Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دسر میوه

اندازه 10تا بیسکوئیت دایجوستیو خرد در حد پودر شده رو  با 100 گرم کره آب کرده بدون نمک حسابی مخلوط کنید و ته ظرف رو کاغذ بذارید . اندازه ظرف باید اونقدری باشه که وقتی بیسکوئیت رو صاف میکنید قطرش 3 تا 4 سانت باشه. با ته قاشق یا دست پودر رو اونقدر فشار بدین که به هم بچسبه.

تو یه ظرف دیگه 250 میلی لیتر خامه دابل یا پرچرب رو با کمی شکر حسابی به هم بزنید که فرم بگیره یعنی تا حدی که رد همزن روی خامه بیفته کافیه بیشتر به هم نزنید.

بعد 200 گرم پنیر خامه ای بی نمک یا کم نمک رو با همزن بزنید تا یه دست بشه بعد با خامه مخلوط کنید یه کم هم عصاره وانیل اضافه کنید. این مخلوط رو هم روی بیسکوئیت بریزید و صافش کنید و بذارید تو یخچال.

چنتا توت فرنگی رو با مخلوط کن له کنید تا جایی که هیچ تیکه ای توش نمونه. بعد یه بسته ژله توت فرنگی درست کنید و  وقتی ژلاتین تو آب حل شد اون توت فرنگی له شده رو بهش اضافه کنید. بذارید یه کم سرد بشه تا جایی که یه کم سفت بشه ولی نبنده بعد ژله رو روی لایه خامه بریزید و صافش کنید. حالا بذارید تو یخچال که چند ساعتی بمونه و خودشو بگیره.

بعد از 4 یا 5 ساعت میتونید روش رو با هر میوه ای خواستین تزئین کنید .به جای توت فرنگی هم میتونید هر میوه ای خواستین استفاده کنید.

این دسر میوه ای رو درست کردم واسه اولین بار و بسیار هم خوشمزه بود. درست کردنش راحته و لذیذه. ملودی و همسر هم خوششون اومد. نمیدونم شاید رسیپی های دیگه هم باشه ولی من اینجوری درست کردم عالی شد.

جاتون خالی دوستای خوشکل من.




نظرات 8 + ارسال نظر
اﻟﻴﺴﻤﺎ یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ق.ظ

ﻭاااﻱ....ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﻣﺮﺳﻴﻴﻲ ﻣﺮﺳﻴﻴﻲ ﻣﻦ ﻋﺎاااﺷﻖ اﻳﻦ ﺟﻮﺭ ﭼﻴﺰﻫﺎﻡ....ﻣﺮﺳﻲ ﻛﻪ ﺗﺠﺮﺑﻴﺎﺗﺖ ﺭﻭ ﺩﺭاﺧﺘﻴﺎﺭﻣﻮﻥ ﻗﺮاﺭ ﻣﻴﺪﻱ....اﻭﻧﻢ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺧﻮﺷﻤﺰﮔﻲ...
ﻣﺮﺳﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﻛﺪﺑﺎﻧﻮﻱ ﺧﻮﺑﻢ...

Khahesh mikonam azizam .omidvaram ke shoma ham dorost koni va lezatesho bebari .xx

لیلی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

من ژله دوست ندارم ولی تزئین این دسر شما خیلی خوشگله آدم رو به هوس میندازه

jatoon khaali aali bood

سفید برفی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

نوشششش جان،ظاهرش که عالیه وای به مزه اششششش

merci azizam xxxx

مینو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

به نظر خیلی خوشمزه میاد کدبانویی هستی ها.

مرسی مینو جون لطف داری

دزیره جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

چه وسوسه برانگیزه... حتما درست می کنم.

امیدوارم که دوست داشته باشی

گلهای زندگی من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ httphttp://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

مهسا جونم دستت درد نکنه حتما درستش میکنم چقدر باسلیقه هزار ماشالله

شما لطف داری عزیزم

ماریا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

نوش جونتون دوست جون خوشکل ترم
من حتما درستش می کنم. فقط امیدوارم پنیرخامه ای بدون نمک پیدا کنم.

عزیزم اگر هم کم نمک باشه باز هم میشه درست کرد.نوش جونتون

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

من اصلا با روش درست کردنش کار ندارم .... من خودش را میخوام ... خوب سهم من کو ؟
خیلی خوش مزه به نظر میاد ... دستت درد نکنه

آره خوشمزس درست کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد