Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ترشی راحت و ساده





کلم بروکلی، گل کلم، بادمجون، کرفس، هویج، فلفل سبز تند، سیر، موسیر، بچه ذرت (babycorn) ، ترخون ، ادویه ترشی, نمک ، فلفل سیاه و قرمز همه رو با هم خرد کنید . بعد بریزید تو قابلمه و سرکه رو با کمی آب مخلوط کنید و بریزید روی مواد تا جایی که روی کل مواد با سرکه پوشیده بشه. بذارید روی گاز تا یکی دوتا قل بزنه. بعد از روی گاز بردارید و بذارید تا کامل خنک بشه سر روی قابلمه نذارید. بعد که کامل سرد شد بریزید تو ظرف پلاستیکی و سرش رو محکم ببندید. بذارید یه جای خنک و تاریک برای چند هفته بمونه تا جا بیفته. این مدلیه که سالها درست میکنم و ترشیم هم حرف نداره. امتحان کنید 3 تا 4 ساعتی وقت میبره.


پست قبل رو نمیشد رمزش رو برداشت کلا حذف کردم ببخشید که بهتون رمز ندادم.سعی میکنم رمز دار ننویسم که مشکلی پیش نیاد


نظرات 8 + ارسال نظر
احمد-ا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ق.ظ

سلام
بیستی تو مامان ملودیها

ممنونم

sahar دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

sheklesh ke khaili ghashange kashki ndazehasho m igoft.i.

مقدار سبزیجاتش به خودت بستگی داره که چی رو بیشتر دوست داشته باشی تو ترشی. سرکه هم باید اونقدری باشه که روی مواد رو بپوشونه. نمک و فلفل هم به اندازه باشه. همیییییین

اﻟﻴﺴﻤﺎ دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

ﻭاﻳﻴﻴﻴﻲ ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻤﻤﻤﻤﻢ ﻣﺮﺳﻴﻴﻴﻲ ﻣﻦ ﻋﺎااااﺷﻖ ﺗﺮﺷﻲ اﻡ...ﻣﺮﺳﻲ ﻣﺮﺳﻲ....ﻣﻦ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﺮﻳﺪ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﺗﺮﺷﻲ....

موفق باشی دوستم

بهار دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

چه کردی دوستممممممممممم...
اگه یه خانم ح ا م ل ه از این جا رد بشه چه اتفاقی می افته؟!!!

همونو بگو.

ماریا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ق.ظ

من حتما امتحان میکنم . مرسی دوست گلم

موفق باشی دوستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

مهسا جان مرسی از دستور ترشی ... فقط یک سؤال منظورتون از یک دوقل جوش ... این هستش که قابلمه رو ی اجاق گاز باشه تا زمانی که به جوش بیاد و بلافاصله زیرش رو خاموش کنیم؟؟؟؟

آره یعنی وقتی سرکه به جوش اومد 2 تا 3 دقیقه بعد خاموش کن و بذار حسابی سرد بشه

فلرتیشیا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

من ترشی دوست ندارم. یعنی از بوی سیر و سرکه بدم میاد. البته سیر ترشی دوست دارم ها!! اما این ترشی تو خیلی رنگی و رنگی و زیباست1شاید اینو به صورت شور درست کردم. فک می کنی شورش خوب در بیاد؟

والا من شور بلد نیستم یعنی تا حالا درست نکردم ولی باید خوب در بیاد به قول ندا چرا که نه

گربه تنها شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

این که مثل شوره

این عکسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد