجا اونقدرها سخت نبود تا شمام برای همیشه پیش خونواده ات بودی..دوری خیلی سخته...منم عاشق حال و هوای عیدم این شلوغی بازارو خیابونارو دوس دارم..ولی نمیتونم خرید کنم چون همه چی وحشتناک گرونه همه همجنس بنجل اگه خوب بود لااقل آدم دلش میومد اینهمه پول خرج کنه ...ولییییییی مهسا جون به جاش شما کریسمسای خوشگل دارین درخت کاج تزیین شده دارین بابانوعل دارین منم دلم میسوزه که اونارم ما نمیبینیم دیگهههههه:-D
شوخی میکنم میدونم که هیچ جای دنیا وطن آدم نمیشه... منم همش یاد درخت هلوی خونه قبلیمون میافتم و چشامو میبندم و میرم به اون روزای خوش و بی دغدغه....
راستی من واسه همه پست هات کامنت میذارما ولی نمیدونم چرا سند نمیشه خیلی ناراحت میشم..اون پستی که عکس داشت عاشقش بودم عزیییززززمم میلیلیییییی چه اسم قشنگ و با مزه ای..اونجا به همین اسم صداش میزنین? خیلی نازه میلیلی
خوشحالم که تولد خوش گذشته دستتم درد نکنه کمک دوستت کردی خانوم گل...مواظب خودتم باش میبوسمت ایشالا سرماخوردگیت هم خوب میشه:-*
راستی ببخش زیاد حرف زدماااا از بس کامنتام نمیرسه ه ه ه:-D

مرسی سحر جون درسته اینجا هم کریسمس زیباست ولی خاطراتی رو در ما زنده نمیکنه برای بچه ها بیشتر لذت بخشه.
ممنون که محبت داری خانم گل کلی خوشحال میشم کامنت شما رو میخونم. آره گاهی به همین اسم صداش میکنیم آخه خیلی دوست داره.
الان بهترم امیدوارم که بهار خوبی در پیش داشته باشید

مریم سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

مهسا موافقم... در مورد جوونی و عشق و عاشقی تا اونجا که جا داشت در حق ما ظلم شده ...
ولی همیشه میگم بچگی ما بهتر از بچه های الانه... تو کوچه میدویدیم... بازی میکردیم.. جیغ میزدیم.. پاهامون کبود و زخم میشد و از مامانا قایم میکردیم... دلخوشیمون دو تا کانال تی وی بود ولی کارتوناش به صدتا کارتون الان میارزید... اسباب بازیمون یه عروسک بود که مثل جونمون دوسش داشتیم... ساده بودیم... خیلییییی همه چی قشنگتر بود.............

ایشالا دلت همیشه بهاری باشه... هرجای دنیا که باشی... مهم همینه عزززیزم...
میبووووووسمت

آره مریم عزیزم راست میگی. من دلم برای اون روزا تو کوچه بازی کردنا تنگ شده یادش به خیر. مرسی عزیزم زندگیت بهاری باشه

خانومی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://doost91.blogfa.com

عزییییییییییییزم....جات خالیه...واقعا حال وهوای عید اومده اینجا و مردم در خیابونها مشغول خریدن...
به همین زودی به همین خوشمزگی.
ایشالا یه سال قبل سال تحویل بیا تا خووووب عیدو حس کنی.

مرسی شما به جای من خوش بگذرونید

fb سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام.وبلاگ زیباتونو تا حدی خوندم . برام جالب بود که با دوری و مشغله های زندگی بتونین بنویسین. اینکه کی رفتین و دخترهای گلتون اونجا به دنیا اومدن یا نه و چند سال دارن و از چه نوع مهاجرتی استفاده کردین نفهمیدم. اما ما تصمیم گرفتیم مهاجرت کنیم.ممنون میشم کمکم کنین و از مزیتها و معایبش برام بگین و از شغل پیدا کردن همسرم ( مهندس عمران)که راحته یا نه؟
ممنون

عزیزم من 10 ساله اینجام بچه ها هم اینجا به دنیا اومدن .عزیزم راستش به نظر من از یه وکیل مهاجرت کمک بگیرید بهتره من در این زمینه اطلاعات زیادی ندارم .اینجا برای بچه ها عالیه و اینکه اگر همسرتون بتونن در رابطه با رشته درسیشون کار پیدا کنن زندگی به مراتب بالاتر و بهتر از ایران خواهد بود.موفق باشید

اﻟﻴﺴﻤﺎ چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ و ﻫﺪﻳﻪ ﻫﺎﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ اﻧﺸﺎﻟﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﺕ ﻭﻟﻨﺘﻴﺎﻧﻲ ﺑﺎﺷﻪ.
و اﻧﺸﺎﻟﻪ ﻋﻴﺪ ﺳﺎﻝ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺑﺘﻮﻧﻲ ﺑﻴﺎﻱ اﻳﺮاﻥ و ﺣﺴﺎااااﺑﻲ ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﻭﻧﻲ.
اﻭﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮﺕ ﻫﻢ ﺧﻴﻴﻴﻴﻠﻲ ﺑﺎﻣﺰﻩ اﺱ....اﺯ طرف ﻣﻦ ﺑﺒﻮﺳﺶ
اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﺖ ﭘﺮاﺯﺷﺎﺩﻱ و ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ ﺑﺎﺷﻪ.

ممنونم دوست من

سفید برفی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام مهسا جون
آخی حتما یک کاری بکن که عید یه بار ایران باشی،امیدوارم اگر از ایران دوری دل خودت و خونوادت همیشه بهاری باشه
اصلا دوره ما را که سرش را بخورن!!ولنتاین کیلویی چند بود اون موقع!!!ماها نسل دو سر سوخته اییم!!!
بگذریم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

آره خیلی دلم میخواد که یه بار عید ایران باشم آخه به خاطر مدرسه ملودی گیر افتادم.
واقعا تو زندگی اون موقع خیلی چیزا جا نداشت و ما نفهمیدیم که کی بزرگ شدیم و بدون اینکه حس درونی خودمون رو درست بشناسیم زدیم به جاده زندگی

مصی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

ولنتاین شما هم مبارک.
منم عاشق بهار و نوروز و سفره هفت سین هستم.امسال هم مثل پارسال بهار ما با کلی برف همراهه.اما دل باید گرم باشه دیگه.
ببوس دخترهای نازنین رو.

فدات شم بهار دلنشین و پر از زیبایی برات آرزو دارم مصی جونم

fb پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام خانمی. ممنون که جواب دادین. یه سوال در مورد هزینه زندگی اونجا داشتم. شنیدم اونجا خیلی گرونیه و زندگی سخته. درسته؟

عزیزم اگر با پول ایران مقایسه کنید بله گرونه . ولی وقتی به پوند درآمد دارید به پوند خرج میکنید و نسبتا زندگی خوبی خواهید داشت. ولی بستگی داره به اینکه اینجا حتما شغل خوبی داشته باشید. سختی نداره غربت و بارونی بودن حال آدم رو میگیره که اونم به مرور زمان عادت میکنید.

بهار پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

حالمو یه جورایی خراب کردی، دلم گرفت که...

عزیزم امیدوارم که دلت شاد باشه و لبت خندون. دنی جونم رو ببوس

ماریا جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

ای جان دلم عزیزم نبینم اشکاتو. ایشالا در اولین عید بعدی بتونی ایران باشی و لذت بهار شیراز رو ببری مهسا جونم. اسفند ماه واسه ما کارمندا پره از اضافه کاری.
من که ولنتاین کادو نگرفتم، برام دعا کن مهسا جونم که عاشق بشم، یه عشق حقیقی نه ازاونایی که قبلا داشتم و....
دوستت دارم و شادیت آرزومه عزیزم.

مرسی دوست من.امیدوارم که اون کسی که شایستگی با شما بودن رو داره تو تقدیرت جا بگیره و سال دیگه یه هدیه خوشکل ولنتاین دریافت کنی. منم امیدوارم که یه سال بتونم عید کنار عزیزانم باشم.

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

مهمونی خوبه و سعی کن خوش بگذرونی
اگر سرما خوردی یه لیوان شیر گرم و عسل که توش فلفل سیاه زدی امتحان کن ... عالیه ... میدونم مسخره به نظر میاد اما یه بار امتحان کن
توسیه نمیکنم ببایی ایران .... بذار خاطراتت همونجوری زیبا و دست نخورده بمونه ... بعضی اوقات شکستن باور ها خیلی سخته

حتما امتحان میکنم . بله این حرف شما رو هم از دیگری هم شنیده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد