Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

خودم

این چند روزه باز هوای دلم بارانیست اما ابری نیست که بگرید پس این باران از کجاست.

باید عزم را جزم کرد و تصمیمات نهایی را گرفت زندگی زانوی غم به بغل گرفتن نیست

زیبایی با شادی میآید شادی با احساس خوش همراه ست احساس خوش از خوشبختی سرچشمه میگیرد و خوشبختی از عشق میروید ، پس باید دانه زیبای عشق را پیدا کرد و کاشت.



                                                                                                                                         خودم


نظرات 11 + ارسال نظر
masy چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

barooni nabashi hich vaght Mahsa jaan.enshala ke zood migzare.

فدات بشم مهربون

مهشید چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ق.ظ

مهساااااا عزیزم امیدوارم حالت خوش باشه همیشه

مرسی طلا خانوم

marjan چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ق.ظ

آه ای زندگی منم که هنوز/ با همه پوچی از تو لبریزم
نه به فکرم که رشته پاره کنم/ نه بر آنم که از تو بگریزم

Leyla پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ق.ظ

نههههه
چی شده عجیجم؟!

هیچی لیلا جون این هم میگذره

سفید برفی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

موفق باشی مهسا جون

ممنون عزیز دلم

مامان شاپرک ها پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

گل قشنگم مهسای عزیزم بالاخره بعد از این همه وقت تونستم وبت رو باز کنم حسابی هیجان زده شدم داد زدم و به همسر گفتم البته این رو بگم مدتی بود نت خونه قطع بود واین اشکال تو محل کارم بود عزیزم این برای من ی هدیه ولنتاینه همین که بازم می تونم بهت سر بزنم .عکس بچه هارو دیدم هزار ماشاله چقدر ملودی خانم شده و ملینا ی عزیزم بزرگ شده می بوسمشون عشقم ولنتاین رو پیشاپیش تبریک می گم امیدوارم دلت همیشه پر از عشق و امید باشه .دوستتون دارم دلم حسابی برات تنگ شده حالا برم بخونم

جونم فدات شم خوشحالم که برگشتی منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم میبوسمت

اﻟﻴﺴﻤﺎ یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻆﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﺖ ﭘﺮاﺯﺷﺎﺩﻱ و ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ ﺑﺎﺷﻪ.

مرسی عزیزم

ماریا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

مامان سیلوانا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

عـــــــــــــــــــــــــالی مهسا جون /

مرسی

سحر دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

مهسا جون ایشالا دلت همیشه شاد باشه نبینم غمگینی عزیزم
ولنتاین هم مبارک البته با تاخیر:-*

ممنونم سحر جون

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

هوای بارونی هوای دونفره هستش ... باید با یه نفر بزنی بیرون و صحبت کنی
قول میدم خیلی سبک میشی و خوبه ... فقط اگر حرفی داری بزن و به طرفت هم بگو جواب نمیخواهی فقط میخواهی گوش کنه ... آخه آقایون تو این موارد کمی خنگن

درسته دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد